vierailija
Kuuletko jo espanjalaisen hetekan natinaa?
Kuuletko jo espanjalaisen hetekan natinaa?
Mun makuuni on just sellaiset kuuman huvittavat jutut ja asiat. Aivot saa sopivasti virikettä, kun impulsseja kulkeutuu moneen kehon osaan.Mä olen vielä vähän siinä vaiheessa että kuumistellako vai huvittuako. Ehkä teen molempia.
Näitä kahta kuolataan yhdessä gay osiossa, joten heille on varmaan omat ottajansa.Minustakin Baby Lasagna on ehkä lähinnä kuumisteltavaa, mutta ei silti ihan lähde.
Norjan/Ruotsin kaksosista tykkään kyllä, mutta mitään kuumisteltavaa niissä ei ole. Niillä on sellaiset kasvonpiirteet ja olemus, että tuleekohan niistä koskaan vanhempanakaan ns. kuumia? Söpöjä kyllä, mutta se ei riitä.
Mäkin tykkään tästä enemmän.Vähemmän kuitenkin noita häätöviestejä tulee ketjussa, jossa on väljemmät säännöt tai ei ainakaan yksimielisyyttä siitä mitä ne säännöt ovat.
Täällä on vaan se, että kun peukutukset puuttuu niin myös esim haukkumisviestit näyttäytyy samanarvoisina vaikka saisivat todennäköisesti alapeukkuja jos täällä olisi sellainen toiminto. Siitä jotkut vetää tulkintoja ketjun hengestä, kun ei nähdä peukkujen määriä. Enkä mä ainakaan jaksa lähteä useampankaan haukkumisviesteihiin vastaileen, koska siihen ei tule niin tarvetta. Eli toisaalta se on myös hyvä juttu täällä, ettei niitä peukkuja ole. En olisi aiemmin uskonut, että tykästyn tähän alustaan enemmän kuin vauvaan.
Wait, what!? Milloin Jokereilla on se Lontoon keikka? Näköjään 11.4., tarkistin. Siinä välissä ehtii kotiin vielä levähtämään, jos 7.4. on Lontoon pre partyt. Vai ehtiikö?Lontoo on heti perään, joten mahdollisesti sinnekin. Jos ne on kerran ystäviä Raivenin kanssa ja hänellä on pääsy biisintekijänä mukaan niin voi hyvinkin mennä ihan tsemppaamaan ja seuraksi.
Periaatteessa ehtisi lyhyen visiitin tehdä, mutta lähtisikö kuitenkaan siinä välissä jos olisi jo Lontoossa?Wait, what!? Milloin Jokereilla on se Lontoon keikka? Näköjään 11.4., tarkistin. Siinä välissä ehtii kotiin vielä levähtämään, jos 7.4. on Lontoon pre partyt. Vai ehtiikö?
Siellä se on barcelonasa kietoutuneena johonkin alejandroon, ei ehdi nyt somettaaNyt ois kiva nähdä bojanistakin joku vilahdus.
Mä kyllä toivon sitä sieltä Barcelonasta. Sellanen romanttinen kuva parvekkeelta ilta-auringossa. Sais kertoa kuinka se feels loved ja kuvassa vaan näkyis käsi toisen kädessä. Me tietysti tunnistettaisiin boitsun timakka reisi siitä toisiinsa kietoutuneiden sormien alta.Mistähän se Damonin kaksvuotispäivitys tuleekaan!
Mä kyllä toivon sitä sieltä Barcelonasta. Sellanen romanttinen kuva parvekkeelta ilta-auringossa. Sais kertoa kuinka se feels loved ja kuvassa vaan näkyis käsi toisen kädessä. Me tietysti tunnistettaisiin boitsun timakka reisi siitä toisiinsa kietoutuneiden sormien alta.
Tämä kasvattaa luonnetta ja pistää pohtimaan, onko ihmisellä elämää, jos hän ei näy somessa. Bojan!! Oletko olemassa vielä?Nyt ois kiva nähdä bojanistakin joku vilahdus.
Kyllä, tämä! Näin se vois mennä.Mä kyllä toivon sitä sieltä Barcelonasta. Sellanen romanttinen kuva parvekkeelta ilta-auringossa. Sais kertoa kuinka se feels loved ja kuvassa vaan näkyis käsi toisen kädessä. Me tietysti tunnistettaisiin boitsun timakka reisi siitä toisiinsa kietoutuneiden sormien alta.
Tää sopis hyvin!Mä kyllä toivon sitä sieltä Barcelonasta. Sellanen romanttinen kuva parvekkeelta ilta-auringossa. Sais kertoa kuinka se feels loved ja kuvassa vaan näkyis käsi toisen kädessä. Me tietysti tunnistettaisiin boitsun timakka reisi siitä toisiinsa kietoutuneiden sormien alta.
Täähän meni filosofiseksiTämä kasvattaa luonnetta ja pistää pohtimaan, onko ihmisellä elämää, jos hän ei näy somessa. Bojan!! Oletko olemassa vielä?
Ja jos Bojan ei näy somessa, niin ollaanko me olemassa?Tämä kasvattaa luonnetta ja pistää pohtimaan, onko ihmisellä elämää, jos hän ei näy somessa. Bojan!! Oletko olemassa vielä?
Se haluaa kaikki vauvalle takas täältä shippaamasta vääriä henkilöitä, jotka uhkaa sen parasuhdetta. Vähemmästäkin stressistä tulee oksuVieläkö tuolla yhdellä jatkuu tuo oksennustauti, ei oo helppoa hälläkään.
En usko että mä ainakaan olen. Bojan!!MRSJa jos Bojan ei näy somessa, niin ollaanko me olemassa?
Voi Bojan, täällä kaipaillaan, missä piileskelet?En usko että mä ainakaan olen. Bojan!!MRS
No vauvalle tuskin tulee enää palattua, kun on sieltä kerran pois päässyt.Se haluaa kaikki vauvalle takas täältä shippaamasta vääriä henkilöitä, jotka uhkaa sen parasuhdetta. Vähemmästäkin stressistä tulee oksu
Se on paennu etskun kaa majorcalle. Ne kuiskuttelee parhaillaan toistensa korvaanVoi Bojan, täällä kaipaillaan, missä piileskelet?