Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ei se kostopitsi D:n takia ollut, viittaa vähän toiseen henkilöön
Korkeintaan haistatteluna enää viittaa. En tosin usko niihin "välirikko"-juttuihin, joten tuskin. On vaan paita, jossa tietää näyttävänsä ihan tajuttoman kuumalta. Jos olis laittanut jollekin Helsingin keikalle olis vielä voinut jotenkin uskoa löyhästi johonkin K-viittaukseen (tai Tallinnassa, missä K myös lavalla) mutta tuo nyt ei enää lähde, sori vaan.
 
vierailija
Taisit ihan tahallasi unohtaa nahkapaidan ja "kostopitsin". No, tajuan kyllä miksi. Se, että jätit ne mainitsematta kertoo tasan kaiken
No D oli Ruotsin keikoillakin paikalla, et ei nyt pitäny ihan paikkaansa toi sun väittees et B ois D:n takia valinnu hoteimmat asut keikoille. Mut sä nyt ootkin vaan ärsyttämässä täällä porukkaa. Hyvä hetki painua nukkumaan.
 
vierailija
Ei B tätä jakanut, joten ei kovin moni varmaan näe, sinulla itsellä nyt harhat tulilla näiden ulostulojuttujen kanssa, eiköhän Slovenian lehdet jatka niitä samoja tyttisjuttuja kuin aina ennenkin
Säälittävää selittelyä taas. Joo joo, noin se varmaan on, kun kerran sanot. B sanonut toki asiat vähän toisin, muttet tainnu sitä ymmärtää. Ehkä kannattais vilkaista se story uudestaan
 
vierailija
En tiedä mitä tuo video oli tai mitä sillä haluttiin sanoa. Todennäköisesti ystävät pelleilee ja jakaa läheisyyttä. Ainakin B oli tosi tietoinen kamerasta ja mielestäni esiintyi vähän sille. Voihan siinä jotain ollakin B:n puolelta kun on toi aktiivinen osapuoli, mutta D on jotenkin täysin välinpitämätön koko tilanteesta. Jos olisi oikeasti jotain, toivoisin että vastapuoli ei suhtautuisi noin. Itse näkisin koko tämän jutun niin, että B on fiiliksissä uudesta ystävästä (vähän samaan tapaan kuin innostui K:sta). No joka tapauksessa, nämä ei kuulu tähän aihepiirin ketjuun sen enempää.
 
vierailija
Ok, minulla tulee taas Krisistä ja D:stä sellaiset vibat, että olisi jotain ilmeet ja eleet, en näe samanlaista B:n kohdalla kemia puuttuu ja käsittääkseni ei sitten enää kuuluisi edes tähän ketjuun, jos heitä parittaisin
Ymmärrän, voi olla eri näkemyksiä ja se on musta ihan fine. Mun näkemys tulee ehkä monista pikkuasioista, joistain B:n ilmeistä ja D:n stooreista. Me ei oikeastaan olla nähty heistä yhdessä sellaista kontenttia missä se heidän vuorovaikutus tulisi kunnolla esiin, tuo tilanne tuossa sohvallakaan ei oo sellainen, että voisivat oikein toisiinsa keskittyä. Jos sellaista tulee jossain vaiheessa niin vasta sitten voi paremmin sanoa millaisia ovat yhdessä.
 
vierailija
Ymmärrän, voi olla eri näkemyksiä ja se on musta ihan fine. Mun näkemys tulee ehkä monista pikkuasioista, joistain B:n ilmeistä ja D:n stooreista. Me ei oikeastaan olla nähty heistä yhdessä sellaista kontenttia missä se heidän vuorovaikutus tulisi kunnolla esiin, tuo tilanne tuossa sohvallakaan ei oo sellainen, että voisivat oikein toisiinsa keskittyä. Jos sellaista tulee jossain vaiheessa niin vasta sitten voi paremmin sanoa millaisia ovat yhdessä.
Minä en kyllä usko, että sellaista sisältöä tullaan saamaan, kun nyt D jää kohta pois matkasta, enkä rehellisesti sanottuna usko kenenkään joksun yhteenmenoon hänen kanssaan
 
vierailija
Minä en kyllä usko, että sellaista sisältöä tullaan saamaan, kun nyt D jää kohta pois matkasta, enkä rehellisesti sanottuna usko kenenkään joksun yhteenmenoon hänen kanssaan
Jos ei saada, niin ei se mitään. Kiinnostaisi toki nähdä se vuorovaikutus, mutta jos tuossa ei mitään suhdetta ole, niin ei se mua ainakaan haittaa. Mulla menee niin päin, että jos siinä oikeasti olis jotain, niin hyvä heille. Jos ei ole, niin sitten ei.
 

Yhteistyössä