Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nimenomaan ovat viime aikoina osoittautuneet ankoiksi. Jos hän nyt puhui totta niin idea olisi muka syntynyt kyllä sitten Tallinnassa. Epäilen kyllä, että mitään yhdessä esittävät enää ikinä.
Ihan vilpittömästi kysyn, että mitkä B:n sanomiset/vihjailut ovat viime aikoina osoittautuneet uutisankoiksi? En nyt heti muista mitään, vai johtuuko vaan siitä, että tässä tarinassa on niin paljon käänteitä, ettei kaikki jää mieleen.
 
vierailija
Pelleilystoori selkeästi, ei todellakaan mikään ulostulo
Ootko nyt ihan tosissasi? Luulet, että se pelleilee noin kun tietää tasan tarkkaan, miten tuohon suhtaudutaan kotimaassaan? (ja ihan varmasti on tietoinen myös kaikesta shippihörhöilystä). Ei taida sulla olla kovin paljon todellisuudentajua enää noitten shippilasien alla siinä tapauksessa. B tiennyt tasan tarkkaan miltä tuo näyttää ja päättänyt silti antaa mennä.
 
vierailija
Ootko nyt ihan tosissasi? Luulet, että se pelleilee noin kun tietää tasan tarkkaan, miten tuohon suhtaudutaan kotimaassaan? (ja ihan varmasti on tietoinen myös kaikesta shippihörhöilystä). Ei taida sulla olla kovin paljon todellisuudentajua enää noitten shippilasien alla siinä tapauksessa. B tiennyt tasan tarkkaan miltä tuo näyttää ja päättänyt silti antaa mennä.
Ei B tätä jakanut, joten ei kovin moni varmaan näe, sinulla itsellä nyt harhat tulilla näiden ulostulojuttujen kanssa, eiköhän Slovenian lehdet jatka niitä samoja tyttisjuttuja kuin aina ennenkin
 
vierailija
Oliko ne Krisin kuvatkin ulostulo sinulle?
Tiedätkö kun mulla ei ole intressejä shipata B:tä kellekään, jonka kanssa ei oikeasti ole mitään. Olisin tykännyt K:n ja B:n jutusta, mutta se näyttää olevan vaan hyvää ystävyyttä ja sekin on ihan ok. Nyt on tullut sellaiset vibat että D:n kanssa vois oikeasti jotain olla. Krisistä ja Damonista ei vaan mulle tule samanlaiset vibat, vaan kaveruus ja kiusoittelumeininki. Tämä on vaan mun oma fiilis, aika näyttää oonko oikeassa, eikä mua yhtään haittaa vaikken olisikaan.
 
vierailija
Ei B tätä jakanut, joten ei kovin moni varmaan näe, sinulla itsellä nyt harhat tulilla näiden ulostulojuttujen kanssa, eiköhän Slovenian lehdet jatka niitä samoja tyttisjuttuja kuin aina ennenkin
Niin varmaan jatkavatkin aivan paniikissa, ihan samalla tavalla kuin äskettäin totesivat Bojanilla olevan kuvassa tupakka kädessä, "mutta eihän hän oikeasti tupakoi" 🤣🤣🤣
 
vierailija
Ootko nyt ihan tosissasi? Luulet, että se pelleilee noin kun tietää tasan tarkkaan, miten tuohon suhtaudutaan kotimaassaan? (ja ihan varmasti on tietoinen myös kaikesta shippihörhöilystä). Ei taida sulla olla kovin paljon todellisuudentajua enää noitten shippilasien alla siinä tapauksessa. B tiennyt tasan tarkkaan miltä tuo näyttää ja päättänyt silti antaa mennä.
Boitsu on rohkea, sen vaan näki hänestä aiemminkin jo. 🔥
 
vierailija
Tiedätkö kun mulla ei ole intressejä shipata B:tä kellekään, jonka kanssa ei oikeasti ole mitään. Olisin tykännyt K:n ja B:n jutusta, mutta se näyttää olevan vaan hyvää ystävyyttä ja sekin on ihan ok. Nyt on tullut sellaiset vibat että D:n kanssa vois oikeasti jotain olla. Krisistä ja Damonista ei vaan mulle tule samanlaiset vibat, vaan kaveruus ja kiusoittelumeininki. Tämä on vaan mun oma fiilis, aika näyttää oonko oikeassa, eikä mua yhtään haittaa vaikken olisikaan.
Ok, minulla tulee taas Krisistä ja D:stä sellaiset vibat, että olisi jotain ilmeet ja eleet, en näe samanlaista B:n kohdalla kemia puuttuu ja käsittääkseni ei sitten enää kuuluisi edes tähän ketjuun, jos heitä parittaisin
 

Yhteistyössä