K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mäkin oon seurannut damonia pidempään, mutta nyt vasta kyllä kiinnostuin siitä itsestään enkä vain sen kuvista. On todella kiinnostava tyyppi, olisinpa jo aiemmin tajunnut katsella sen stooreja. Jää varmasti kyllä tarkempaan seurantaan vaikka ei mitään JO-yhteyttä enää tulisikaan. Tosin uskoisin että vielä tulee jotain, ei noin tiivis yhdessäoleminen varmaan lopahda kuin seinään.
D:llä kyllä saattaa lopahtaa, varmaan jo uudet tuulet puhaltavat hänellä
 
vierailija
Mä just aattelin että varmaan teen saman. Harvoin kyllä katsonkaan siltä mitään stooreja tai päivityksiä, mutta eniten harmittaa olla sen mainosrahojen takeena. Seuraajamäärillähän se bisneksensä saa.
Minäkin harkitsen ja taidan myydä Allas lippuni . Luulen kyllä, että Käärijästä kiinnostuneita vielä riittää. Olin odottanut jotain isompaa muutosta, mutta ainakin ulkomuoto taitaa olla ennallaan.
 
vierailija
Vauvalla on kyllä ollut monesti päätelmiä ja mayhemeitä paljon pienemmistäkin jutuista. Eikä ne ole mua ainakaan haitanneet silloin, enemmän haittaa jankkaukset ja ikivanhat aiheet. Nyt ei itseä yhtään kiinnosta tuo P, ei siis mitään ihmistä vastaan, mutta ei vaan mitään mielenkintoista mulle noissa jutuissa. Mutta ei mua tuokaan haittaa jos muita kiinnostaa.
Jos vähän avaan tota, miks mä oon viehättyny tosta P jutusta. Mulle tuli ensinnäkin siitä yhteishaastattelusta todella hyvåt fiilikset. Se oli paikoin hyvinkin diippiä keskustelua vaikka olikin kuorrutettu heterolätkäläpällä. Tosin yllättävän ronskilla sellaisell..... Ytimessä oli kuitenkin että tommosen vuoden jälkeen voi olla pakki hyvinkin tyhjä eikä mitään annettavaa kellekäån. Ja silti löytää vahvaa hengenheimolaisuutta tossa "tyhjässäkin tilassa" aikuisiällä. Sen olin ymmärtäväni noista vakavista osioista. Että tuo reissu oli alku jollekin prosessille Kssa

No. Annaliisa kun olen niin nuo puitteet sai/saa mielikuvituksen välillä vähän ylikierroksille..😇
 
vierailija
Joku Joksuista sattaa olla addikti tai vaikka sun isä tai kiva työkaveri. Ei ne ongelmat ja riippuvuudet aina näy ulospäin ja joskus ne tulevat täytenä yllätyksenä lähipiirille.
Ei se narina ja ruikutus ole tullut yllätyksenä yhdessäkään tiedossani olevassa tapauksena. Jos olisi ollut sitä - niin nyt olisi tätä. Ja se on sinun syysi
Tai ninun syyni, koska olen tällainen maailman paskin ihminen.

Yms yms. AIna keskiössä minä minä
 
vierailija
Jos vähän avaan tota, miks mä oon viehättyny tosta P jutusta. Mulle tuli ensinnäkin siitä yhteishaastattelusta todella hyvåt fiilikset. Se oli paikoin hyvinkin diippiä keskustelua vaikka olikin kuorrutettu heterolätkäläpällä. Tosin yllättävän ronskilla sellaisell..... Ytimessä oli kuitenkin että tommosen vuoden jälkeen voi olla pakki hyvinkin tyhjä eikä mitään annettavaa kellekäån. Ja silti löytää vahvaa hengenheimolaisuutta tossa "tyhjässäkin tilassa" aikuisiällä. Sen olin ymmärtäväni noista vakavista osioista. Että tuo reissu oli alku jollekin prosessille Kssa

No. Annaliisa kun olen niin nuo puitteet sai/saa mielikuvituksen välillä vähän ylikierroksille..
Mielestäni P:n ja K:n välillä kipinöi. Jotain kiehtovaa siinä on, kun P:n isot kädet ovat kietotuneet pienen Kärtsän ympärillä. Ymmärrän siis hyvin vauvan P💓K kirjoittelijaa.
 
vierailija
Mielestäni P:n ja K:n välillä kipinöi. Jotain kiehtovaa siinä on, kun P:n isot kädet ovat kietotuneet pienen Kärtsän ympärillä. Ymmärrän siis hyvin vauvan PK kirjoittelijaa.
Mulle taas tulee todella oudot fiilikset kokoeron korostamisesta tuolla tavalla. Aivan kuin K ei olisi aikuinen mies ollenkaan, vaan jotain muuta. Varsinkin tuosta edellä olevasta kommentista
 
vierailija
Mä en näe kauheasti mitään siinä P ja K kombossakaan mutta hauskaa ja no, jotenkin kuumiakin juttuja siitä sai jotkut aikaan vauvalla. Sen aikaa kun ne nyt siellä pysyivät. Jatkakaa toki vaan.

Mutta ehkä jos nyt tänä tylsääkin tylsempänä kautena alkaisi tarkoituksella tuijotella niitä kuvia niin kokisikohan jonkunlaisen herätyksen asian suhteen?
 
vierailija
Mä en näe kauheasti mitään siinä P ja K kombossakaan mutta hauskaa ja no, jotenkin kuumiakin juttuja siitä sai jotkut aikaan vauvalla. Sen aikaa kun ne nyt siellä pysyivät. Jatkakaa toki vaan.

Mutta ehkä jos nyt tänä tylsääkin tylsempänä kautena alkaisi tarkoituksella tuijotella niitä kuvia niin kokisikohan jonkunlaisen herätyksen asian suhteen?
Lisäänpä vielä että Pasivision-ficci on sitten kyllä täyttä asiaa. En tiedä kumosinko tällä nyt kaiken aiemmin kirjoittamani mutta eipä se oo niin justiinsa. Tosin en sitä ficciä lukiessani kauheasti oikeaa P ajattele.
 
vierailija
En tiedä mihin perustat väitteesi. Olen se Damonia pitkään seurannut ja edes minä en pystyisi tekemään tuollaisia tulkintoja hänestä.
Ei minustakaan Damonin jutuista tai tekemisistä saa tuollaista kuvaa. Tutustuu varmasti ihmisiin helposti ja saa luotua syvällisenkin kontaktin nopeasti, mutta mistään ei tule sellainen kuva että entiset ystävät unohtuisi. Vaikuttaa pikemminkin, että ystävät asuu eri puolilla maailmaa, eivätkä siksi ole koko ajan ympärillä. Tuo on vaan se käsitys mitä vauvalla on toistettu niin paljon, että osa varmaan jo pitää sitä totena. Varmaan tuo käsitys on siellä monella niistäkin, jotka ei ole edes kiinnostuneita hänestä, eivätkä itse seuraa.
 
vierailija
Ei minustakaan Damonin jutuista tai tekemisistä saa tuollaista kuvaa. Tutustuu varmasti ihmisiin helposti ja saa luotua syvällisenkin kontaktin nopeasti, mutta mistään ei tule sellainen kuva että entiset ystävät unohtuisi. Vaikuttaa pikemminkin, että ystävät asuu eri puolilla maailmaa, eivätkä siksi ole koko ajan ympärillä. Tuo on vaan se käsitys mitä vauvalla on toistettu niin paljon, että osa varmaan jo pitää sitä totena. Varmaan tuo käsitys on siellä monella niistäkin, jotka ei ole edes kiinnostuneita hänestä, eivätkä itse seuraa.
Musta tuntuu ihan samalta. Siellä yhdessä vaiheessa paljon tätä tuotiin esiin, mutta en ole kyllä mistään löytänyt mitään vahvistusta sille että Damon ensinnäkään roikkuisi kenessäkään ja että sitten vaan vaihtaisi porukkaa ihan tuuliviirinä.
 
vierailija
Minäkin harkitsen ja taidan myydä Allas lippuni . Luulen kyllä, että Käärijästä kiinnostuneita vielä riittää. Olin odottanut jotain isompaa muutosta, mutta ainakin ulkomuoto taitaa olla ennallaan.
Mistä hitosta te nyt jo muka tiedätte mitä muutoksia Kn habitukseen tulee?? Voi luoja mitä negistelijöitä! K ei todellakaan kaipaa tuollaisia "faneja", heippa!
 
vierailija
Ei minustakaan Damonin jutuista tai tekemisistä saa tuollaista kuvaa. Tutustuu varmasti ihmisiin helposti ja saa luotua syvällisenkin kontaktin nopeasti, mutta mistään ei tule sellainen kuva että entiset ystävät unohtuisi. Vaikuttaa pikemminkin, että ystävät asuu eri puolilla maailmaa, eivätkä siksi ole koko ajan ympärillä. Tuo on vaan se käsitys mitä vauvalla on toistettu niin paljon, että osa varmaan jo pitää sitä totena. Varmaan tuo käsitys on siellä monella niistäkin, jotka ei ole edes kiinnostuneita hänestä, eivätkä itse seuraa.
Joo ja osa noista kommenteista on kirjoitettu siihen sävyyn, että tarkoituksena on varmaan vaan päästä haukkumaan D:tä tai ärsyttää heitä, jotka häntä puolustavat. Jätän ne addikti kommentit jatkossa omaan arvoonsa.
 

Yhteistyössä