K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen alusta asti fiilistellyt B/J ystävyyttä. Nyt kun siitä ei saatu maaliskuussa samanlaista ilotulitusta kuin viime syyskuussa, mielenkiinto hiipui. Ja nyt se loppuu kokonaan, kun B löysi mielitietyn. Sadien persoona ei jaksa kiinnostaa, vaikka varmasti ihana ihminen onkin. Mutta kivaa on ollu ja ihanaa että saan oman elämäni vihdoinkin takaisin.
B sai kyllä lottovoiton tuossa Sadiessa. Paljonkohan Bojanille merkitsee se, että Sadie on menestynyt yksilö.
 
vierailija
Varmaan aika paljon, koska ei tuo tyttö varsinaisesti mikään kaunotar ole.
Onkohan Bojanilla joku alitajuinen pyrkimys lähestyä menestyneitä henkilöitä, menestyneempiä kuin hän itse. Myös K kuuluu tähän joukkoon. Jos suhde Sadieen on totta ja S asuu Amerikoissa, miten B mahtaa elämäänsä jatkossa järjestää. Ainakin irtiotto Sloveniasta on jo alkanut.
 
vierailija
Aika vähän hänestä on kuvia muualtakaan. Näköjavaintoja on kyllä useampia. Ja ne julkitulleet kuvathan ois stalkkausta ja paparazzausta. Sellasia kuviako kaipaat?
Näköhavainnoista yksikään ei tainnut olla varma. Ihmiset JO-fanikunnassa hädin tuskin tunnistavat Sadien, niin luotettavuus oli aika olematonta. Ja en nyt paparazzikuvia kaipaa, mutta tosiasia on, että kyllä niitä otetaan vaikka täällä kuinka moralisoitaisiin. Itsehän olet myös tästä aiheesta hakeutunut tänne keskustelemaan yhden suttuisen ja salaa otetun kuvan perusteella.
 
vierailija
Blle iskenyt gay panic, kun tuli näytettyä liikaa Damonin kanssa ja nyt yrittää saada asian näyttämään siltä, että piilottelisi heterosuhdetta
Niin no, voihan se olla, että säikähti kun siitä Damonin vyöstä ja sitten viimeistään siitä lääppimisvideosta nousi kohu. Ei muuten näkynyt sitä vyötä enää sen yhden keikan jälkeen, vaikka hyvin olis sopinut muihinkin asuihin. Melko varmasti olisi käyttänyt, ellei mitään olisi siitä sanottu.
 
vierailija
Kyllä mun mielestä kertoo aika paljon myös se että B nyt lyhyellä lomallakin meni ennemmin viettämään Sadien kanssa aikaa (ja ilmeisesti myös hänen perheensä) kuin mitä meni Sloveniaan tapaamaan omaa perhettään joita ei oo kuitenkaan nähnyt useampaan kuukauteen
 

Yhteistyössä