Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä luulen että jos Jere olis halunnut kyytiin tämä kuvaaja olis kyllä pistetty taksilla satamaan ja johonkin hotelliin. Nuo ajomatkathan on alle puolituntia Helsingin ja Tallinnan päässä.
Mä toivon ettei tämä JC ja kuvaaja aiheuttanut lisäkustannuksia Jokereille. Pitikö heille maksaa mukaan tulemisesta
Eiköhän ne kuule maksa oman osuutensa bussissa olemisesta. JC:hän sanoi et Joksut ovat hänet sinne pyytäneet joten miks täällä pitää tästäkin ongelma tehdä?
 
vierailija
Elävätkö kaikki porukat täysin pimennossa mitä yleisön toiveisiin tulee.?
Tästä esitettiin oikein kirjelmällä pyyntö buukkaajille.
Että K pysyisi poissa lavalta. CCC on niin kuutu.
Meni läpi.
K istui huppupäisenä kstsomossa avokkinsa kanssa
Oikeesti?? No sittenhän se meni just niinku pitikin ja K sai näpäyttää tulemalla katsomoon naisensa kanssa😆
 
vierailija
Bodyguard-ficistä tullut uusi luku. Jotenkin olen tykästynyt tuohon ficciin 😊 Muutenkin au-ficit nostaa itselläni päätään. Tänne vaan kaikki universumit, joissa nämä kaksi voisivat kohdata!

Uusien biisien lyriikoita on käsitelty ficeissä vielä aika vähän. Tykkäsin tästä paljon ❤:
 
vierailija
Bodyguard-ficistä tullut uusi luku. Jotenkin olen tykästynyt tuohon ficciin Muutenkin au-ficit nostaa itselläni päätään. Tänne vaan kaikki universumit, joissa nämä kaksi voisivat kohdata!

Uusien biisien lyriikoita on käsitelty ficeissä vielä aika vähän. Tykkäsin tästä paljon :
Henkivartijaficin uudet luvut ovat olleet kivoja, kunnon draamaa. :) Tuossa toisessa minua häiritsi useampi pieni juttu, en kyllä enää muista mitkä.

Itsellä terveydentila ei ole oikein mahdollistanut kirjoittamista nyt, vaikka muitakin mutkia on ollut runsaasti matkassa. Toivon että se korjaantuu, vaikka takeita tästä ei ole.

- Joymuffin
 
vierailija
Henkivartijaficin uudet luvut ovat olleet kivoja, kunnon draamaa. Tuossa toisessa minua häiritsi useampi pieni juttu, en kyllä enää muista mitkä.

Itsellä terveydentila ei ole oikein mahdollistanut kirjoittamista nyt, vaikka muitakin mutkia on ollut runsaasti matkassa. Toivon että se korjaantuu, vaikka takeita tästä ei ole.

- Joymuffin
Joo, tekstillisesti se ei ehkä ollut parasta priimaa, mutta itse olin sellaisessa K/B-ikävöivässä mielentilassa ficin lukiessani, että se tuntui tervetulleelta lämpimältä halaukselta 😄

Terveys ja oma jaksaminen aina ensin ❤❤
 
vierailija
Älkää nyt vaan uskoko johonkin kirje höpötyksiin, varmaan sama yhden penkkirivien ja pyörätuolipaikkojen peruja trolli kuin vauvalla joku aika sitten
Valitettavasti en ihmettelisi, vaikka tää yksi ois oikeastikin lähettänyt jotain vaatimuksia Kärtsän esiintymisestä. 😬 Toki en usko, että näillä oikeasti ois mitään vaikutusta siihen päätökseen esiintyykö Kärtsä vai ei.
 
vierailija
Bodyguard-ficistä tullut uusi luku. Jotenkin olen tykästynyt tuohon ficciin 😊 Muutenkin au-ficit nostaa itselläni päätään. Tänne vaan kaikki universumit, joissa nämä kaksi voisivat kohdata!

Uusien biisien lyriikoita on käsitelty ficeissä vielä aika vähän. Tykkäsin tästä paljon ❤:
Viime vuoden lopulla ahmin niitä mpreg ficcejä 🥹 Ne oli jotenkin hellyttäviä.
 
vierailija
Valitettavasti en ihmettelisi, vaikka tää yksi ois oikeastikin lähettänyt jotain vaatimuksia Kärtsän esiintymisestä. Toki en usko, että näillä oikeasti ois mitään vaikutusta siihen päätökseen esiintyykö Kärtsä vai ei.
Yksi siihen ei pystykkään. Mutta joukkovoima pystyy. Saihan K revanssin klubilla Virossa.
Sopiva paikka räppärille.
 
vierailija
Kris and Bojan are still awake and looking their phones. Kris looks up and looks silently at Bojan for a long time.

Kris: Is everything ok? You have been so quiet since Tallinna.

Bojan: Everything is fine, at least pretty good. I have been thinking. Helsinki, Vantaa and Tallinna were really emotional for me.

Kris. Yes, I noticed. You said goodbye to Jere and I saw that you cried. You both did.

Bojan: Kris, thank you for being conforting. You know what it means to miss.

Kris: Yeah. When Jere left our bus, you were so broken that I started to worry. I have never seen you like that.

Bojan: Why does this always happen to me. I fall in love with the wrong person and then I just suffer.

Kris: Jere is not the wrong person. He is just the one, but time is wrong. You have the right to love him, remember that.

Bojan: Wow, what a talk. Kris, when did you became such an adult. I haven't noticed.

Kris: With you almost everyone looks like an adult. You silly Bojan, I love you.

Bojan: Thanks Kris. I love you too but I love Jere more. Is it ok?

Kris: I know, and that's perfectly right. Everything ok. Shall we go to sleep?

Bojan: Yes. I send a good night kiss to Jere first.
Osais englantia
 

Yhteistyössä