K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ootko sä yks niistä, jotka on parittanu Bojania vuoden varatulle miehelle? Tästä on kirjotettu ficciä sivutolkulla eri alustoilla. Miten se on muka sallitumpaa, kuin spekut Bojanin seksiseurasta?
Oletko sinä taas yksi niistä, joillain on vaikeuksia erottaa tosi ja fiktio toisistaan? Ficit on fiktiota ja sellaisena niitä käsitellään. Arvuuttelu toisen tosielämän seksielämästä on vähintäänkin mautonta ellei suoraan loukkaavaa ja haitallista.
 
vierailija
Kyllä nuo monet riitelijät ja vänkääjät tulee vauvalta tänne. Vaikka porukka liikkuu edestakaisin, niin silloin kun ke tämän palstan kritisoijat ei ole paikalla, täällä on monesti aika mukava ja keskusteleva henki, eikä mitään haukkumisia. Aina joitakin yksittäisiä saattaa silloinkin olla, valitettavasti.
 
vierailija
Puutarha on saanut olla yllättävän rauhassa. Siellä oli jossakin vaiheessa vänkäämistä ihan hirveästi. Tässä ketjussa oli eilen tosi kiva tunnelma ja vauvalla taas hirveä.
 
vierailija
Kyllä nuo monet riitelijät ja vänkääjät tulee vauvalta tänne. Vaikka porukka liikkuu edestakaisin, niin silloin kun ke tämän palstan kritisoijat ei ole paikalla, täällä on monesti aika mukava ja keskusteleva henki, eikä mitään haukkumisia. Aina joitakin yksittäisiä saattaa silloinkin olla, valitettavasti.
No, en nyt tiedä onko sitten sattumaa vai mitä, mutta aina kun tänne vilkuilen (enkä edes osallistu keskusteluun, kunhan luen), niin täällä on vain jäätävää trollausta, niin huonoja keskustelunaiheita ettei niitä voi pitää kuin trollauksena, ja sellaisia sekopäisiä heittoja, että olen huolissani, jos joku on tosissaan niiden kanssa. Sitten välissä on ehkä yksi järjen ääni, jolle kukaan ei vastaa. Ei ihme, etten täällä hirveän usein käy ja osallistun vielä harvemmin. Väärää markkinointia oli nytkin.
 
vierailija
Toivottavasti saadaan tosiaan Damonilta joku kiva postaus, niin saataisiin jutun suunta käännettyä. Kärtsää on silti kova ikävä.💚 Mä tykkään tästä ketjusta ja se, että joku tulee tänne haukkumaan meitä tämän ketjun kirjoittajia, niin se kertoo vaan niistä haukkujista jotakin…
 
vierailija
Kyllä nuo monet riitelijät ja vänkääjät tulee vauvalta tänne. Vaikka porukka liikkuu edestakaisin, niin silloin kun ke tämän palstan kritisoijat ei ole paikalla, täällä on monesti aika mukava ja keskusteleva henki, eikä mitään haukkumisia. Aina joitakin yksittäisiä saattaa silloinkin olla, valitettavasti.
Tämä nyt on ihan pötypuhetta, harvempi varmaan vauvalta täällä pitkäaikaisesti viihtyy
 
vierailija
No, en nyt tiedä onko sitten sattumaa vai mitä, mutta aina kun tänne vilkuilen (enkä edes osallistu keskusteluun, kunhan luen), niin täällä on vain jäätävää trollausta, niin huonoja keskustelunaiheita ettei niitä voi pitää kuin trollauksena, ja sellaisia sekopäisiä heittoja, että olen huolissani, jos joku on tosissaan niiden kanssa. Sitten välissä on ehkä yksi järjen ääni, jolle kukaan ei vastaa. Ei ihme, etten täällä hirveän usein käy ja osallistun vielä harvemmin. Väärää markkinointia oli nytkin.
Eli sua taitaa oikeasti vaivata se, että täällä on ihan samat jutut kuin vauvalla, mutta shippien osapuolet ovat vaan vääriä sulle. Mitään muuta eroa näissä ketjuissa ei ole, paitsi että solvaavia viestejä on vaikea saada poistumaan.
 
vierailija
Eli sua taitaa oikeasti vaivata se, että täällä on ihan samat jutut kuin vauvalla, mutta shippien osapuolet ovat vaan vääriä sulle. Mitään muuta eroa näissä ketjuissa ei ole, paitsi että solvaavia viestejä on vaikea saada poistumaan.
??? Missä sanoin noin? Paitsi ehkä tämä nyt todistaa, että ei tässä ketjussa kovin tervetullut ole satunnaisvierailijana.
 
vierailija
Mulla ficcien lukemisessa häiritsee se, että ne hetkeksi tuo fiiliksen, että ne ovat totta. Äsken pitkästä aikaa luin jossain ketjussa olleen kivan ficin. Mun mieleni toimii niin, että ei ole hyväksi saada muistutuksia siitä, miten asiat olisivat voineet mennä ja olla. Olenko ainoa, joka kokee ficit näin?joo aasi kai oon.
 
vierailija
No, en nyt tiedä onko sitten sattumaa vai mitä, mutta aina kun tänne vilkuilen (enkä edes osallistu keskusteluun, kunhan luen), niin täällä on vain jäätävää trollausta, niin huonoja keskustelunaiheita ettei niitä voi pitää kuin trollauksena, ja sellaisia sekopäisiä heittoja, että olen huolissani, jos joku on tosissaan niiden kanssa. Sitten välissä on ehkä yksi järjen ääni, jolle kukaan ei vastaa. Ei ihme, etten täällä hirveän usein käy ja osallistun vielä harvemmin. Väärää markkinointia oli nytkin.
Kiinnostaisi tietää mikä sulle mahtaa olla sellainen huono keskustelunaihe? Ihan esimerkkinä muistan täältä useammankin hyvän ja aika pitkän keskustelun Damonista ja D&B:sta, joissa ketään ei haukuttu. Sekin tuli ilmi, että suunnilleen kaikki keskustelijat tykkäsivät myös Kärtsästä, eli ei ollut mitään vastakkainasettelua tai rumaa kommentointia hänen suuntaan myöskään. On ollut muitakin keskusteluja, missä porukalla on ollut eri mielipiteitä, mutta niistä on keskusteltu ihan rauhassa ja riitelemättä. Vauvalla sellainen ei onnistu ollenkaan.
 
vierailija
Tuo on totta, että Bojanhan on aivan upea kyllä kaikin puolin! 🥰 Ja kun harmillisesti K ei ole hänen kumppaninsa kuitenkaan, vaikka ystävä onkin, niin olishan se Bojanin kannalta ihanaa, jos löytäisi tai olisi jo löytänyt jonkun ihanan kumppanin itselleen myös.
 

Yhteistyössä