K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toivottavasti täällä haukutaan B sitten samalla lailla kuin K, kun ei kerro julkisuudessa seurustelevansa ja jos kuitenkin pystytään päättelemään että se gf on.
T. AL
Tosissasiko toivot tällaista? Melkoinen asenne. Miksi ketään pitäisi haukkua? Taidat olla sitten niitä jotka oikein hämmentää ja yrittää dissata Bojania kaikissa mahdollisissa käänteissä.
 
vierailija
Täällä on myös joitakin jotka ottaa tän S ja B jutun samalla lailla kuin K ja B ja hampaat irvessä shippaavat. Mulle käy kaikki paritukset, mutta pipoa löysemmälle ja huumorin kautta kiitos
Miten mä en näe tällaisia hampaat irvessä b&s shippajia täällä? Minusta täällä ollaan vaan uteliaisuudesta seurattu tilanteen kehittymistä ja spekuloitu. Miten tätä voisi edes hampaat irvessä shipata kun tämä juttu on kestänyt noin kaksi päivää ja materiaalina tyyliin yksi kuva? Että en rinnastaisi kyllä k&b shippaajiinm joilla tulee jo vuosi täyteen. Huumorista kyllä samaa mieltä.
 
vierailija
Miten mä en näe tällaisia hampaat irvessä b&s shippajia täällä? Minusta täällä ollaan vaan uteliaisuudesta seurattu tilanteen kehittymistä ja spekuloitu. Miten tätä voisi edes hampaat irvessä shipata kun tämä juttu on kestänyt noin kaksi päivää ja materiaalina tyyliin yksi kuva? Että en rinnastaisi kyllä k&b shippaajiinm joilla tulee jo vuosi täyteen. Huumorista kyllä samaa mieltä.
Enemmän täällä on niitä, jotka tosissaan tulevat kieltämään kaiken Bn, Dn ja Sn välillä. Ovat vain kavereita. Huvikseen lentää lomalle jne. Ehkä noi tosikot on täällä rasittavinta. Ja ne ksi on just niitä kta ja btä hampaat irvessä shippaavia.
 
vierailija
No niin, täähän on jännää. ❤ Mä olisin ilahtunut kummasta vaan suhteesta. Kyllä se B itse tietää kuka kiinnostaa, eli olispa se kumpi vaan, tai joku muu, niin sopii mulle. Mutta hyvin vahvasti uskon silti että D se on. Musta siitä on enemmän merkkejä. Onko muita, jotka uskoo tähän? Kertokaa perusteluja ja voi kertoa toiseenkin suuntaan?
 
vierailija
Enemmän täällä on niitä, jotka tosissaan tulevat kieltämään kaiken Bn, Dn ja Sn välillä. Ovat vain kavereita. Huvikseen lentää lomalle jne. Ehkä noi tosikot on täällä rasittavinta. Ja ne ksi on just niitä kta ja btä hampaat irvessä shippaavia.
Realistit eivät ole rasittavia. Kyllä nekin paremmin menee kuin liian harhaiset shippaajat. Itse olen vain pervo m+m kuolaaja.
 
vierailija
No niin, täähän on jännää. Mä olisin ilahtunut kummasta vaan suhteesta. Kyllä se B itse tietää kuka kiinnostaa, eli olispa se kumpi vaan, tai joku muu, niin sopii mulle. Mutta hyvin vahvasti uskon silti että D se on. Musta siitä on enemmän merkkejä. Onko muita, jotka uskoo tähän? Kertokaa perusteluja ja voi kertoa toiseenkin suuntaan?
Mulle käy kumpi vaan! Eniten pelkään, että säikähtivät sitä Nykin kuvan leviämistä, eikä me saada enää mitään vinkkejä missä he liikkuu.
 
vierailija
No niin, täähän on jännää. Mä olisin ilahtunut kummasta vaan suhteesta. Kyllä se B itse tietää kuka kiinnostaa, eli olispa se kumpi vaan, tai joku muu, niin sopii mulle. Mutta hyvin vahvasti uskon silti että D se on. Musta siitä on enemmän merkkejä. Onko muita, jotka uskoo tähän? Kertokaa perusteluja ja voi kertoa toiseenkin suuntaan?
Mulla ei ole antaa minkäänlaisia perusteluja ja merkkejä, olen pahoillani. Nämä asiat perustuu tuntemuksiin, ei faktoihin tai loogisuuden. Mielestäni näin viime toukokuussa, että B:llä ja K:lla on vahvaa vetovoimaa välissään. No nyt näen sitä B:n ja D:n välissä.

(Mulle tällaisten asioiden spekulointi on kevyttä viihdettä ja mua ei haittaa yhtään vastakkaiset mielipiteet.)
 
vierailija
Ei h*tto, joko te ootte nähneet sen videon mikä pyörii netissä? Ou mai gaad, siis B ja Italian mangomeloni on siinä tositoimissa.😱 Laittakaa äänet päälle, jotta kuulette kuinka Italiaano huutaa B:n nimeä huipun hetkellä.
 
vierailija
No niin, täähän on jännää. ❤ Mä olisin ilahtunut kummasta vaan suhteesta. Kyllä se B itse tietää kuka kiinnostaa, eli olispa se kumpi vaan, tai joku muu, niin sopii mulle. Mutta hyvin vahvasti uskon silti että D se on. Musta siitä on enemmän merkkejä. Onko muita, jotka uskoo tähän? Kertokaa perusteluja ja voi kertoa toiseenkin suuntaan?
Mä en ikävä kyllä näe kummankaan kanssa mitään. Sadien kanssa ei kyllä ole julkisesti mitään nähtykään, joten siitä en osaa sanoa. Kn kanssa näin yhteyden viisuissa ja NT:lle asti, mutta se lopahti ja nyt en näe mitään. Bstä on silleen hankala sanoa juuta tai jaata kun innostuu aina uusista ihmisistä ja on sosiaalinen perhonen, myös heittäytyy juttuihin, se on hänelle niin tavallista. Myös varmasti uudet julkkis ystävät kiehtovat.
Sadien äidin ja veljen seuraaminen ei kerro mulle mitään. Myöskään se että matkusti ei kerro, koska uskon että menivät Damonin kanssa ja samalla juhlivat Dn raittiutta. Mä toivon että löytää onnen koska todellakin sen ansaitsee.
Voinhan mä olla ihan väärässäkin ja huomisessa JOSubsin haastattelussa se täräyttää seurustelevansa. Mutta katsellaan ja seuraillaan jännällä mitä tapahtuu.
 
vierailija
Mulla ei ole mielipidettä suuntaan tai toiseen em. aiheesta, mutta kyllähän siellä Berliinin (?) keikalla ja sen jälkeen B oli ihan liekeissä lavalla. Esiintyiköhän jollekin erityisesti, joka sai hänet liekkeihin.
 
vierailija
Mulla ei ole mielipidettä suuntaan tai toiseen em. aiheesta, mutta kyllähän siellä Berliinin (?) keikalla ja sen jälkeen B oli ihan liekeissä lavalla. Esiintyiköhän jollekin erityisesti, joka sai hänet liekkeihin.
Totta! Olinkin jo unohtanut tän. Selkeä muutos oli kyllä sillä keikalla, ku aiemmissa. Ja kumpikin oli paikalla. Mutta kumpi sytytti Bn, S vai D?
 

Yhteistyössä