Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hassua, kun tuo raivoaja luulee vissiin keskustelevansa yhden ihmisen kanssa, mutta vähintään kolme näyttäis yrittävän puhua hänelle järkeä. Kokemuksesta voin kertoa, ettei tuollaisten todellisuudenkieltäjien kanssa onnistu, joten tosiaan eteenpäin nyt vaan ja aika sitten (ehkä) näyttää miten on.

- toinen eri
 
vierailija
Hassua, kun tuo raivoaja luulee vissiin keskustelevansa yhden ihmisen kanssa, mutta vähintään kolme näyttäis yrittävän puhua hänelle järkeä. Kokemuksesta voin kertoa, ettei tuollaisten todellisuudenkieltäjien kanssa onnistu, joten tosiaan eteenpäin nyt vaan ja aika sitten (ehkä) näyttää miten on.

- toinen eri
En tiedä kenestä todellisuuskieltäjästä puhut, koska ei heitäkään vain yhtä ole. Mut ainakin sekoitettiin yhden viestin perusteella johonkuhun.
 
vierailija
minä olen yksi niistå joka mietti Helsingin ekalla keikalla, että Boitsu oli jotenkin jännittynyt, ja ainakin meininki oli hyvin kaukana NT:n keikoista, vaikka ei hän esim
ahdistuneelta vaikuttanut.

yritin tätä teoriaa heittää vauvalla joskus, mutta se teilattiin. mä siis mietin, että onko niin, että B ja J ovat paljonkin puhuneet tässä alkuvuonnakin ka loppuvuodesta puhelimessa, ja B:lle on tullut tunne että ehkä asiat etenevät eikä ehkä ihan kaikista asioista olekaan puhuttu. Kun hän niin avoimesti J:stä puheli.
Sitten hän tuli tänne ja totesi, että eihän mikään ole muuttunut, päinvastoin tiivistynyt (jos oletettu kihlauskin ois totta tai vaikka ei oliskaan). Ja toinen on koko ajan mukana joka paikassa. Koska siinä ekana iltana otetussa ananaslonkerostoorissa Boitsu on kaukana rennosta.

en tiedä, tämmösen kuvan tästä ehkä nyt saa.
Mäkin teilaan tän, koska mun ekat ajatukset Bojanista kun hän tuli lavalle 2.3. olivat, että onpas ihanan iloinen ja rento. Vertasin Nt:iin ja liveihin sen jälkeen. Varsinkin viime vuoden lopun keikat hän hoiti professionaalisti, mutta itse koin, että meillä lavalla oli paljon isommin läsnä oleva Bojan. Live ig on aina toki vain live ig, mutta silti. Ja jos olisi näin ankeaa, miksi meno vain parani K2:lle? 🙂
 
vierailija
Mäkin teilaan tän, koska mun ekat ajatukset Bojanista kun hän tuli lavalle 2.3. olivat, että onpas ihanan iloinen ja rento. Vertasin Nt:iin ja liveihin sen jälkeen. Varsinkin viime vuoden lopun keikat hän hoiti professionaalisti, mutta itse koin, että meillä lavalla oli paljon isommin läsnä oleva Bojan. Live ig on aina toki vain live ig, mutta silti. Ja jos olisi näin ankeaa, miksi meno vain parani K2:lle?
No, mä olen eri mieltä. Olin itse paikalla K 1 keikalla ja K katsoin striiminä ja silloin hän oli HUOMATTAVASTI rennompi.
 
vierailija
Storeissa, siinä vlogissa jota silloin tekivät ja myös Deanin ig-kuvissa.
Esim tässä:

 
vierailija
Siis täällä otetaan todesta Jodelissa anonyymisti huudellut havainnot ja palstan omat nimimerkit, mutta tumblrin pitkän linjan nimimerkilliset ja toisinaan omilla kasvoillaan postaavat on sitten liikaa? Kummallinen logiikka, mutta jos se näin pitää vääntää omaa teoriaa tukemaan, niin selvä.
Eipä tumpussa näkynyt ainakaan yhtään postausta joka ois kieltänyt/korjannut että ei se Damon mihinkään keikan jälkeen lähtenyt Sadien kanssa vaan meni kyllä keikkabussiin. Ihan varmasti ainakin vähintään twitterstä löytyis jos ei ois tapahtunut niin kuin tuo tumpun raportti kertoo
 
vierailija
Ero on siinä, ettei tuo E-pakotus perustunut yhtään mihinkään todelliseen. D on todistettavasti ollut paljonkin Bn kanssa ihan vain kahdestaankin. Täällä vaan vedetään laput silmille eikä haluta nähdä. Esim UKn taksi-stoorin aikaan yritettiin selittää, että kyllä siellä joku muukin oli mukana, vaikkei selkeästi ollut (muut laittoivat storya muualta). Sylikuvakin oli sellainen, että jos K siellä olisi ollut niin olisi häitä jo julistettu, mutta kun D, niin "Bojan katsoo kyllä tyyliin kaikkia noin" (ei katso). Sylissäkin istutaan (juu Martinin kanssa siinä yhdessä videossa vuonna kivi ja peruna, muttei nyt hirvittävän usein). Eli ihan todellisiin asioihin perustuu käsitys siitä, että B ja D saattavat olla enemmän kuin ystäviä. Kyllä minäkin voin helposti uskoa, että K on ollut Bn "first choice", mutta eikai hänkään jää ikuisesti odottamaan, kun ihan hyvin nähnyt, miten asiat ovat. Voi ihan olla, että tämä viimeisin Suomi-reissu oli se, mikä lopullisesti selvensi asiat Bojanille ja mahdollisesti hän tämän todettuaan näyttikin Damonille "vihreää valoa", kuten joku asian tässä ilmaisikin.
Tulen nyt tosi takamatkalta, mutta pakko kommentoida tähän. Miten kukaan voi väittää että Bn ilme siinä Damonin klipissä tai sit siinä sylikuvassa on sama kun Kn seurassa. Ja puhun nyt aikaisemmista otoksista, esim. NTllä. Nyt silmä käteen ja katso. Siitä olen samaa mieltä, että sitä ilmettä ei nähty nyt tällä reissulla, mutta vertaa NTn kuvia ja videoita noihin Dn kanssa otettuihin, onhan se nyt ihan selvä ero.
 
vierailija
Tänään nähtiin materiaalia kahdelta bäkkäriltä, samasta tilanteesta eli ennen lavalle menoa. Toisessa B on jäykkä, kliininen ja vakava. Toisessa iloinen onnellinen säteilevä.
Tuollainen säteilevä riehakas B nähtiin NT:llä ja myös onnellinen K. Ei nähty enää, vaikka niin olisi luullut B puheiden perusteella ennen tänne tuloa. Ja kivittäkää minut tästä, mutta Tallinnan CCC aikana K oli jotenkin hukassa. Ei tiennyt miten olisi ollut. Jotenkin pidätteli ja vaikutti sen takia myös surulliselta, kuin olisi halunnut antaa mennä muttei voinut. Myös tuossa klipissä Kultsan bäkkärillä, kun Bllä oli se nauha K sanoi jotain are you getting married tjsp. Vanha K olisi heittänyt jotain we marry my husband juttua, niinkuin Alen kanssa, mutta ei heittänyt enää.
Miten ihmeessä perustat tämän B-arvion ihan vaan siihen muutamaan lyhyeen hetkeen, joka nähdään näissä klipeissä? Miten voit sivuuttaa sen ilmeisen tosiasian, että kyse on hetkestä juuri ennen keikkaa, tilanteessa jossa on ollut keikkatauko, henkisiä haasteita edellisillä keikoilla, uusia biisejä esitettävänä, teknisiä haasteita setvittynä ja se, että tässä on ilmiselvästi keikkaa edeltävä keskittyminen jo päällä? Tai sitten siitä CCC:stä jätät kokonaan huomiotta sen, että K on lomalla ja ollut jo jonkin aikaa. Ei sitä fiilistä niin vaan taiota viikkojen tauon jälkeen yhden biisin ajaksi, vaikka olisi kuinka best friendin ja brotherin kanssa lavalla.
 
vierailija
Tulen nyt tosi takamatkalta, mutta pakko kommentoida tähän. Miten kukaan voi väittää että Bn ilme siinä Damonin klipissä tai sit siinä sylikuvassa on sama kun Kn seurassa. Ja puhun nyt aikaisemmista otoksista, esim. NTllä. Nyt silmä käteen ja katso. Siitä olen samaa mieltä, että sitä ilmettä ei nähty nyt tällä reissulla, mutta vertaa NTn kuvia ja videoita noihin Dn kanssa otettuihin, onhan se nyt ihan selvä ero.
Onhan niissä ero. Kn kanssa söpöä hymyä ja hassuttelua, sylikuvassa B näyttää siltä, että haluaa p anna Dnia.
 
vierailija
Älä jaksa. Et sinäkään ole mikään ajatustenlukija, mutta ainakin tällä tulkinnalla on jokin pohja todellisuudessa, kun katsoo, miten ilta on edennyt. Damon on tuon jälkeen sanonut moikat ja lähtenyt Sadien kanssa paikalta.
Itse puhut edelleen siten, että tietäisit mitä D ajatellut/tehnyt tuossa tilanteessa, josta olet nähnyt sen yhden storyn. Älä nyt jaksa toisia syytellä, kun itse teet aivan samaa.

- Kolmas eri
 
vierailija
Hahaha, nyt on jo paksua. Mene katsomaan Bojanin keikanjälkeinen story, niin näet siellä Damonin myös. Jos haluat trollata ja/tai kieltää asioita, tarkista edes ihan perusjutut ennen kuin avaudut.

No toi on siellä keikkapaikalla vielä. Poistuivat sieltä Sadien kanssa ja JO meni bussiin.
 
vierailija
No toi on siellä keikkapaikalla vielä. Poistuivat sieltä Sadien kanssa ja JO meni bussiin.
Voi jumaleissön teidän kanssa, ei kukaan täällä ole väittänytkään Damonin menneen mihinkään bussiin.!!! Jankkaaja tuossa ainoana maukui jotain, että "seuraavaksi varmaan väitätte, että D tunkenut bussiin". Palatkaa nyt helkkari todellisuuteen 🤯🤯🤯
 

Yhteistyössä