K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joksuilla tosiaan on tuo etu, että kun joku jäsen hyytyy, niin joku toinen pitää pöhinää yllä niin tasapaino ja odotus säilyy.

Some on nykyään vähän kuin verenkierto tai hengittäminen. Kun se katkaistaan, niin jälkiä tulee, pienempiä tai suurempia.
 
vierailija
Minäkin olen melkein 100% K intoilija. Välillä tosin tuntuu että jää vähän unohduksiin mutta sitten joku pieni juttu tai biisi radiossa tms. ja taas mennään. Pitänee varmaan alkaa katsella vanhoja livejä.
 
vierailija
Tykkään tän ketjun menosta just siksi kun samalla sivulla selitetään miksi Iso Mies -kuviot kiihottaa ja hetken päästä listataan saagan kaikkein feminiinisimmät twinkit, joista joku toinen on sit ihan liekeissä. Ihan eri sarjan kiinnostukset ja kiihotukset, mutta silti ei ole tarpeen tapella tai haukkua ketään. Toki tänne aina ryntää joku yökkimään ihan mille tahansa, mutta noin yleisesti ottaen täällä voi just kysyä mikä jossain asiassa on se juttu ja siihen saa vastata ilman mitään puolustuskannalla oloa.
Mua huvitti sun kommentti. Tykkään tämän ketjun menosta ja musta tuntuu siltä, ettei sellaista pientä vttuiluakaan oteta täällä niin tosissaan. Mua lähinnä huvittaa ne yökkimiset, ehkä mulla on vaan sitten jotenkin outo huumori, mutta en osaa oikein kauhean vakavasti suhtautua niihin.

Onko meillä täällä jotenkin poikkeuksellisen miesmaku? Nimittäin jos juttelen mun kavereiden kanssa siitä, että kuka olisi hyvännäköinen mies, niin heidän vastaukset on tyyliä nuori Brad Pitt tai Tom Cruise tai sitten he eivät vaan osaa vastata muuta. Helppo heitellä jotain Hollywood kuumiksi (tai lähinnä entisiä?) kehiin.
 
vierailija
Mä taas oon 100% kärppy (+ hänen "gayprojektiensa") kuolaaja. Se Kärppy mihin ihastuin oli se leikillinen kaikkensa antava kuumis.

Sellainen pieni pelko jäytää, että hän on ajatellut ja jälkianalysoinut/terapoinut spontaanisuutensa puhki ja sieltä tulee sellainen tavallinen herra ekonomi hetero showrap artisti.

Toki suurena ja kuumana lepattava liekki ei voi kestää ikuisesti, jos sitä aikoo tehdä kestävästi. Toivoin/toivon vaan, että K väistäs sen latistumisen bulkkiuteen.
Täällä sun kohtalontoveri.😊
 
vierailija
Mä taas löysin Kärtsän kautta Tommy Cashin. Tykkään hänen soundistaan ja tyylistään. Sen ääni on vaan niin makee. En muista koska olisin viimeksi nähnyt kenestäkään julkkiksesta niin paljon s.unia. Relax, en aio jakaa niitä tänne.😂
 
vierailija
Ymmärrän yleisen kiinnostuksen hiipumisen, mutta toisaalta aika kamala tuo ajatus ettei artisti voisi pitää sometaukoa ilman että fanit kaikkoaa. Kyllä mä ainakin suon sometauon esim. K: lle, vaikka julkisuudesta tietyllä tapaa eläisikin. Onhan meillä kaikilla oikeus lomaan.
Aion jatkossakin seurata kärtsyä, mutta JO tuskin seuraankun heidän musiikki ei oikein ole omaan makuun.
 
vierailija
Ymmärrän yleisen kiinnostuksen hiipumisen, mutta toisaalta aika kamala tuo ajatus ettei artisti voisi pitää sometaukoa ilman että fanit kaikkoaa. Kyllä mä ainakin suon sometauon esim. K: lle, vaikka julkisuudesta tietyllä tapaa eläisikin. Onhan meillä kaikilla oikeus lomaan.
Aion jatkossakin seurata kärtsyä, mutta JO tuskin seuraankun heidän musiikki ei oikein ole omaan makuun.
Näinhän se on mutta totta kuitenkin. Ei nyt kuukauden tauko pelkästään varmaan ketään vie mutta senhän se voi tehdä ettei ne uudet stoorit hyppääkään enää ihmisille ihan kärkeen, jolloin ne jää useammalta jatkossakin näkemättä.
 
vierailija
Joo,
Joo, mullakin on selvästi hyytynyt K-into. Ruoska oli hyvä mutta ei jäänyt kuunteluun kuitenkaan. Olin ehkä kiinnostunut lähinnä siitä miten se umk:ssa esitetään. Somehiljaisuus on kyllä hankala, kun sen jälkeen pitäis tulla joku kunnon räjäytys että kaikki hyytyneet fanit jaksaa palata takaisin. Mutta kun en halua mitään puolivillaisia vitsivideoitakaan katsella, niin siltä osin se somehiljaisuus on ihan hyvä juttu.

Jokereilla on se etu, että jos bändillä onkin hiljainen hetki, joku heistä saattaa silti päivittää jotain omalla tilillään. Eikä ne toisaalta pitkää hiljaisuutta olekaan pitäneet. Luulin että Lontoon aika olisi sellainen, mutta erehdyin täysin! Tykkäsin tosi paljon kaikesta tavallisesta puuhastelusta mitä ne sieltä päivittivät. Ehkä se iso ero seuraamisen kannalta on mullakin myös tässä, että selvästi tykkään joksujen stooreista mutta kärpyn stoorit usein vaivaannuttaa tai jättää vaan ihan kylmäksi.
Ne Joksujen kotoisat puuhastelut siellä Lontoossa oli niin mukavan rentoa ja aitoa seurattavaa. Ihana kun eivät yritä esittää mitään, vaan siellä verkkarit jalassa pilkkovat sipulia ja heittävät juttua, mitä nyt mieleen tulee. K:lla ei oikein tuollaista porukkaa ole. Crew:llakin on pitkälti jotkut roolit, mikä ei niin jaksa kiinnostaa, vaikka Häärijästä tykkään, vaikuttaa ihmisenä symppikseltä muutenkin.
 
vierailija
Joo,

Ne Joksujen kotoisat puuhastelut siellä Lontoossa oli niin mukavan rentoa ja aitoa seurattavaa. Ihana kun eivät yritä esittää mitään, vaan siellä verkkarit jalassa pilkkovat sipulia ja heittävät juttua, mitä nyt mieleen tulee. K:lla ei oikein tuollaista porukkaa ole. Crew:llakin on pitkälti jotkut roolit, mikä ei niin jaksa kiinnostaa, vaikka Häärijästä tykkään, vaikuttaa ihmisenä symppikseltä muutenkin.
Musta Häärijä on lavalla loistava, samoin Hojan 😁 Mutta näistä niitten videoista en vaan innostu. Roolikin menettelisi, mutta kun ne tuntuu olevan vähän eri roolissa videoilla kuin lavalla. Eniten kyllä tykkäisin ihan vaan tavallisesta, oikeasta henkilöstä siellä roolin takana. Kun ei ne nyt kuitenkaan ole näyttelijöitä, niin se esittäminen ei aina oikein toimi.
 
vierailija
Ymmärrän yleisen kiinnostuksen hiipumisen, mutta toisaalta aika kamala tuo ajatus ettei artisti voisi pitää sometaukoa ilman että fanit kaikkoaa. Kyllä mä ainakin suon sometauon esim. K: lle, vaikka julkisuudesta tietyllä tapaa eläisikin. Onhan meillä kaikilla oikeus lomaan.
Aion jatkossakin seurata kärtsyä, mutta JO tuskin seuraankun heidän musiikki ei oikein ole omaan makuun.
En usko että ihan todelliset fanit sometauon aikana mihinkään katoaa, satunnaisemmat seuraajat toki voi niin tehdäkin. Itsellä niin päin, että kun Joksuja kuuntelen ja seuraan, niin ihan uskollisesti vaan odottelisin, vaikka olisivat pidemmällekin sometauolla.
 
vierailija
Ymmärrän yleisen kiinnostuksen hiipumisen, mutta toisaalta aika kamala tuo ajatus ettei artisti voisi pitää sometaukoa ilman että fanit kaikkoaa. Kyllä mä ainakin suon sometauon esim. K: lle, vaikka julkisuudesta tietyllä tapaa eläisikin. Onhan meillä kaikilla oikeus lomaan.
Aion jatkossakin seurata kärtsyä, mutta JO tuskin seuraankun heidän musiikki ei oikein ole omaan makuun.
Voiko olla myös niin, että osa ihmisistä on saanut ähkyn Kärtsästä? Vähän kuin olisit päässyt maailman isoimpaan karkkikauppaan ja saanut syödä niitä ilmatteeksi niin paljon kuin haluat. Jossakin vaiheessa iskee sen ahmimisen jälkeen huono olo. Tauon jälkeen karkit maistuvat taas hyviltä ja jos ei maistu, niin onneksi on muitakin herkkuja tarjolla.
 
vierailija
Voiko olla myös niin, että osa ihmisistä on saanut ähkyn Kärtsästä? Vähän kuin olisit päässyt maailman isoimpaan karkkikauppaan ja saanut syödä niitä ilmatteeksi niin paljon kuin haluat. Jossakin vaiheessa iskee sen ahmimisen jälkeen huono olo. Tauon jälkeen karkit maistuvat taas hyviltä ja jos ei maistu, niin onneksi on muitakin herkkuja tarjolla.
Kärtsy menetti hohtonsa juhannus-23.
Lentokone,limusiini,ökybileet,swedut ja paljon fyrkkaa.
Sädekehä putosi romukoppaan.
Nyt kelpaa juhannus -24 RMJ, yhtenä monista.
 
vierailija
Ymmärrän yleisen kiinnostuksen hiipumisen, mutta toisaalta aika kamala tuo ajatus ettei artisti voisi pitää sometaukoa ilman että fanit kaikkoaa. Kyllä mä ainakin suon sometauon esim. K: lle, vaikka julkisuudesta tietyllä tapaa eläisikin. Onhan meillä kaikilla oikeus lomaan.
Aion jatkossakin seurata kärtsyä, mutta JO tuskin seuraankun heidän musiikki ei oikein ole omaan makuun.
Mulla päinvastoin, Kn musiikki ei yhtään omaan makuun. Mutta siis ihan yleisesti ottaen, niin eihän ne innokkaimmat fanit mihinkään lähde, vaikka olis pitempääkin sometaukoa, mutta osa kyllä (ne ehkä varsinkin, jotka sitä mieltä, et "ihan ok", mutta eivät sitten jaksa enää seurata jos pitkään aikaan ei näy eikä kuulu.
 
vierailija
Mulla alkoi se hohto K:sta vähän himmentyä, kun jauhoi jatkuvasti raha-asioistaan ja valitteli useasti rahan puutettaan, mut sitten tuli se Aktia-yhteistyö, sijoitusasunnot, kalliit lohet yms. Tämänkin jälkeen köyhä-läpät jatkui. Oli niissä köyhäily-jutuissa varmasti hahmoa mukana, mutta ongelma oli ehkä siinä että K:n ja J:n välille ei tehty selvää eroa. Se hämmensi ja läppä toistui vähän liian monta kertaa. Lisäksi tämä "nykyinen kumppani on suuri julkinen salaisuus enkä puhu yksityisyydestäni paitsi perheestäni, eksistäni, sairaudestani, työttömyysajoistani ja raha-asioistani" -linja on ollut vähän erikoinen. Tietynlainen laskelmoivuus on vienyt sitä hohtoa mun kohdalla, mutta silti positiiviset puolet voittivat etenkin viime vuonna.
 
vierailija
Muistaako kukaan, monenko päivän päästä Damonilla tulee täyteen kaksi vuotta raittiina. Eikö sen pitäisi olla ihan nyt lähipäivinä? Jokohan sitten edes sieltä tulisi postausta, kun kaikki on olleet aika hiljaisia nyt.😄
 
vierailija
Mulla alkoi se hohto K:sta vähän himmentyä, kun jauhoi jatkuvasti raha-asioistaan ja valitteli useasti rahan puutettaan, mut sitten tuli se Aktia-yhteistyö, sijoitusasunnot, kalliit lohet yms. Tämänkin jälkeen köyhä-läpät jatkui. Oli niissä köyhäily-jutuissa varmasti hahmoa mukana, mutta ongelma oli ehkä siinä että K:n ja J:n välille ei tehty selvää eroa. Se hämmensi ja läppä toistui vähän liian monta kertaa. Lisäksi tämä "nykyinen kumppani on suuri julkinen salaisuus enkä puhu yksityisyydestäni paitsi perheestäni, eksistäni, sairaudestani, työttömyysajoistani ja raha-asioistani" -linja on ollut vähän erikoinen. Tietynlainen laskelmoivuus on vienyt sitä hohtoa mun kohdalla, mutta silti positiiviset puolet voittivat etenkin viime vuonna.
Toi rahajuttu oli kyllä aluksi aika hämmentävä. Mulle jäi kuva että aluksi se hahmo haluttiin tuoda esiin vantaalaisena lähiöäijänä, mutta sitten se olikin varsin toimeentulevasta perheestä turvalliselta ja hyvältä seudulta. Köyhyysläppä jatkui vaan ja pahin oli kun jollain keski-euroopan keikalla yleisöstä ojennettiin sille rahaa. Ja se otti ne!!! Samalla sit kuitenkin oli ne puheet laaturavintoloista, kaukomatkat ja sijoitusasunnot. Musta noi kaikki asiat on tosi ok, mutta kun sekoittuu hahmo ja itse henkilö, tulee just sellanen olo että mikäs nyt on aitoutta ja mikä silkkaa esitystä.
 
vierailija
Mulla alkoi se hohto K:sta vähän himmentyä, kun jauhoi jatkuvasti raha-asioistaan ja valitteli useasti rahan puutettaan, mut sitten tuli se Aktia-yhteistyö, sijoitusasunnot, kalliit lohet yms. Tämänkin jälkeen köyhä-läpät jatkui. Oli niissä köyhäily-jutuissa varmasti hahmoa mukana, mutta ongelma oli ehkä siinä että K:n ja J:n välille ei tehty selvää eroa. Se hämmensi ja läppä toistui vähän liian monta kertaa. Lisäksi tämä "nykyinen kumppani on suuri julkinen salaisuus enkä puhu yksityisyydestäni paitsi perheestäni, eksistäni, sairaudestani, työttömyysajoistani ja raha-asioistani" -linja on ollut vähän erikoinen. Tietynlainen laskelmoivuus on vienyt sitä hohtoa mun kohdalla, mutta silti positiiviset puolet voittivat etenkin viime vuonna.
Jotkut muutkin on sanonu tosta laskelmoivuudesta ja mä en taas osaa nähdä sitä niin. Musta se on vähän sellainen höhlä ja hölö, jolla joku juttu jää päälle eikä osaa sitä lopettaa tai keksiä uutta ”vitsiä” tilalle, ja kirjoitan tämän kaikella rakkaudella koska pidän juuri siitä sellaisesta luonnonlapsimaisuudesta ja aitoudesta hänessä. Mutta kukin näkee niin kuin näkee.
 

Yhteistyössä