K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos ois kielletty, vielä vähemmän ois saanu jakaa mitään Raivenista, jonka biisin tekemisessä on itsekin ollut mukana.
Vaikka ei olisi kielletty, niin on ihan mahdollista että B on itsekin ajatellut, että kun on hostina, niin ei juuri siitä tapahtumasta nosta vaan joitakin kilpailijoita esille. Raiven on siinä mielessä eri asia, kun on ystävä, Slovenian edustaja ja B on jopa osallistunut biisin tekoon.
 
vierailija
Ne on kaikki ihan tyypillisiä alkoholistiperheessä kasvaneiden haasteita. Ei ole helppoa varmastikaan, mutta aika ikävää on myös haukkua häntä jatkuvasti tästä syystä.
Nimenomaan, ei ilmeisesti ole helppo tausta hänellä (en ole nähnyt onko kertonut siitä tarkemmin missään, mutta ainakin yhdessä haastattelussa minkä luin, viittasi tuohon taustaan, puhui mm. lapsuuden traumasta). Tuohon nähden on pärjännyt ihan mahtavasti ja oikeasti tekee jotain noille ongelmilleen ja on avoin niistä. Tosi inhottavaa lukea tuollaista dissausta niiden takia.
 
vierailija
Nimenomaan, ei ilmeisesti ole helppo tausta hänellä (en ole nähnyt onko kertonut siitä tarkemmin missään, mutta ainakin yhdessä haastattelussa minkä luin, viittasi tuohon taustaan, puhui mm. lapsuuden traumasta). Tuohon nähden on pärjännyt ihan mahtavasti ja oikeasti tekee jotain noille ongelmilleen ja on avoin niistä. Tosi inhottavaa lukea tuollaista dissausta niiden takia.
On tuonut esiin nimenomaan sen alkoholismin perheessään. Ja toki jos on 17-vuotiaana karannut kotoaaan ja jäänyt sille tielleen niin ehkä sekin vähän vihjaa siitä ettei mennyt lapsuus ja nuoruus ihan nappiin.
 
vierailija
Toi Damonin tekstissä oleva you don't have to be in the dark to create art on ollut sen postauksissa ihan vastikään. Siis se listaa sen yhdeksi tärkeimmistä oppimistaan asioista ja tuo on mun mielestä ilmestynyt sen päivityksiin vasta joksujen kuvausten yhteydessä. Ne muut olen lukenut sen aiemmistakin, mutta tuota en. No, oli tai ei, ihanaa joka tapauksessa jos myös he ovat vaikuttaneet damonin taiteen tekemiseen näin!
 
vierailija
Toi Damonin tekstissä oleva you don't have to be in the dark to create art on ollut sen postauksissa ihan vastikään. Siis se listaa sen yhdeksi tärkeimmistä oppimistaan asioista ja tuo on mun mielestä ilmestynyt sen päivityksiin vasta joksujen kuvausten yhteydessä. Ne muut olen lukenut sen aiemmistakin, mutta tuota en. No, oli tai ei, ihanaa joka tapauksessa jos myös he ovat vaikuttaneet damonin taiteen tekemiseen näin!
❤
 
vierailija
On tuonut esiin nimenomaan sen alkoholismin perheessään. Ja toki jos on 17-vuotiaana karannut kotoaaan ja jäänyt sille tielleen niin ehkä sekin vähän vihjaa siitä ettei mennyt lapsuus ja nuoruus ihan nappiin.
Hänellä on täytynyt olla joku turvallinen henkilö läsnä elämässään, koska on onnistunut pääsemään noin pitkälle ja saavuttanut paljon nuoresta iästä huolimatta. Vahvuutta hänestä löytyy, jos on onnistunut kamppailemaan eroon päihdeongelmasta. Toiset ei onnistu siinä koskaan. Ilmankos D vaikuttaa niin mielenkiintoiselta ja moniulotteiselta henkilöltä, se eletty elämä, herkkyys asioille ja rosoisuus näkyy siellä taustalla.
 
vierailija
Ootteko tosissanne, ei v*ttu sentään. Pitääkö sille Bojanille kaikkia maailman miehiä naittaa. Kai hän itsekin osaa tehdä päätöksensä ilman teitä. Ei sitä mitkään Damonit ja Käärijän kiinnosta, hetero äijä se on.
 
vierailija
Ootteko tosissanne, ei v*ttu sentään. Pitääkö sille Bojanille kaikkia maailman miehiä naittaa. Kai hän itsekin osaa tehdä päätöksensä ilman teitä. Ei sitä mitkään Damonit ja Käärijän kiinnosta, hetero äijä se on.
Tietenkin osaa tehdä omat päätökset, tässähän vaan seuraillaan mitä päätöksiä tekee, samalla kun seurataan musiikkijuttuja ja kaikenlaista muuta mitä jakavat.
 
vierailija
Eli tänään on näkynyt kris damonin stoorissa, Jan joksujen stoorissa, sekä nace julkaisi jotain romanttisen loman kuvastoa. Jure nyt ei oikeastaan koskaan päivitä, siltä en edes odota mitään, mut bojanista ois kiva kuulla joku pihaus.
 
vierailija
Ootteko tosissanne, ei v*ttu sentään. Pitääkö sille Bojanille kaikkia maailman miehiä naittaa. Kai hän itsekin osaa tehdä päätöksensä ilman teitä. Ei sitä mitkään Damonit ja Käärijän kiinnosta, hetero äijä se on.
Ei hitto, mä kun luulin, että B konsultoi aina ensin vauva ja plussapalstaa ennenkuin alkaa seukata tai naida jonkun kanssa. 😱
 
vierailija
Ei hitto, mä kun luulin, että B konsultoi aina ensin vauva ja plussapalstaa ennenkuin alkaa seukata tai naida jonkun kanssa.
Siis mä oon kyllä kanssa ihan hyvinä neuvoina jakanut täällä kaikki nämä ehdotukseni, ihan bojanin parasta ajatellen. Ensin kehotin ottamaan sen vantaalaisen, sitten sen guštinin pojan, sen jälkeen yritin tarjota sitä valokuvaajaa, mutta ei sit millään! Sen kuvaajan päälle se sentään jo vähän kömpi, eli ilmeisesti se on täällä käynyt lukemassa kuitenkin. Että vähän on kaukaa haettua tollanen etteikö se muka tarttisi meidän mielipiteitä ja ihan hyväksyntääkin.
 

Yhteistyössä