K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Löytyykö tämän vuoden viiisuista mitään kuumisteltavia? Henri joo, mutta muiden maiden edustajia yhdessä tai erikseen?
Kävinpä vilkaisemassa virallisilta sivuilta kuvat ja täytyy sanoa että pelkkien kuvien perusteella ei taida itselleni löytyä. Katsotaan muuttaako esiintyminen mielipidettä. Tykkään kyllä Ollysta ja sen olemuksesta mutta en sanoisi että kuumistelen sitä. Ja olen vielä ihan pihalla näistä tämän vuoden esiintyjistä muutenkin.
 
vierailija
Lisäänkin sen verran että saatan vielä kuumistella Espanjan edustajan tanssijoita. Siinä national final esiintymisessä oli myös yllätykselliset asunvaihdot (muotoillaan se nyt vaikka näin).
 
vierailija
No minusta se Kroatian edustaja on oikeastaan tosi söpö, vaikka aluksi olin vähän skeptinen sitä valintaa kohtaan. Henri ja Teemu (etenkin Henri) on tietty hoteimmat. :3
Musta se Kroatian edustaja on jotenkin perusjantterin näköinen, jotenkin ei lähde. Ja itsehän olen ihan tavis myös, joten en sillä sano, mutta jos tässä nyt saa makuaan avata.
 
vierailija
Minustakin Baby Lasagna on ehkä lähinnä kuumisteltavaa, mutta ei silti ihan lähde.
Norjan/Ruotsin kaksosista tykkään kyllä, mutta mitään kuumisteltavaa niissä ei ole. Niillä on sellaiset kasvonpiirteet ja olemus, että tuleekohan niistä koskaan vanhempanakaan ns. kuumia? Söpöjä kyllä, mutta se ei riitä.
 

Yhteistyössä