K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vähemmän kuitenkin noita häätöviestejä tulee ketjussa, jossa on väljemmät säännöt tai ei ainakaan yksimielisyyttä siitä mitä ne säännöt ovat.
Täällä on vaan se, että kun peukutukset puuttuu niin myös esim haukkumisviestit näyttäytyy samanarvoisina vaikka saisivat todennäköisesti alapeukkuja jos täällä olisi sellainen toiminto. Siitä jotkut vetää tulkintoja ketjun hengestä, kun ei nähdä peukkujen määriä. Enkä mä ainakaan jaksa lähteä useampankaan haukkumisviesteihiin vastaileen, koska siihen ei tule niin tarvetta. Eli toisaalta se on myös hyvä juttu täällä, ettei niitä peukkuja ole. En olisi aiemmin uskonut, että tykästyn tähän alustaan enemmän kuin vauvaan.
Mä tykästyin ponitrollin aikaan puutarhaan ja just tuohon peukkujen puuttumiseen ja oli vähän vaikeakin siirtyä sitten takaisin vauvalle.
 
vierailija
Kiinnostaisi tietää mikä sulle mahtaa olla sellainen huono keskustelunaihe? Ihan esimerkkinä muistan täältä useammankin hyvän ja aika pitkän keskustelun Damonista ja D&B:sta, joissa ketään ei haukuttu. Sekin tuli ilmi, että suunnilleen kaikki keskustelijat tykkäsivät myös Kärtsästä, eli ei ollut mitään vastakkainasettelua tai rumaa kommentointia hänen suuntaan myöskään. On ollut muitakin keskusteluja, missä porukalla on ollut eri mielipiteitä, mutta niistä on keskusteltu ihan rauhassa ja riitelemättä. Vauvalla sellainen ei onnistu ollenkaan.
Sulla on ihanan rakentava tapa vastata asioihin. Itse olen päätynyt tähän ketjuun, koska löysin täältä samanhenkisiä ihmisiä ja tällä tarkoitan sitä, että moni täällä tuntuu pitävän mun lailla Damonista. Mä voisin keskustella myös Puolan Jannista ja Tommysta. Kärtsää rakastan edelleen ja samoin Joksuja, mutta B&K shippi ei innosta. Mun mielenkiinnon kohteet on niin laajoja ja osa niistä on vääriä vauvalle, enkä tiedä onko olemassa muutakaan yleisketjua kuin tämä? Vähän koditon olo.
 
vierailija
Sulla on ihanan rakentava tapa vastata asioihin. Itse olen päätynyt tähän ketjuun, koska löysin täältä samanhenkisiä ihmisiä ja tällä tarkoitan sitä, että moni täällä tuntuu pitävän mun lailla Damonista. Mä voisin keskustella myös Puolan Jannista ja Tommysta. Kärtsää rakastan edelleen ja samoin Joksuja, mutta B&K shippi ei innosta. Mun mielenkiinnon kohteet on niin laajoja ja osa niistä on vääriä vauvalle, enkä tiedä onko olemassa muutakaan yleisketjua kuin tämä? Vähän koditon olo.
Kiitos, on mukava että täällä on muitakin jotka tykkää keskustella hyvässä hengessä. Mulla on muuten samanlaiset mielipiteet, mutta Tommya ja Jannia oon seurannut vähemmän. Molemmat on kiinnostavan oloisia tyyppejä omastakin mielestä ja Jannilla on joitakin aika hyviä biisejä, Spotify lähtee joskus soittamaan niitä kesken kaiken itsekseen, kun kuuntelen Joksuja. Ehkä siksi, kun oon kuunnellut muitakin euroviisubiisejä. Tommyn tuotantoon voisi tutustuakin joskus, en oo paljon kuunnellut.
 
vierailija
Kiitos, on mukava että täällä on muitakin jotka tykkää keskustella hyvässä hengessä. Mulla on muuten samanlaiset mielipiteet, mutta Tommya ja Jannia oon seurannut vähemmän. Molemmat on kiinnostavan oloisia tyyppejä omastakin mielestä ja Jannilla on joitakin aika hyviä biisejä, Spotify lähtee joskus soittamaan niitä kesken kaiken itsekseen, kun kuuntelen Joksuja. Ehkä siksi, kun oon kuunnellut muitakin euroviisubiisejä. Tommyn tuotantoon voisi tutustuakin joskus, en oo paljon kuunnellut.
Jatkan vielä että Tommyssa on kyllä jotain sähköistä, en nähnyt mitään oikeaa pohjaa missään shippausjutuissa Kärtsälle, mutta esiintyjinä toimivat kyllä hyvin yhteen.
 
vierailija
Mä rakastan näitä hieman goottihenkisiä ja feminiinisen kauniita miehiä kuten Luke, Jann ja Damon.‍
Kauniita ovat kyllä kaikki. Damon on hirveän söpö joissain kuvissaan, 🥰musta tuntuu että monet esim. vauvalla ei tiedä sitä, kun eivät seuraa ja ovat nähneet vaan ehkä joitain kuvia suunnilleen aurinkolasit päässä. Vaikka olihan niissä kuvissa, missä oli Krisin ja Bojanin kanssa, paremmin kasvot esillä. Tuli vaan sellainen vaikutelma että kaikki ei tiedä miltä hän näyttää, kun monet sekoittivat silloin aiemmin siihen yhteen stoorissaan olleeseen malliin.
 

Yhteistyössä