K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jotkut muutkin on sanonu tosta laskelmoivuudesta ja mä en taas osaa nähdä sitä niin. Musta se on vähän sellainen höhlä ja hölö, jolla joku juttu jää päälle eikä osaa sitä lopettaa tai keksiä uutta ”vitsiä” tilalle, ja kirjoitan tämän kaikella rakkaudella koska pidän juuri siitä sellaisesta luonnonlapsimaisuudesta ja aitoudesta hänessä. Mutta kukin näkee niin kuin näkee.
Tässä voi ollakin perää mutta kyllä mullakin vähän särähtää joka kerta korvaan kun ollaan olevinaan köyhiä ja sitten käykin ilmi että on matkailtu pitkin maita ja mantuja jne. Voi johtua siitä että joudun kuuntelemaan tälläistä myös livenä (siis että voi voi miten selviän nyt näistä laskuista ja kuitenkin parhaimmillaan kuukausittain tehdään pikku irtiottolomia kotimaassa milloin missäkin merkeissä) ja jotenkin en vaan voi sietää sitä mutta en kehtaa juuri mitään sanoakkaan.
Olen siis eri kuin aiempi.
 
vierailija
Tässä voi ollakin perää mutta kyllä mullakin vähän särähtää joka kerta korvaan kun ollaan olevinaan köyhiä ja sitten käykin ilmi että on matkailtu pitkin maita ja mantuja jne. Voi johtua siitä että joudun kuuntelemaan tälläistä myös livenä (siis että voi voi miten selviän nyt näistä laskuista ja kuitenkin parhaimmillaan kuukausittain tehdään pikku irtiottolomia kotimaassa milloin missäkin merkeissä) ja jotenkin en vaan voi sietää sitä mutta en kehtaa juuri mitään sanoakkaan.
Olen siis eri kuin aiempi.
Mä en ole kyllä pitkään aikaan kuullut Käärijältä sitä ns. olen köyhä juttua. Muutenkin ne on ollut niin pieni ja olematon osa Kärtsän tekemisiä, että olen kuitannut ne huumorilla. Mä ajattelen niin, että lukijalla/katsojalla on vastuu omasta käytöksestään ja suhtautumisestaan näihin asioihin. Ei ole järkeä jäädä jumittamaan Kärtsän joihinkin juttuihin noin pitkäksi aikaa.
 
vierailija
Mä en ole kyllä pitkään aikaan kuullut Käärijältä sitä ns. olen köyhä juttua. Muutenkin ne on ollut niin pieni ja olematon osa Kärtsän tekemisiä, että olen kuitannut ne huumorilla. Mä ajattelen niin, että lukijalla/katsojalla on vastuu omasta käytöksestään ja suhtautumisestaan näihin asioihin. Ei ole järkeä jäädä jumittamaan Kärtsän joihinkin juttuihin noin pitkäksi aikaa.
Eihän tuo poista sitä että larppasi köyhää kun ei sitä mitä ilmeisimmin ole ollut tai ainakaan se ei ole minun käsitykseni köyhyydestä. Se on totta että on jo lopettanut sen kun ei se nyt enää menisi kenellekään läpi. Eikä tämä vaikuta itselläni sen kummemmin K seuraamiseen tai kuunteluun jne. On vaan henkilökohtaisesti sellainen kohta mikä ärsytti.
 
vierailija
Mäkin muistan sen lum yleisöstä työnnettiin seteleitä 🙈 Siis on varmasti kyllä ihan totta että kiertue on käynyt tosi kalliiksi kun mukana on aika iso porukka, mutta kun ne taisi kuitenkin olla loppuunmyytyjä keikkoja niin oli vähän ikävää kyllä ylläpitää sitä rahanloppumispuhetta.
 
vierailija
Itse pidän noita tappiollinen kiertue juttuja erillisenä juttuna ja ne ei mua haitannut ollenkaan. En siis muista tai kokenut että niissä K olisi enää väittänyt olevansa köyhä.
 
vierailija
Eihän tuo poista sitä että larppasi köyhää kun ei sitä mitä ilmeisimmin ole ollut tai ainakaan se ei ole minun käsitykseni köyhyydestä. Se on totta että on jo lopettanut sen kun ei se nyt enää menisi kenellekään läpi. Eikä tämä vaikuta itselläni sen kummemmin K seuraamiseen tai kuunteluun jne. On vaan henkilökohtaisesti sellainen kohta mikä ärsytti.
Ymmärrän tämän joidenkin vahvan reaktion asiaan, koska niille ihmisille, joita köyhyys on koskettanut elämässä omakohtaisesti tai jotka elävät köyhyydessä, niin heille tällainen ei ole varmasti pelleilyn paikka. Käärijä on kuitenkin luonut paljon hyvää ympärilleen musiikillaan, esiintymisillään ja mikä parasta, hän osaa olla aidosti läsnä tavatessaan fanejaan/ihmisiä. Aina ei voi miellyttää kaikkia, mutta Käärijäkin on vain ihminen.
 
vierailija
Nyt on kyllä sanottava että kärpyn tän päivän stoorit oli mun mielestä tosi tyylikkäät. Ei isompaa mässäilyä mutta kuitenkin riittävä selitys kaikille epätietoisille. Ja välittyi herkistyminenkin, kun asia selvästi osui sitä lähelle.
 
vierailija
Joksujen lipunmyynteihin liittyvät videot on jotenkin niin tekopirteitä ja feikin oloisia happyhappy -pätkiä. Just tuokin uusin missä Jan ja Kris hymyilee leveästi ja on muka niin iloisia kertoessaan UKn lipunmyynnistä. Ei niiden persoonat muulloin ole tuollaisia. Kunnon aspa-rooli päällä😆
 
vierailija
Mä en usko sekuntiakaan, että Damon on Barcelonassa. Tai missään muuallakaan ulkomailla tai missä Boitsu on.
Mun ennustukseni mukaan Bojan majoittuu nyt jonkun ystävänsä luona ja osallistuu sitten Barcelonan pre partyihin.
 
vierailija
Mä en usko sekuntiakaan, että Damon on Barcelonassa. Tai missään muuallakaan ulkomailla tai missä Boitsu on.
Mun ennustukseni mukaan Bojan majoittuu nyt jonkun ystävänsä luona ja osallistuu sitten Barcelonan pre partyihin.
Ystävän luona tai ihan vaan ottanut hotellihuoneen itselleen ollakseen rauhassa kovan pyörityksen jälkeen. Monen mielestä on rentouttavaa olla yksinään kaupunki- tai rantalomalle. Barcelona on mainio paikka yksin matkustaville.

Tällä puolella saa kai sanoa senkin vaihtoehdon, että Tinder/Grinder on käytössä ja olisi hyvin mahdollista etsiä kasuaalia seuraa. Tiedän, että monet haluavat ajatella näillä palstoilla että B on pyhimys eikä koskaan etsisi ns. lyhytaikaista seuraa, mutta minusta se on yksi mahdollisuus siinä missä muutkin. Tuolla päin saisi olla suhteellisen anonyymina kuitenkin ja eikös se tumma ja ruskettunut ollut B:n tyyppiä ja sellaisia Espanjasta löytynee.
 
vierailija
Kiitos tosi paljon kun vastasit.
Ihmettelin juuri tuota särkynyttä sydäntä ensimmäiseksi.
Sitten se Kn englannin kielen puhuminen on mysteeri.
Se kouluampuminen on tosi järkyttävä.
Englanti oli kielenä luultavasti siksi että kysymykset asiasta ovat tulleet englanniksi. Suomalaiset ovat pystyneet päättelemään että kyse on kotikaupungin tapahtumasta,
 
vierailija
No ku ei oo missään kontenttia eikä täällä shipata KBtä. Tai ei se nyt varsinaisesti kiellettyäkään ole, sillain raffisti kompostihengessä!
Ja kun porukka on jakautunut niin kommentitkin jakautuu useampaan paikkaan. Itse saatan kirjoitella tännekin shippikommentteja jos vastaan jollekin. Minkäs teet jos se kommentti mihin vastaan on täällä eikä emolla.

Pääketjussa kun osa väännöstä on lähtenyt niin saappa nähdä miten käy jutuille. Osa niistä kun on lähtöisin "vääränmielipiteen omaavilta" kuten Janin yksitysihenkilö lähti toisen yksityishenkilön mainitsemisesta. Häämayhem taasen saattoi lähteä siitä että haluttiin täyttää ketjua jotta poistelija ei pysyisi perässä. Lisäksi lista jne. Jospa siellä taas alkaa tapahtua kun jotain materiaalikin ilmaantuu.
 
vierailija
Ystävän luona tai ihan vaan ottanut hotellihuoneen itselleen ollakseen rauhassa kovan pyörityksen jälkeen. Monen mielestä on rentouttavaa olla yksinään kaupunki- tai rantalomalle. Barcelona on mainio paikka yksin matkustaville.

Tällä puolella saa kai sanoa senkin vaihtoehdon, että Tinder/Grinder on käytössä ja olisi hyvin mahdollista etsiä kasuaalia seuraa. Tiedän, että monet haluavat ajatella näillä palstoilla että B on pyhimys eikä koskaan etsisi ns. lyhytaikaista seuraa, mutta minusta se on yksi mahdollisuus siinä missä muutkin. Tuolla päin saisi olla suhteellisen anonyymina kuitenkin ja eikös se tumma ja ruskettunut ollut B:n tyyppiä ja sellaisia Espanjasta löytynee.
Niin Etel. On asunut Espanjassa ja osaa kielen.
Oli katsomassa la su Kultsalla Joksuja.
Siis ihan vaan Bn kanssa treffaisi frendipohjalta.
Tumma ja timmi on.
 

Yhteistyössä