K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä mun mielestä kertoo aika paljon myös se että B nyt lyhyellä lomallakin meni ennemmin viettämään Sadien kanssa aikaa (ja ilmeisesti myös hänen perheensä) kuin mitä meni Sloveniaan tapaamaan omaa perhettään joita ei oo kuitenkaan nähnyt useampaan kuukauteen
Totta. Ja kuinka perhe on aina ollu tärkeä Bojanille. Mikä voi mennä perheen edelle. Tuore ja kiihkeä rakkaus.
 
vierailija
Onkohan Bojanilla joku alitajuinen pyrkimys lähestyä menestyneitä henkilöitä, menestyneempiä kuin hän itse. Myös K kuuluu tähän joukkoon. Jos suhde Sadieen on totta ja S asuu Amerikoissa, miten B mahtaa elämäänsä jatkossa järjestää. Ainakin irtiotto Sloveniasta on jo alkanut.
Aivan varmasti. Bojan on selvästikin todella urakeskeinen ja haluaa mennä eteenpäin isosti. Vähän mietityttää, että mitenköhän bändin kanssa käy vielä..
 
vierailija
Eikö Bojan alkanut seurata Sadiea instassa jo viime vuoden puolella? Oon itse ST-fani ja muistan ihmetelleeni kun näin S:n B:n seuratuissa aiemmin, mutta tarkkaa ajankohtaa en muista.
 
vierailija
Niin no, voihan se olla, että säikähti kun siitä Damonin vyöstä ja sitten viimeistään siitä lääppimisvideosta nousi kohu. Ei muuten näkynyt sitä vyötä enää sen yhden keikan jälkeen, vaikka hyvin olis sopinut muihinkin asuihin. Melko varmasti olisi käyttänyt, ellei mitään olisi siitä sanottu.
Mikä kohu? Ei B seuraa mitä jossain suomalaisilla mammapalstoilla lässytetään ja muualla somessa ne otettiin hyvin vastaan.
 
vierailija
Mä ainakin uskon, että Bojan on tutustunut Damoniin jo viime kesänä. Bojanhan kävi tämän tästä Lontoossa ja pyöri Cn ja En ystäväpiirissä. Oisko Sadienkin voinut tavata jo viime kesänä?
 
vierailija
Kyllä sadien lontoossa olosta on kirjoittanut muutkin kuin tuo twittertili. Jossain juorusivulla spekuloitiin alkuvuodesta mm. onko se jossain Lontoon musikaalissa mukana (ei taida olla). Ja syksyllä oli vissiin myös aika paljon lontoossa. Siksi siitä ja damonista on ollut yhteiskuvia.
 
vierailija
Käsitys tuli täältä. Sadie on kyllä enimmäkseen tainnut olla USAn puolella. Tammikuussa hänellä oli Damonin kanssa jokin kuvaussessio, eli jonkin verran on kyllä ollut Lontoossakin, mutta ei koko aikaa.
Netistä löytyy vaikka mitä kissanristiäisiä missä Sadie on ollut tammikuussa lontoossa. Vahvasti näyttää siellä olleen koko kuukauden.
 
vierailija
Minua harmittaa, että tämä suhdepakotus pilasi muuten hyvän yhteisfandomin. Missään ei voi jutella heistä ja fiilistellä heitä vain ystävinä ja artistikavereina, aina joku tulee ainakin vitsillä heittämään jotain bromance- ja rakkausjuttuja ja sitten keskustelu menee riitelyksi. Ja sen myötä näistä keskusteluista ennen pitkää jää vain paha mieli.

Sitä on viety myös heidän itsensä silmille, instakommenteissa, fanitaiteessa, fanilahjoissa, kysellään asiasta jne. Tuntuu että he eivät saa olla hyviä kaveruksia kun se pitää aina pakottaa sinne bromancen puolelle. Olisko niitä hauskoja pätkiä ja yhteistä oleilua saatu enemmänkin., jos ei olis ollut tätä suhdepakotusta tässä ympärillä?

Tämä ketju piti olla shippivapaa, mutta niin vaan tännekin eksyy niitä K&B yhteyden jankkaajia, mutta ennen kaikkea täällä yritetään naittaa kaikille mahdollisille sivuhenkilöille. Ja taas on molemminpuolinen riitely käynnissä. No ei tästä kai muuta johtopäätöstä voi vetää kuin että pitää pysyä poissa kaikista keskusteluista. Ei ole yhtään hyvän mielen keskustelua tämän yhteisfandomin tiimoilta.
 
vierailija
Damon kertoo tammikuun ekassa postauksessa aloittaneensa vuoden sadie sinkin kanssa. Viikkoa myöhemmin on kuvat sadiesta ja sonnysta. Ne on tietysti voitu ottaa missä vaan, mutta tuossa vaiheessa damon oli jo lontoossa ja se oli näkynyt bojanin stooreissa ja lopulta myös krisille kakkua tarjoilemassa.
 
vierailija
Minua harmittaa, että tämä suhdepakotus pilasi muuten hyvän yhteisfandomin. Missään ei voi jutella heistä ja fiilistellä heitä vain ystävinä ja artistikavereina, aina joku tulee ainakin vitsillä heittämään jotain bromance- ja rakkausjuttuja ja sitten keskustelu menee riitelyksi. Ja sen myötä näistä keskusteluista ennen pitkää jää vain paha mieli.

Sitä on viety myös heidän itsensä silmille, instakommenteissa, fanitaiteessa, fanilahjoissa, kysellään asiasta jne. Tuntuu että he eivät saa olla hyviä kaveruksia kun se pitää aina pakottaa sinne bromancen puolelle. Olisko niitä hauskoja pätkiä ja yhteistä oleilua saatu enemmänkin., jos ei olis ollut tätä suhdepakotusta tässä ympärillä?

Tämä ketju piti olla shippivapaa, mutta niin vaan tännekin eksyy niitä K&B yhteyden jankkaajia, mutta ennen kaikkea täällä yritetään naittaa kaikille mahdollisille sivuhenkilöille. Ja taas on molemminpuolinen riitely käynnissä. No ei tästä kai muuta johtopäätöstä voi vetää kuin että pitää pysyä poissa kaikista keskusteluista. Ei ole yhtään hyvän mielen keskustelua tämän yhteisfandomin tiimoilta.
Tätä yhteisfandomia ei olisi edes syntynyt ilman shippausta. 😀
 
vierailija
Kyllä sadien lontoossa olosta on kirjoittanut muutkin kuin tuo twittertili. Jossain juorusivulla spekuloitiin alkuvuodesta mm. onko se jossain Lontoon musikaalissa mukana (ei taida olla). Ja syksyllä oli vissiin myös aika paljon lontoossa. Siksi siitä ja damonista on ollut yhteiskuvia.
Jos Sadie on paljon Lontoossa niin sehän helpottaa suuresti S n ja B n yhteiselämää.
 

Yhteistyössä