vierailija
Luulen että että esimerkiksi silminnäkijän vanhemman työkaveri saa "ajateltavaa" nimenomaan kertoa kuulemansa kaikille...Ehkä heillä on muuta tekemistä ja ajateltavaa, mitä luulet..
Luulen että että esimerkiksi silminnäkijän vanhemman työkaveri saa "ajateltavaa" nimenomaan kertoa kuulemansa kaikille...Ehkä heillä on muuta tekemistä ja ajateltavaa, mitä luulet..
Lähipiiri EI tarkoita vain lasten vanhempia vaan esimerkiksi naapureita joilla EI ole lapsia lainkaan !Ehkä heillä on tärkeämpääkin tekemistä esimerkiksi lohduttaa ja rauhoitella omaa lasta!
Annetun tiedon perusteella ei tunnu miltään.Kyllä, tuntuu hirvittävältä
Kertoo siitä, että sinäkään et voi hyvin.Annetun tiedon perusteella ei tunnu miltään.
Lapsia kyllä mutta eivät "ihan pieniä".No joo...
Sieppaa syvältä, kun uhrit on lapsia ja vasta ihan pieniä.
Mistä nämä naapurit olisi tietonsa onkinut?Lähipiiri EI tarkoita vain lasten vanhempia vaan esimerkiksi naapureita joilla EI ole lapsia lainkaan !
12-vuotiaita. Lapsia.Lapsia kyllä mutta eivät "ihan pieniä".
Alaikäisten kohdalla ikänimityksisssä ei usein ole minkäänlaista logiikkaa.
Kun 14-vuotias tyttö joutuu rikoksen kohteeksi, on hän uutisissa usein "nuori tyttö". Minkä ikäinen sitten on vanha tyttö, joka ei vielä ole nuori nainen? Ja onko esim. 3-vuotias nuori tyttö todellakin samaa kategoriaa sen 14-vuotiaan kanssa?
Sitä emme tiedä, mutta selvää on, että lapsi ei voinut hyvin, kun tuollaiseen tekoon päätyi.onko tää tappaja fortnite lapsia jotka pelaa 16 tuntia päivässä ja sairastaa keskittymishäiriöitä?
Lapsia kyllä mutta eivät "ihan pieniä".
Alaikäisten kohdalla ikänimityksisssä ei usein ole minkäänlaista logiikkaa.
Kun 14-vuotias tyttö joutuu rikoksen kohteeksi, on hän uutisissa usein "nuori tyttö". Minkä ikäinen sitten on vanha tyttö, joka ei vielä ole nuori nainen? Ja onko esim. 3-vuotias nuori tyttö todellakin samaa kategoriaa sen 14-vuotiaan kanssa?
Mun on ihan kamalan vaikea uskoa, että kerrassaan mitään merkkejä ei edeltävästi ollut.Näin kuvakaappauksen, jonka mukaan olisi tullut kouluun vasta vähän aikaa sitten oppilaaksi, koska oli kiusattu edellisessä koulussa, mutta kiusaaminen alkoi myös Viertolassa. Erityisoppilas ilmeisesti kyseessä.
Minusta 12- vuotias on vielä ihan pieni ihminen. Erityisen pieni ihminen heilumaan aseen kanssa ja ampumaan luokkatovereitaan. Ja aivan äärimmäisen pieni, tullakseen ammutuksi koulussa luokkatoverinsa taholta.
Kerrassaan kummallinen kommentointi.
Oliko tässä kaikki, mitä annettavaa sinulla on tähän keskusteluun?
monilla pojilla on nallipyssyjä jotka ladataan ihan vastaavasti kuin oikeat pyssyt joten aseen käyttäminen käy pojilta helpostiMun on ihan kamalan vaikea uskoa, että kerrassaan mitään merkkejä ei edeltävästi ollut.
Miten tämän ikäinen osaa käyttää asetta? Miten lapsi on päässyt aseeseen käsiksi? Oliko se valmiiksi ladattu? Mulla olisi niin miljoona kysymystä tähän ja myös sille ihmiselle, jolta ase on peräisin. Jotenkin hämärä juttu.
Tosiaanko nallipyssy toimii kuten oikea ase? meillä nallipysyssä oli jonkinlainen nauha, johon nallit oli kiinnitetty....?monilla pojilla on nallipyssyjä jotka ladataan ihan vastaavasti kuin oikeat pyssyt joten aseen käyttäminen käy pojilta helposti
tuon tyypistä asetta pitää säilyttää asekaapissa eikä ole mitään syytä epäillä etteikö näin olisi ollut mutta jostain syystä poika oli saanut selville missä avainta pidetään
patruunat on luultavasti olleet samassa kaapissa mutta ase tuskin on ollut valmiiksi ladattu
nallipyssyjä on kahta sorttia ja se joka ei toimi nauhalla on samankaltainen kuin revolveriTosiaanko nallipyssy toimii kuten oikea ase? meillä nallipysyssä oli jonkinlainen nauha, johon nallit oli kiinnitetty....?
Eikö ase ja patruunat säilytetä eri paikoissa ja ase lataamattomana? Miksi lapsi tietää missä avain asekaappiin on ja miksi se on lapsen saatavilla? Tämähän on nimenomaan aseen omistajan vastuulla, että ase ei päädy muiden käsiin.
Käsiase kai kuitenkin potkaisee takaisin, joka varmasti hämmentäisi ensikertalaista laukaisijaa, erityisesti kun hän on 12v?
Olen itse taipuvainen ajattelemaan, että poika ei käsitellyt asetta ensimmäistä kertaa.
Todella hyviä kysymyksiä ja pohdintoja. Aseen omistaja saa varmasti jonkin rikossyytteen, joten sitä kautta asia varmasti selviää tarkemmin.Mun on ihan kamalan vaikea uskoa, että kerrassaan mitään merkkejä ei edeltävästi ollut.
Miten tämän ikäinen osaa käyttää asetta? Miten lapsi on päässyt aseeseen käsiksi? Oliko se valmiiksi ladattu? Mulla olisi niin miljoona kysymystä tähän ja myös sille ihmiselle, jolta ase on peräisin. Jotenkin hämärä juttu.
Miten ihmeessä pääsi sieltä luokasta ulos?Loukkaantuneita on, määrästä ei ole tietoa. Kuolleista ei ole ilmoitettu. Tekijä on onneksi saatu kiinni
Kävelemällä varmaan. Kun on aseistettu, niin ei siinä aseistamaton mene väliin.Miten ihmeessä pääsi sieltä luokasta ulos?
Oli revolveri. Niin jossakin luki, että ei sitä voi ladata ilman, että on nähnyt, miten se tehdään.nallipyssyjä on kahta sorttia ja se joka ei toimi nauhalla on samankaltainen kuin revolveri
asetta pitää säilyttää lataamattomana mutta panokset voi olla samassa (ase)kaapissa
mulla ei ole selitystä sille miten poika pääsi kaappiin mutta muistelen omasta lapsuudesta että tuli tongittua kaikki paikat silloin kun satuin olemaan yksin kotona
jos ase oli pienoisrevolveri niinkuin julkisuudessa on arvailtu niin se ei juurikaan potkaise ja sitä on helppo käyttää, ehkä he ovat ampuneet sillä mökillä pilkkaa
Sitä miettii myös, oliko tarkoitus ampua "vain" noita kolmea eli oliko suunnitelmallisuutta vs. silmitön ampuminen sinne tänne.Kävelemällä varmaan. Kun on aseistettu, niin ei siinä aseistamaton mene väliin.
on saattanut lukea mutta todellisuudessa revolveri on todella helppo ladata ja sen poikalapsi keksii kyllä ihan itse kun asetta vähän pyörittelee käsissäänOli revolveri. Niin jossakin luki, että ei sitä voi ladata ilman, että on nähnyt, miten se tehdään.