vierailija
Jäät odottelemaan ikuisesti. Ei täällä kukaan osaa edes kirjoittaa, niin pitää inistä muilta apuja.Oih Tätä ootellessa!
Jäät odottelemaan ikuisesti. Ei täällä kukaan osaa edes kirjoittaa, niin pitää inistä muilta apuja.Oih Tätä ootellessa!
Toivottavasti oliskin!Sillä on jotain parempaa tekemistä tai seuraa. Unohtuu mainostamiset.
Miksi sä täällä iniset, kun et näytä edes viihtyvän?Jäät odottelemaan ikuisesti. Ei täällä kukaan osaa edes kirjoittaa, niin pitää inistä muilta apuja.
Tämä on KOMPOSTI!Miksi sä täällä iniset, kun et näytä edes viihtyvän?
Ei.Löytyykö tämän vuoden viiisuista mitään kuumisteltavia? Henri joo, mutta muiden maiden edustajia yhdessä tai erikseen?
Varmasti vähintään jotain hyvää kaveriseuraa on, mutta toivottavasti vaikka muutakin.Toivottavasti oliskin!
HenriTeemu. Musta he ovat symppis pari ja molemmat kuumia omalla tavallaan. Kiva kontrasti. Viime vuonna oli enemmän silmäniloa, mutta ehkä sitten toukokuussa innostuu enemmän tämän vuoden tarjonnasta.Löytyykö tämän vuoden viiisuista mitään kuumisteltavia? Henri joo, mutta muiden maiden edustajia yhdessä tai erikseen?
Jossain oli juttua Belgian Mustista ja Sveitsin Nemosta, mutta se saattoi olla vähän tuulesta temmattua. Toisaalta eipä se ole ennenkään shoppailija estänyt.Löytyykö tämän vuoden viiisuista mitään kuumisteltavia? Henri joo, mutta muiden maiden edustajia yhdessä tai erikseen?
shippailua siisJossain oli juttua Belgian Mustista ja Sveitsin Nemosta, mutta se saattoi olla vähän tuulesta temmattua. Toisaalta eipä se ole ennenkään shoppailija estänyt.
Kävinpä vilkaisemassa virallisilta sivuilta kuvat ja täytyy sanoa että pelkkien kuvien perusteella ei taida itselleni löytyä. Katsotaan muuttaako esiintyminen mielipidettä. Tykkään kyllä Ollysta ja sen olemuksesta mutta en sanoisi että kuumistelen sitä. Ja olen vielä ihan pihalla näistä tämän vuoden esiintyjistä muutenkin.Löytyykö tämän vuoden viiisuista mitään kuumisteltavia? Henri joo, mutta muiden maiden edustajia yhdessä tai erikseen?
Toivottavasti sä löydät muuta kirjoittelun aiheita. Tää on jo säälittävää.Varmasti vähintään jotain hyvää kaveriseuraa on, mutta toivottavasti vaikka muutakin.
Kuuletko jo espanjalaisen hetekan natinaa?Toivottavasti sä löydät muuta kirjoittelun aiheita. Tää on jo säälittävää.
No minusta se Kroatian edustaja on oikeastaan tosi söpö, vaikka aluksi olin vähän skeptinen sitä valintaa kohtaan. Henri ja Teemu (etenkin Henri) on tietty hoteimmat. :3
Kuulen jo sun näppäimistösi natinaa kun on kiire tänne vinkumaan.Kuuletko jo espanjalaisen hetekan natinaa?
Oi, ne tanssijat oli kylläLisäänkin sen verran että saatan vielä kuumistella Espanjan edustajan tanssijoita. Siinä national final esiintymisessä oli myös yllätykselliset asunvaihdot (muotoillaan se nyt vaikka näin).
Nirin narin nirin narin vaan Barcelonan yössä.Kuulen jo sun näppäimistösi natinaa kun on kiire tänne vinkumaan.
Mä olen vielä vähän siinä vaiheessa että kuumistellako vai huvittuako. Ehkä teen molempia.Oi, ne tanssijat oli kyllä
Musta se Kroatian edustaja on jotenkin perusjantterin näköinen, jotenkin ei lähde. Ja itsehän olen ihan tavis myös, joten en sillä sano, mutta jos tässä nyt saa makuaan avata.No minusta se Kroatian edustaja on oikeastaan tosi söpö, vaikka aluksi olin vähän skeptinen sitä valintaa kohtaan. Henri ja Teemu (etenkin Henri) on tietty hoteimmat. :3
Mulle se on se kiinteän lihan määräMä olen vielä vähän siinä vaiheessa että kuumistellako vai huvittuako. Ehkä teen molempia.
No sitä siinä kyllä piisaa. Piti oikein katsoa se taas pari kertaa. Ja ehkä kohta vielä kolmannenkin...Mulle se on se kiinteän lihan määrä
E:n lähisukulainen asuu Espanjassa (ainakin vielä 1,5v sitten). Lisäksi E on viettänyt siellä pitkiå aikoja mm harrastamassa joogaaÄkkiseltään googlattuna löytyi tieto että E on tosiaan asunut Espanjassa lapsena 1,5kk(!!). Sen enempää ei pikaisesti löytynyt sen paremmin asumisesta kuin espanjan puhumisestakaan.
Joo niin siinä jutussa mainittiinkin se sukulainen. Onko sulla tietoa puhuuko E oikeasti espanjaa?E:n lähisukulainen asuu Espanjassa (ainakin vielä 1,5v sitten). Lisäksi E on viettänyt siellä pitkiå aikoja mm harrastamassa joogaa