Oletko sinä taas yksi niistä, joillain on vaikeuksia erottaa tosi ja fiktio toisistaan? Ficit on fiktiota ja sellaisena niitä käsitellään. Arvuuttelu toisen tosielämän seksielämästä on vähintäänkin mautonta ellei suoraan loukkaavaa ja haitallista.Ootko sä yks niistä, jotka on parittanu Bojania vuoden varatulle miehelle? Tästä on kirjotettu ficciä sivutolkulla eri alustoilla. Miten se on muka sallitumpaa, kuin spekut Bojanin seksiseurasta?
Tämä on komposti. Ei täällä ole mitään järkevää, kun kaikki roskat on siirtynyt tänne.Mitäh, mä tulin toiveet korkealla vauvalta tänne kun täällä kuulemma seksikuolataan, mut täällähän vaan kinastellaan mistä saa ja ei saa puhua.
Niinpä!Voi Damon, toivottavasti sillä on huomenna ihana päivä
Sama! Oli kyllä harhaanjohtavaa markkinointia.Mitäh, mä tulin toiveet korkealla vauvalta tänne kun täällä kuulemma seksikuolataan, mut täällähän vaan kinastellaan mistä saa ja ei saa puhua.
On se vähän itsensä harhaanjohtamista tulla tunkiolle ja odottaa kuumistelua tai järkevää keskustelua. Nyt on sitten paskat housuilla ja tässä sitä istutaan roskakasassa.Sama! Oli kyllä harhaanjohtavaa markkinointia.
No, en nyt tiedä onko sitten sattumaa vai mitä, mutta aina kun tänne vilkuilen (enkä edes osallistu keskusteluun, kunhan luen), niin täällä on vain jäätävää trollausta, niin huonoja keskustelunaiheita ettei niitä voi pitää kuin trollauksena, ja sellaisia sekopäisiä heittoja, että olen huolissani, jos joku on tosissaan niiden kanssa. Sitten välissä on ehkä yksi järjen ääni, jolle kukaan ei vastaa. Ei ihme, etten täällä hirveän usein käy ja osallistun vielä harvemmin. Väärää markkinointia oli nytkin.Kyllä nuo monet riitelijät ja vänkääjät tulee vauvalta tänne. Vaikka porukka liikkuu edestakaisin, niin silloin kun ke tämän palstan kritisoijat ei ole paikalla, täällä on monesti aika mukava ja keskusteleva henki, eikä mitään haukkumisia. Aina joitakin yksittäisiä saattaa silloinkin olla, valitettavasti.
Jep, en kaipaa minäkään. Olisiko ficciketju ihan mahdoton ajatus. Taitaa näitä ketjuja olla sitten jo liikaa. Sitten alettaisiin varmaan vääntää siitä, kenestä sinne on lupa kirjoittaa.Ei kaivata todellakaan, tän piti olla hyvien keskusteluiden palsta, ei mitään ficcejä tänne.
Tämä nyt on ihan pötypuhetta, harvempi varmaan vauvalta täällä pitkäaikaisesti viihtyyKyllä nuo monet riitelijät ja vänkääjät tulee vauvalta tänne. Vaikka porukka liikkuu edestakaisin, niin silloin kun ke tämän palstan kritisoijat ei ole paikalla, täällä on monesti aika mukava ja keskusteleva henki, eikä mitään haukkumisia. Aina joitakin yksittäisiä saattaa silloinkin olla, valitettavasti.
Eli sua taitaa oikeasti vaivata se, että täällä on ihan samat jutut kuin vauvalla, mutta shippien osapuolet ovat vaan vääriä sulle. Mitään muuta eroa näissä ketjuissa ei ole, paitsi että solvaavia viestejä on vaikea saada poistumaan.No, en nyt tiedä onko sitten sattumaa vai mitä, mutta aina kun tänne vilkuilen (enkä edes osallistu keskusteluun, kunhan luen), niin täällä on vain jäätävää trollausta, niin huonoja keskustelunaiheita ettei niitä voi pitää kuin trollauksena, ja sellaisia sekopäisiä heittoja, että olen huolissani, jos joku on tosissaan niiden kanssa. Sitten välissä on ehkä yksi järjen ääni, jolle kukaan ei vastaa. Ei ihme, etten täällä hirveän usein käy ja osallistun vielä harvemmin. Väärää markkinointia oli nytkin.
Me kaikki viihdytään myös vauvalla. Itse olen UMK 23 ketjusta asti viihtynyt tässä saagassa. Itsehän säkin just tulit sieltä vauvalta haukkumaan meitä, joten ehkä kannattaisi katsoa sinne peiliin.Tämä nyt on ihan pötypuhetta, harvempi varmaan vauvalta täällä pitkäaikaisesti viihtyy
??? Missä sanoin noin? Paitsi ehkä tämä nyt todistaa, että ei tässä ketjussa kovin tervetullut ole satunnaisvierailijana.Eli sua taitaa oikeasti vaivata se, että täällä on ihan samat jutut kuin vauvalla, mutta shippien osapuolet ovat vaan vääriä sulle. Mitään muuta eroa näissä ketjuissa ei ole, paitsi että solvaavia viestejä on vaikea saada poistumaan.
Kiinnostaisi tietää mikä sulle mahtaa olla sellainen huono keskustelunaihe? Ihan esimerkkinä muistan täältä useammankin hyvän ja aika pitkän keskustelun Damonista ja D&B:sta, joissa ketään ei haukuttu. Sekin tuli ilmi, että suunnilleen kaikki keskustelijat tykkäsivät myös Kärtsästä, eli ei ollut mitään vastakkainasettelua tai rumaa kommentointia hänen suuntaan myöskään. On ollut muitakin keskusteluja, missä porukalla on ollut eri mielipiteitä, mutta niistä on keskusteltu ihan rauhassa ja riitelemättä. Vauvalla sellainen ei onnistu ollenkaan.No, en nyt tiedä onko sitten sattumaa vai mitä, mutta aina kun tänne vilkuilen (enkä edes osallistu keskusteluun, kunhan luen), niin täällä on vain jäätävää trollausta, niin huonoja keskustelunaiheita ettei niitä voi pitää kuin trollauksena, ja sellaisia sekopäisiä heittoja, että olen huolissani, jos joku on tosissaan niiden kanssa. Sitten välissä on ehkä yksi järjen ääni, jolle kukaan ei vastaa. Ei ihme, etten täällä hirveän usein käy ja osallistun vielä harvemmin. Väärää markkinointia oli nytkin.
Vaikka ei viihtyisikään, niin selvästi jotkut tulee aina joksikin aikaa vänkäämään. Ja kun niitä on useampia, niin keskustelun sävy menee paljon huonommaksi.Tämä nyt on ihan pötypuhetta, harvempi varmaan vauvalta täällä pitkäaikaisesti viihtyy
Bojan on jumalainen. Eihän siitä mihinkään pääse. The Bojan. Hän liitti itse itsensä K hon.Bojan on mielletty joksikin pyhä Bojaniksi.
Ihan kuin ei olisi lihaa ja verta ollenkaan.
Miten ihmeessä hänet edes uskallettiin liittää Kn?
Sama, jos ficcejä kaipaa niin voi mennä vaikka AO3:n.Jep, en kaipaa minäkään. Olisiko ficciketju ihan mahdoton ajatus. Taitaa näitä ketjuja olla sitten jo liikaa. Sitten alettaisiin varmaan vääntää siitä, kenestä sinne on lupa kirjoittaa.
Kiintoisaa nähdä, meneekö Bojan muihin prepartyihin kuin tuohon, missä oli työkeikka.Joo. Vau. Lontoossa kavereita tapaamassa, Italiassa perhelomalla ja Espanjassa paluumatkalla työkeikalta. Ja heti ollaan väittämässä, että siellä se B suhailee vaan seuran perässä.
Jotenkin tuntuu että saattaisi mennä ainakin tuonne Barcelonaan.Kiintoisaa nähdä, meneekö Bojan muihin prepartyihin kuin tuohon, missä oli työkeikka.