K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Parempi tai ei (meistä tässä ketjussa olijoista tää on kyllä parhain), on kyllä noi muutkin ketjut tosi hiljasia nykyään.
Ainahan nää on hiljentynyt kun ei oo tapahtunut mitään. Sit taas vilkastunut kun tulee jotain juteltavaa. Nämä kuitenkin pysyy käynnissä, roikkuu suosituimpien ketjujen listassa aina vaan. Että en mä nyt ihan ymmärrä mitä sä näiltä ketjuista oikein odotat.
 
vierailija
Tämä on hyvä pointti. Onkohan niin, ettei siitä haluta päästää irti? Syitä tähän on sitten monia.
Mä olen ainakin tyytyväinen niistä mahdollisista viilentymisen merkeistä, jotta tämä irtipäästämisen prosessini pysyy käynnissä enkä ajaudu takaisin siihen k&b kaninkoloon. Että meillä on erilaisia syitä ”toivoa” erilaisia merkkejä.
 
vierailija
En tiedä miksi, mutta musta Bojan sopisi hyvin asumaan johonkin Espanjan suurkaupunkiin. Hänelle sopisi myös kumppaniksi joku Espanjalainen. Janin taas osaisin kuvitella Suomeen. Täällä hän kävelisi metsässä, tekisi vaelluksia suomen luonnossa ja kävisi hipsteri baareissa ja rafloissa. Mun mielikuvia, ei muuta…
 
vierailija
Musta on oikeasti ihan hyvä jos/kun B:lla näyttäisi olevan uusia kuvioita, ainakin oli hyvä meno kiertueellakin ja mukavaa porukkaa ympärillä. En yhtään epäile etteikö ystävyys myös Kärtsän kanssa säilyisi, mutta jos B:lla oli ihastuksen tunteita aiemmin, niin hyvähän se tässä tilanteessa on, jos sen tyyppiset tunteet hiipuisi ja muuttaisi muotoaan ihan kaveruudeksi. Jos noita tunteita oli, niin ehkä noin on nyt käynyt tai käymässä.
 

Yhteistyössä