K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuo on totta, että Bojanhan on aivan upea kyllä kaikin puolin! Ja kun harmillisesti K ei ole hänen kumppaninsa kuitenkaan, vaikka ystävä onkin, niin olishan se Bojanin kannalta ihanaa, jos löytäisi tai olisi jo löytänyt jonkun ihanan kumppanin itselleen myös.
Tätä toivon minäkin, vaikka asia ei minulle kuulukaan. Salaisiko hän sitä edes välttämättä.
 
vierailija
Mulla on nyt vähän identiteetti hukassa. Missä sitä pitäisi seilata? Tykkään kuumistella, kuolata ja shippaillakin, ja katsoa söpöjä kuvia, mutta haluan pysyä mukana myös ajankohtaisissa "tylsissäkin" asioissa. Mitään ankeutusta en halua(aisi) lukea. Puutarhalla käyn lukemassa ja joskus kirjoittelemassa yöllä ihan ajatuksiakin. Hitto mä olen käynyt täällä joka päivä vuoden ajan ja vieläkin päivittäin. Minne mä kuulun? 😢
 
vierailija
Mulla on nyt vähän identiteetti hukassa. Missä sitä pitäisi seilata? Tykkään kuumistella, kuolata ja shippaillakin, ja katsoa söpöjä kuvia, mutta haluan pysyä mukana myös ajankohtaisissa "tylsissäkin" asioissa. Mitään ankeutusta en halua(aisi) lukea. Puutarhalla käyn lukemassa ja joskus kirjoittelemassa yöllä ihan ajatuksiakin. Hitto mä olen käynyt täällä joka päivä vuoden ajan ja vieläkin päivittäin. Minne mä kuulun?
Mä hypin vauvan, kompostin ja puutarhan välillä ja valitsen sen mukaan, missä on mua kiinnostava aihe menossa. Ficcejä vältän. Yritän saada itseni muistamaan, että jos ei ole hyvää sanottavaa, voi olla hiljaa. Tämä ei kyllä aina onnistu. Tosin jos kukaan ei kirjoita vastaväitteitä, ei synny keskustelua. Eri mieltä oleminen sivistyneesti on kyllä vaikeaa. Kompostissa on ollut välillä kivoja keskusteluja. Ja miks ei muissakin. Joka ketjulla oma luonteensa.
 
vierailija
Mulla on nyt vähän identiteetti hukassa. Missä sitä pitäisi seilata? Tykkään kuumistella, kuolata ja shippaillakin, ja katsoa söpöjä kuvia, mutta haluan pysyä mukana myös ajankohtaisissa "tylsissäkin" asioissa. Mitään ankeutusta en halua(aisi) lukea. Puutarhalla käyn lukemassa ja joskus kirjoittelemassa yöllä ihan ajatuksiakin. Hitto mä olen käynyt täällä joka päivä vuoden ajan ja vieläkin päivittäin. Minne mä kuulun?
Ankeutusta on valitettavasti kaikkialla. Valitse vain paikka, jossa viihdyt parhaiten siitä huolimatta. Jos infoa kaipaa nopeasti, on vauva yhä se ykkösvaihtoehto, koska sinnehän kaikki ajankohtainen tieto tulee viipymättä, ja Puutarhalle sattumalta silloin, jos jotain tapahtuu yöllä.
 
vierailija
Mulla on nyt vähän identiteetti hukassa. Missä sitä pitäisi seilata? Tykkään kuumistella, kuolata ja shippaillakin, ja katsoa söpöjä kuvia, mutta haluan pysyä mukana myös ajankohtaisissa "tylsissäkin" asioissa. Mitään ankeutusta en halua(aisi) lukea. Puutarhalla käyn lukemassa ja joskus kirjoittelemassa yöllä ihan ajatuksiakin. Hitto mä olen käynyt täällä joka päivä vuoden ajan ja vieläkin päivittäin. Minne mä kuulun?
Tule tänne jos tykkäät pohtia ja keskustella. Meillä on monesti ihan kivat keskustelut täällä. Itse viihdyn myös puutarhalla, sielläkin on parhaimmillaan hyviä keskusteluja ja ihan kiva henki. Aika hiljainen on tosin nykyään.
 
vierailija
Tule tänne jos tykkäät pohtia ja keskustella. Meillä on monesti ihan kivat keskustelut täällä. Itse viihdyn myös puutarhalla, sielläkin on parhaimmillaan hyviä keskusteluja ja ihan kiva henki. Aika hiljainen on tosin nykyään.
En tosin tiedä mitä tarkoitat ankeutuksella? Itsekään en tykkää ilkeilystä tai kenenkään haukkumisesta, eikä trollailuja yhtään jaksaisi, mutta minusta erilaisia mielipiteitä asioista saa olla. Olisi vaan kiva jos ne ilmaistaisiin nätisti, eikä hyökkäävästi. Täällä ei ole ankeutusta myöskään Damon ym. jutut, kuten vauvalla.
 
vierailija
Mä olen nyt ollut lähinnä täällä ja puutarhalla toisinaan kun k ja b rintamalla ei mitään uutta tapahdu niin vauvan ketju on melkein kuollut muuten paitsi niinä hetkinä kun Aito siellä ehkä/luultavasti kirjoittelee. Ja kun en välitä säännöistä niin tämä on paras paikka siinä mielessä.
 
vierailija
Riippuu mistä haluaa puhua ja keskustella. Kaikista ketjuista häädetään, jos on väärää mieltä.
Vähemmän kuitenkin noita häätöviestejä tulee ketjussa, jossa on väljemmät säännöt tai ei ainakaan yksimielisyyttä siitä mitä ne säännöt ovat.
Täällä on vaan se, että kun peukutukset puuttuu niin myös esim haukkumisviestit näyttäytyy samanarvoisina vaikka saisivat todennäköisesti alapeukkuja jos täällä olisi sellainen toiminto. Siitä jotkut vetää tulkintoja ketjun hengestä, kun ei nähdä peukkujen määriä. Enkä mä ainakaan jaksa lähteä useampankaan haukkumisviesteihiin vastaileen, koska siihen ei tule niin tarvetta. Eli toisaalta se on myös hyvä juttu täällä, ettei niitä peukkuja ole. En olisi aiemmin uskonut, että tykästyn tähän alustaan enemmän kuin vauvaan.
 
vierailija
En tosin tiedä mitä tarkoitat ankeutuksella? Itsekään en tykkää ilkeilystä tai kenenkään haukkumisesta, eikä trollailuja yhtään jaksaisi, mutta minusta erilaisia mielipiteitä asioista saa olla. Olisi vaan kiva jos ne ilmaistaisiin nätisti, eikä hyökkäävästi. Täällä ei ole ankeutusta myöskään Damon ym. jutut, kuten vauvalla.
Damon itsessään on ankeutusta.
 
vierailija
Mulla ficcien lukemisessa häiritsee se, että ne hetkeksi tuo fiiliksen, että ne ovat totta. Äsken pitkästä aikaa luin jossain ketjussa olleen kivan ficin. Mun mieleni toimii niin, että ei ole hyväksi saada muistutuksia siitä, miten asiat olisivat voineet mennä ja olla. Olenko ainoa, joka kokee ficit näin?joo aasi kai oon.
Mielenkiintoinen ilmiö. Mulle ei ole koskaan käynyt noin, mutta kieltämättä joskus olen saattanut kiintyä jonkun kirjan pariskuntaan niin kovasti, että on jäänyt harmittamaan, jos he sitten kirjan lopussa eroavat tai syntyy esim. kolmiodraama. Sulla on varmaan tosi hyvä mielikuvitus ja osaat eläytyä näiden ficcien maailmaan.
 

Yhteistyössä