K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua kiinnostaa, onko B päässyt K B kuviosta henkisesti eroon ja ilmeisesti on. K ja B materiaali alkaa näyttää entistä enemmän ihan huumorimielessä tehdyltä nyt kun Damon on tullut kuvioihin ja vertaa noihin Damonin ja B n vähäisiin matskuihin. Viisukuplassa tosin K B oli muutakin kuin pelleilyä.
Viisukupla oli kyllä ihan oma kuvionsa mutta sen jälkeen ei kyllä oo näkynyt kuin kaveruutta ja just huumorijuttuja k ja b välillä. Varmaan on huumoria damoninkin kanssa mutta mun mielestä on kyllä ihan huomattava ero kärtsään verrattuna just toi, että ne vähäiset kuvat heistä on tollasia joissa ollaan hyvin kiinni toisissaan. Ei siis vain esim kädet toisen olalla vaan ihan sylikkäin ja päällekkäin.
 
vierailija
Mua kiinnostaa, onko B päässyt K B kuviosta henkisesti eroon ja ilmeisesti on. K ja B materiaali alkaa näyttää entistä enemmän ihan huumorimielessä tehdyltä nyt kun Damon on tullut kuvioihin ja vertaa noihin Damonin ja B n vähäisiin matskuihin. Viisukuplassa tosin K B oli muutakin kuin pelleilyä.
Todennäköisesti ne viisukuplassa kuvatut videot olivat myös pelleilyä. Ei se poissulje kuitenkaan sitä, etteivätkö he oikeasti tykkäisi toisistaan tai haluaisi olla toisen lähellä. Uskon myös siihen, että he tunsivat tietynlaista sielunkumppanuutta toisiinsa. Nämä on vaan asioita, mitä vauvalla ei ole voinut sanoa ääneen.
 
vierailija
Todennäköisesti ne viisukuplassa kuvatut videot olivat myös pelleilyä. Ei se poissulje kuitenkaan sitä, etteivätkö he oikeasti tykkäisi toisistaan tai haluaisi olla toisen lähellä. Uskon myös siihen, että he tunsivat tietynlaista sielunkumppanuutta toisiinsa. Nämä on vaan asioita, mitä vauvalla ei ole voinut sanoa ääneen.
Se käytäväkävely taisi olla ihan todellista. Jotain muitakin läheisiä tilanteita näkyi, esim. esiintyjien karsinnoissa, kun K veti Bojanin viereensä. Nehän olivatkin sitä kuplan ydintä.
 
vierailija
Se käytäväkävely taisi olla ihan todellista. Jotain muitakin läheisiä tilanteita näkyi, esim. esiintyjien karsinnoissa, kun K veti Bojanin viereensä. Nehän olivatkin sitä kuplan ydintä.
Joo sori, puhuimme eri asioistasi. Tarkoitin vain, että läheisyydestä huolimatta kyse ei välttämättä silti ole ollut mistään sen suuremmasta. Rakkautta varmasti, mutta sen laadun tietävät vain he itse. Ihanaa kuitenkin, että K uskaltaa näyttää B:lle noin vapaasti eri tunnetilansa ja B ottaa ne kauniisti vastaan sen enempää miettimättä.
 
vierailija
Mun mielestä pelleily ei kuvaa ollenkaan näitä tilanteita, ei k/b viisukuplaa eikä b/d sohvamakoiluja. Hauskanpitoa joo, mutta en mä niissä mitään läskiksi lyömistä tai ennalta suunniteltua esittämistä näe. Huumori toki kuuluu flirttailuunkin, ja nää hetket on olleet varmaan jossain määrin just sitä. Ne voi ihan tosissaan tykätä siitä toisesta osapuolesta, ihan oikeasti haluta koskea sitä jne., vaikka tilanne itsessään eikä kenenkään toiminta siinä vakavaa olisikaan. Pelkkää pelleilyä olisi mun silmiin esim jollain korostetun hölmöillä naamailmeillä tehdyt eleet, tai ylipäänsä kaikki niin liioitellut kosketukset joista ei jää kellekään epäselväksi, että tässä ei olla ollenkaan tosissaan.
 
vierailija
Joo sori, puhuimme eri asioistasi. Tarkoitin vain, että läheisyydestä huolimatta kyse ei välttämättä silti ole ollut mistään sen suuremmasta. Rakkautta varmasti, mutta sen laadun tietävät vain he itse. Ihanaa kuitenkin, että K uskaltaa näyttää B:lle noin vapaasti eri tunnetilansa ja B ottaa ne kauniisti vastaan sen enempää miettimättä.
Jep, minäkin tarkoitin, että nuo mainitsemani näyttivät aidolta ja se heti viisujen jälkeen tehty K n haastattelu, mutta suunnilleen kaikki muu enemmän tai vähemmän pelleilyä. Mulle se kiistelty housukuva oli viimeinen niitti. Tällä hetkellä tunnelmat on plääh ja hämmästyn suuresti, jos jotain aitoa vielä tulee vastaan.
 
vierailija
Jep, minäkin tarkoitin, että nuo mainitsemani näyttivät aidolta ja se heti viisujen jälkeen tehty K n haastattelu, mutta suunnilleen kaikki muu enemmän tai vähemmän pelleilyä. Mulle se kiistelty housukuva oli viimeinen niitti. Tällä hetkellä tunnelmat on plääh ja hämmästyn suuresti, jos jotain aitoa vielä tulee vastaan.
Korjaan heti itseäni. Onhan tässä vielä vähän aikaa sitten molemmilta saatu myös asiallisia kauniita lausuntoja toisistaan, mutta ystävinä.
 
vierailija
Ei ehkä ole korrektia puhua toisen palstan kommentoijista, mutta mitä ihmettä vauvan B/K ketjulle on tapahtunut? Vielä syksyllä huumori kukki ja yhteisöllisyyden tunne oli käsinkosketeltavaa. Jotenkin sen henki on muuttunut ja ihan kuin joku tärkeä osa puuttuisi sieltä. Ketju on aika väljähtynyt ja asiapitoinen.
 
vierailija
Ei ehkä ole korrektia puhua toisen palstan kommentoijista, mutta mitä ihmettä vauvan B/K ketjulle on tapahtunut? Vielä syksyllä huumori kukki ja yhteisöllisyyden tunne oli käsinkosketeltavaa. Jotenkin sen henki on muuttunut ja ihan kuin joku tärkeä osa puuttuisi sieltä. Ketju on aika väljähtynyt ja asiapitoinen.
Tapahtui se, että ihmiset ihmettelevät tunnelman muuttumista. Kuten tässä. Ei mikään pysy hyvänä, kun sitä jatkuvasti kyseenalaistetaan.
 
vierailija
Ei ehkä ole korrektia puhua toisen palstan kommentoijista, mutta mitä ihmettä vauvan B/K ketjulle on tapahtunut? Vielä syksyllä huumori kukki ja yhteisöllisyyden tunne oli käsinkosketeltavaa. Jotenkin sen henki on muuttunut ja ihan kuin joku tärkeä osa puuttuisi sieltä. Ketju on aika väljähtynyt ja asiapitoinen.
Yksi iso tekijä oli mun mielestä se kun monet nimimerkilliset ajettiin yksi kerrallaan pois. Sieltä kuoli paljon huumoria niitten mukana, koska ei ne varmaan ainoita olleet jotka siinä sitten siirtyivät myös muualle.
 
vierailija
Ei ehkä ole korrektia puhua toisen palstan kommentoijista, mutta mitä ihmettä vauvan B/K ketjulle on tapahtunut? Vielä syksyllä huumori kukki ja yhteisöllisyyden tunne oli käsinkosketeltavaa. Jotenkin sen henki on muuttunut ja ihan kuin joku tärkeä osa puuttuisi sieltä. Ketju on aika väljähtynyt ja asiapitoinen.
Joko suurin osa nerokkaista ja oivaltavista kirjoittajista on poistunut sieltä tai sitten lakanneet kirjoittamasta. Ehkä se suurin innokkuus shippaamiseen on kadonnut ajan myötä. Syitä on varmasti monia. Osa syy on varmasti myös viestien poistelu ja se jatkuva ankeutus.
 
vierailija
Joko suurin osa nerokkaista ja oivaltavista kirjoittajista on poistunut sieltä tai sitten lakanneet kirjoittamasta. Ehkä se suurin innokkuus shippaamiseen on kadonnut ajan myötä. Syitä on varmasti monia. Osa syy on varmasti myös viestien poistelu ja se jatkuva ankeutus.
Poistelu on mulle ollut yksi ärsyttävimmistä asioista. Enkä edes tajua miten se tapahtuu kun ite oon ilmiantanut jotain rasistisia viestejä eikä ne oo häipyny kulumallakaan.
 
vierailija
Ei ehkä ole korrektia puhua toisen palstan kommentoijista, mutta mitä ihmettä vauvan B/K ketjulle on tapahtunut? Vielä syksyllä huumori kukki ja yhteisöllisyyden tunne oli käsinkosketeltavaa. Jotenkin sen henki on muuttunut ja ihan kuin joku tärkeä osa puuttuisi sieltä. Ketju on aika väljähtynyt ja asiapitoinen.
No niin on. Edes ponit ei viihdy siellä enää trollaamassa. Ihan hengetön tullu ketjusta. Puhutaan 10 sivua jostain tpaidasta ja kappaleen nimestä ja Nacen tai Juren askeleesta sivulle biisin xx kohdassa x
 

Yhteistyössä