K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä nimenomaan on kevyttä suhtautumista shippaukseen eikä olla sen suhteen tosissaan. Eri parien shipparitkaan ei suivaannu toisilleen siitä jos joku shippaakin sitä omaa suosikkia ihan väärälle tyypille. Tosiseikkoihin ne shipit aina jossain määrin perustuu. Eihän sitä muuten tarttisi odotella B:n ja K:n seuraavaa tapaamistakaan Ruississa, kun senhän voisi vaan kuvitella.
Olen eri mieltä tuosta kevyesti suhtautumisesta, mutta tämä taitaa olla väärä hetki keskustella asiasta ja lisäksi mulle on ennenkin huudeltu poistumista, kun kehtaan tuoda erilaista mielipidettä esiin. Tyydyn vain toteamaan, että ihan samanlaista kulttimenoa se täällä tuntuu olevan kuin muuallakin, eri vaatteet vain päällä ja palvotaan eri jumalia, niin sanotusti.
 
vierailija
Oksettaako pikku honey-bunnya. Voi pientä, joku kuuma ficci voisi parantaa sun oloa. Lääkäri Bojan Horny määrää sulle lääkkeeksi kuvia Kärtsän pienistä pakaroista pinkeissä shortseissa.
 
vierailija
Kannattaa silti ehkä pitää mielessä että vaikka anonyymipalsta onkin ja tavallaan piilossa, niin kaikki spekulaatio ei vain ole asiallista tai kestä päivänvaloa. Jos ei ole valmis sanomaan päin naamaa B:n läheisille tai B:lle itselleen, että varmaan tuli etsittyä myös miesseuraa siinä 2 kk levyntekotauon aikana kun omassa maassa ei sitä voi tehdä, niin ehkä voi pohtia, onko sitä kuinka sopivaa edes täällä mukamas vitsin varjolla spekuta. Valitettavan moni täällä nimittäin tuntuu olevan tosissaan ja kuvittelee jotenkin perustavan ajatuksensa tosiasioihin, eikä myönnä kirjoittavansa täyttä fiktiota ja bullshittiä. Ainakin shippaus on (yleensä, on nähty poikkeuksiakin täällä, ikävä kyllä) suoraselkäisesti fiktiota ja täyttä vitsailua.
Ootko sä yks niistä, jotka on parittanu Bojania vuoden varatulle miehelle? Tästä on kirjotettu ficciä sivutolkulla eri alustoilla. Miten se on muka sallitumpaa, kuin spekut Bojanin seksiseurasta?
 
vierailija
Olen eri mieltä tuosta kevyesti suhtautumisesta, mutta tämä taitaa olla väärä hetki keskustella asiasta ja lisäksi mulle on ennenkin huudeltu poistumista, kun kehtaan tuoda erilaista mielipidettä esiin. Tyydyn vain toteamaan, että ihan samanlaista kulttimenoa se täällä tuntuu olevan kuin muuallakin, eri vaatteet vain päällä ja palvotaan eri jumalia, niin sanotusti.
Mä oon kyllä eri mieltä. Olen ollut sekä vauvalla että täällä ihan alusta asti ja kyllä täällä on siinä mielessä kevyempää suhtautumista, että voi kirjoitella ja kuumistella eri komboja ja se on juuri sitä kevyemmin suhtautumista, että ei ole ”yhtä oikeaa” shippiä.
 
vierailija
Mä oon kyllä eri mieltä. Olen ollut sekä vauvalla että täällä ihan alusta asti ja kyllä täällä on siinä mielessä kevyempää suhtautumista, että voi kirjoitella ja kuumistella eri komboja ja se on juuri sitä kevyemmin suhtautumista, että ei ole ”yhtä oikeaa” shippiä.
Eri mieltä, kyllä osa on hyvinkin tosissaan shippinsä kanssa ja muutenkin tämä on toksinen ketju, paljon K:n haukkumista jne.
 
vierailija
Mä oon kyllä eri mieltä. Olen ollut sekä vauvalla että täällä ihan alusta asti ja kyllä täällä on siinä mielessä kevyempää suhtautumista, että voi kirjoitella ja kuumistella eri komboja ja se on juuri sitä kevyemmin suhtautumista, että ei ole ”yhtä oikeaa” shippiä.
Kuten sanoin, ei tästä taideta olla valmiita keskustelemaan kun heti tullaan ampumaan tällaisen sanomisesta. Olen yhä sitä mieltä, että eri jumalat, sama kultti, mutta ei täällä taideta sitä oikein hahmottaa tai varsinkaan haluta hyväksyä.
 
vierailija
Kuten sanoin, ei tästä taideta olla valmiita keskustelemaan kun heti tullaan ampumaan tällaisen sanomisesta. Olen yhä sitä mieltä, että eri jumalat, sama kultti, mutta ei täällä taideta sitä oikein hahmottaa tai varsinkaan haluta hyväksyä.
Molemmat kirjoittivat että ovat eri mieltä asiasta ja sitten ainakin tuolla toisella oli lisäksi perustelut. Minkälaista keskustelua asiasta haluat jos tuollainen ei käy? Lisäksi vähän vaikea keskustella jos et halua avata asiaa yhtään enempää. Mistä jutusta sulle on huudeltu poistumista?
t. eri
 
vierailija
Veikkaan että on se sama K haukkuja kuin vauvalla. Todennäköisesti myös sama tyyppi, joka yrittää sanella sääntöjä siitä, mitä tänne saa kirjoittaa ja mitä ei. Mä en ole nähnyt täällä yhdenkään ottavan tosissaan esim. B/D tai K/P parituksia. Tosi letkeästi porukka niihin suhtautuu.
En ole ikinä haukkunut K:ta, nyt meni metsään, täällähän sitä tuntuu lähinnä olevan
 
vierailija
Vauvalla vasta haukutaankin Kärtsää. Uskon kuitenkin, että ne kommentit on kirjoitettu yhden ja saman ihmisen kynällä. Gallup sen jo osoitti, että suurin osa siellä tykkää myös Kärtsystä (äänet 60-1).
 
vierailija
Voi että kun se nyt laittaisi viestiä, mikä todistaisi jotain ihan mihin suuntaan tahansa. Siis että missä hän on. Sitten voitaisiin taas spekuloida, että mitä hän tekee, ja millainen mies se Bojan oikein onkaan.
Tuo mun edellinen "mummon luona" oli sitten sarkasmia. Että ainakaan se ei voi pahoilla teillä olla. Itse odottelen että B vilahtaa jossain Barcelonan preparty-jutussa ja mielellään jonkun seurassa.
 

Yhteistyössä