vierailija
Rehellisesti sanottuna mä odotan, että Damonilta tulisi joku postaus.Parempi tai ei (meistä tässä ketjussa olijoista tää on kyllä parhain), on kyllä noi muutkin ketjut tosi hiljasia nykyään.
Rehellisesti sanottuna mä odotan, että Damonilta tulisi joku postaus.Parempi tai ei (meistä tässä ketjussa olijoista tää on kyllä parhain), on kyllä noi muutkin ketjut tosi hiljasia nykyään.
Just nace postas instaan 14 kuvaa joista lähes puolessa se oli kahdestaan Janin kanssa Kunnon jance-tour.Mä kiinnitin huomiota vaan nacen käteen
Samoin! Ei se voi jättää tänään sitä väliin!Rehellisesti sanottuna mä odotan, että Damonilta tulisi joku postaus.
Kerran mainitsi tuossa Katrin jutussa Käärijä, koska Katrikin puhui Käärijästä ei voi mitään päätelmiä kyllä tästä tehdä, eiköhän välit ole lämpimät edelleenViimeisissä haastatteluissa ennen tätä touria puhui Jerestä ulkomaillakin. Nyt ei enää. Kyllä sitä voi miettiä.
Ainahan nää on hiljentynyt kun ei oo tapahtunut mitään. Sit taas vilkastunut kun tulee jotain juteltavaa. Nämä kuitenkin pysyy käynnissä, roikkuu suosituimpien ketjujen listassa aina vaan. Että en mä nyt ihan ymmärrä mitä sä näiltä ketjuista oikein odotat.Parempi tai ei (meistä tässä ketjussa olijoista tää on kyllä parhain), on kyllä noi muutkin ketjut tosi hiljasia nykyään.
Ei nacesta varmaan oikein helposti saa muunlaisia kuvia ku niitä joissa se on kiinni janissaJust nace postas instaan 14 kuvaa joista lähes puolessa se oli kahdestaan Janin kanssa Kunnon jance-tour.
Sama juttu! Tänään voisi tulla kun tulee kaksi vuotta raittiina täyteen. Vaikka voihan siitäkin jälkikäteenkin postata, jos ei tänään ehdi.Rehellisesti sanottuna mä odotan, että Damonilta tulisi joku postaus.
Kahdesti mainitsi, jo ennen Katrin käärijäcollab-kysymystä. Ja Bojan puhui vielä ystävystymisestä Käärijään.Kerran mainitsi tuossa Katrin jutussa Käärijä, koska Katrikin puhui Käärijästä ei voi mitään päätelmiä kyllä tästä tehdä, eiköhän välit ole lämpimät edelleen
Mä olen ainakin tyytyväinen niistä mahdollisista viilentymisen merkeistä, jotta tämä irtipäästämisen prosessini pysyy käynnissä enkä ajaudu takaisin siihen k&b kaninkoloon. Että meillä on erilaisia syitä ”toivoa” erilaisia merkkejä.Tämä on hyvä pointti. Onkohan niin, ettei siitä haluta päästää irti? Syitä tähän on sitten monia.
Eiköhän me kaikki!Rehellisesti sanottuna mä odotan, että Damonilta tulisi joku postaus.
En minä ainakaan, aina niitä samoja valitusvirsiäEiköhän me kaikki!
No ei kai euroviisubileissä tanssiminen todista mihinkään suuntaan. Mutta eipä Bojan edes jakanut sitä w95miehen postaustakaan.Juurihan se B tanssi prepartyillä ccc tahtiin, itse en kyllä ole huomannut mitään viilenemistä
Miksi se hänen ois pitänyt jakaa? Ei todista kyllä päinvastaisenkaan suuntaanNo ei kai euroviisubileissä tanssiminen todista mihinkään suuntaan. Mutta eipä Bojan edes jakanut sitä w95miehen postaustakaan.
Niin siis itse toivon niitä viilentymiseen merkkejä, en sanonut että olisin niitä nähnyt. Toisekseen jos ccc:n tahtiin tanssiminen on merkki lämpimistä väleistä niin niitä kyllä sitten riittää aika monilla. Mutta merkkinsä kullakin.Juurihan se B tanssi prepartyillä ccc tahtiin, itse en kyllä ole huomannut mitään viilenemistä
No ei se jakanut itse asiassa yhtään mitään Madridista. Ei lähdetä nyt taas keulimaan näiden päätelmien kanssa.No ei kai euroviisubileissä tanssiminen todista mihinkään suuntaan. Mutta eipä Bojan edes jakanut sitä w95miehen postaustakaan.
Erästä lainatakseni:Eiköhän me kaikki!
Jakoihan se raivenilta ja wiwiblogsilta ainakin. Mutta en mäkään kyllä tän perusteella mitään päätelmiä tekisi.No ei se jakanut itse asiassa yhtään mitään Madridista. Ei lähdetä nyt taas keulimaan näiden päätelmien kanssa.
Eiköhän me kaikki!
Ja poseerasi käärijätyyliin win95miehen kanssa. Kyllä ne välit on vähintään ihan ok selvästi.Juurihan se B tanssi prepartyillä ccc tahtiin, itse en kyllä ole huomannut mitään viilenemistä
Niin, windowsmiehen pyynnöstä. Ei toikaan todista mitään.Ja poseerasi käärijätyyliin win95miehen kanssa. Kyllä ne välit on vähintään ihan ok selvästi.
Voi Jeresus. Sulle siis kaikki on negatiivista ja mikään ei ole hyvin. Ei kukaan nyt ole asetta pidellyt B:n otsalla ja pyytänyt poseeraamaan tuolla tavalla. Ja tuskin win95 nyt ihan pyytämättä ja yllätyksenä laittoi "terkkui Jerelle" tekstiksi.Niin, windowsmiehen pyynnöstä. Ei toikaan todista mitään.
Bojan oli töissä siellä ja olisiko korrektia, että hän yhtäkkiä suosisi jonkin maan viisuehdokkaista. Saattaa jopa ehdot kieltää. Okei, olkoon Raiven poikkeus ja toisessa jaossa hän esiintyi yksin.No ei kai euroviisubileissä tanssiminen todista mihinkään suuntaan. Mutta eipä Bojan edes jakanut sitä w95miehen postaustakaan.