K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt on kyllä aika lentävät päätelmät, voi elämä
Vauvalla on kyllä ollut monesti päätelmiä ja mayhemeitä paljon pienemmistäkin jutuista. Eikä ne ole mua ainakaan haitanneet silloin, enemmän haittaa jankkaukset ja ikivanhat aiheet. Nyt ei itseä yhtään kiinnosta tuo P, ei siis mitään ihmistä vastaan, mutta ei vaan mitään mielenkintoista mulle noissa jutuissa. Mutta ei mua tuokaan haittaa jos muita kiinnostaa.
 
vierailija
Toi Mercuryn biisi on ensimmäinen mitä ig Barcelonasta tarjoo, ei varmaan sen enempää merkitystä
Joo samaa mieltä että onhan se ihan loogista laittaa tuo biisi stooriin tuolla, vaikka nyt mainitsin senkin tuossa viestissä. Mut d:lla oli myös muutama päivä sitten vähän oopperatyylistä stooria. Eikä sekään välttämättä mitään meinaa, nää on huomioita vaan, jääköön nähtäväksi onko yhteyttä vai ei.
 
vierailija
Kyllä ja tuosta Damonista myös. Ihan turhake. En tajua mitä mielenkiintoista joku siinä näkee. Mutta pakko on parittaa joidenkin ihan väkisin. Jospa Bllä onkin joku kuuma senorita, paljon uskottavampaa.
Mua kiinnostaa enemmän M/M jutut. Ei mua kiehdo pohtia mitään senoritoja. Maailma on kyllästymiseen asti täynnä hetero kirjallisuutta. Valitaan vaikka sitten se helkutin Ricky Martin, jos joku latino heat pitää olla.
 
vierailija
Kuinka rajuja ne saa olla? Kiinnostaako sellainen, missä yhdestä itsekkäästä pettäjä top-miehestä koulitaan kuulias bottom? On suomalaisen kirjoittajan tekemä. Voi jos mun kaverit vaan tietäisivät, että mitä kaikkea mä luen. T. kiltti jakkupukuinen virastotäti
Nostanpa tätä. Laitoitko linkkiä mistä löytyy kun en ainakaan ole huomannut? Vastasin siis tähän jo aiemmin että saa olla rajuja ja joku toinenkin taisi olla kiinnostunut.
 
vierailija
Kyllä ja tuosta Damonista myös. Ihan turhake. En tajua mitä mielenkiintoista joku siinä näkee. Mutta pakko on parittaa joidenkin ihan väkisin. Jospa Bllä onkin joku kuuma senorita, paljon uskottavampaa.
Mun mielestä D on mielenkiintoinen persoona, todella moniuloitteinen ja taiteellinen. Olen seurannut häntä pidempään kuin Kärtsää ja Joksuja. Seuraan aika paljon valokuvaajia. Huomaan että joku muukin täällä tekee niin, koska joskus näissä ketjuissa on noussut esiin nimiä, joita ns. suuri yleisö ei tunne.
 
vierailija
Mun mielestä D on mielenkiintoinen persoona, todella moniuloitteinen ja taiteellinen. Olen seurannut häntä pidempään kuin Kärtsää ja Joksuja. Seuraan aika paljon valokuvaajia. Huomaan että joku muukin täällä tekee niin, koska joskus näissä ketjuissa on noussut esiin nimiä, joita ns. suuri yleisö ei tunne.
On munkin mielestä tosi mielenkiintoinen tyyppi. Löysin itse vasta nyt Jokereiden kautta.
 
vierailija
Mun mielestä D on mielenkiintoinen persoona, todella moniuloitteinen ja taiteellinen. Olen seurannut häntä pidempään kuin Kärtsää ja Joksuja. Seuraan aika paljon valokuvaajia. Huomaan että joku muukin täällä tekee niin, koska joskus näissä ketjuissa on noussut esiin nimiä, joita ns. suuri yleisö ei tunne.
Mäkin oon seurannut damonia pidempään, mutta nyt vasta kyllä kiinnostuin siitä itsestään enkä vain sen kuvista. On todella kiinnostava tyyppi, olisinpa jo aiemmin tajunnut katsella sen stooreja. Jää varmasti kyllä tarkempaan seurantaan vaikka ei mitään JO-yhteyttä enää tulisikaan. Tosin uskoisin että vielä tulee jotain, ei noin tiivis yhdessäoleminen varmaan lopahda kuin seinään.
 

Yhteistyössä