Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
minä olin ainakin keikalla ja olen tätä ennen nähnyt livenä Tavastian ja Logomon CCc:t ja olen tosiaan sitä mieltä että tuo oli aidoin ja lämpimin esitys, siinä ei ollut mitään esitettyä ns kourimista vaan loppupuolella molemmat hakeutuivat lähelle, pörrötettiin tukkaa ja halailtiin, niin että sen huomasi sen esityksen aikanakin, aeimmista on pitänyt katsoa videoita ja hidastuksia. Ja ne kuvat missä katsovat toisiaan esityksen aikana yms, ei kai niistä voi kukaan sanoa, että niissä EI olisi kaksi toisistaan erittäin syvästi välittävää ihmistä?
💚❤💙 Se juuri on ihanaa keikalla, että pystyt oikeasti aistimaan sen lavalla olevan tunnelman ja esiintyjän fiilikset. Kuten Kultsalla se Bluza, tunne iski läpi todella voimakkaasti.
 
vierailija
Mulle B ja K ovat enemmän olevan queerplatoniseen ystävyyteen jossa jollain tavalla on romanttisia vibojan kuten missä on intiimi ja läheisyys eli voivat tehdä samoja asioita kuin romanttisessa suhteessa vähän kuin platoninen sielunkumppanuus.
 
vierailija
Mulle B ja K ovat enemmän olevan queerplatoniseen ystävyyteen jossa jollain tavalla on romanttisia vibojan kuten missä on intiimi ja läheisyys eli voivat tehdä samoja asioita kuin romanttisessa suhteessa vähän kuin platoninen sielunkumppanuus.
No tää ei riitä mulle, mä odotin että Bojan ois saanut Jeren rinnalleen, mutta ei tule saamaan, Jere pysyi koko tän vierailun friend zonella, joskin he ovat intimate friend zonella, mutta se on eri asia kuin päätyä yhteen. Jere on jollain tasolla jättänyt Bojanin huutamaan yksin pimeyteen yksinjääntiään. Toki B ymmärtää miksi; Jere oli jo varattu kun he tapasivat.
 
vierailija
Huoh. Ystävienkin välillä voi olla tuollaisia tunteita, mutta mitä se auttaa, kun K pysyy sen naisensa kanssa? Siitä ei intiimiä suhdetta Bojaniin tule, vaikka miten päin pyörittäisi. Intiimillä tarkoitan siis perinteisten pettämisen rajoiksi katsottavien juttujen yli menoa. En usko, että Jere tässä nyt yhtä aikaa on sekä Bojanin, että sen naisensa kanssa. Ilmeisesti osalla täällä vain on niin ahdas näkemys maailmasta, ettei teidän päähänne mahdu, että ystävyyskin voi olla intiimiä, ilman mitään seksiä, pariutumista, parisuhdetta, sitoutumista, ajan ottamista toiselle kuin vapaana (vrt varattuna) otetaan. Jere oli noiden kanssa kuin varattu mies on ystäviensä kanssa, ei mitään sen enempää.
Vielä tuosta bussireissusta. Kn piti siellä olla siellå ainakin Tallinnaan asti. Jospa bussissa oli/on Bojalle hyvin läheinen ystävä. Ehkä tuli yllättäen. K tajusi tilanteen ja lähti yöllä kotiinsa. Ei mennyt maanantaina Tallinnaan. Tiistaina otti mielenosoituksena mukaansa NMn ja Hn Tallinnaan. Hotellissa ja ulkona on kuvattu mainospätkää, minkä olisi voinut tehdä koti- Suomessakin. K ei ollut CCCn esitykseen meikannut, eikä mitenkään valmistaitunut. Veti vanhalla muistilla biisin.
Kaikki tätsi puuttui. Kaveruus ehkä säilyy.
 
vierailija
Se juuri on ihanaa keikalla, että pystyt oikeasti aistimaan sen lavalla olevan tunnelman ja esiintyjän fiilikset. Kuten Kultsalla se Bluza, tunne iski läpi todella voimakkaasti.
Bluzan on pakko olla hyvin henkilökohtainen Bojanille, tai hän ainakin pystyy siihen hyvin eläytymään, koska olen nähnyt sen nyt kolme kertaa, Kultsalla, Tallinnassa ja Riiassa soundchekissä ja intensiteetti vaan on kasvanut joka kerta ja hän laulaa sitä paljon silmät kiinni ja todella eläytyen. Kylmät väreet on mennyt todellakkn.
 
vierailija
Tämä on nyt ehkä epäsuosittu mielipide, mutta minä olen tyytyväinen, että K ei enää jaa yhteismateriaalia B:sta niin paljon julkisuuteen. Olen lukenut tämän vierailun aikana näitä kirjoituksia eri palstoilla ja osa on ollut karua luettavaa. Tästä shippaamisesta ei ole K:lle ja hänen hyvinvoinnilleen kuin haittaa. Epäilen, että tästä negatiivisesta puolesta on voinut jotain päätyä hänen tai lähipiirin silmille (ehkä on jopa lähestytty jollain tavalla) ja se on yksi syy asioiden viemisessä yksityiseksi. Muitakin syitä varmasti on. Luulen myös, että Suomessa ei saatu yhteis CCC:ta NT palautteen takia. Siksikin on ihana, että oli Virossa ja he sitä arvostivat. Ehkä täälläkin yhteismateriaalin puutteesta ei kannattaisi syyttää K:ta tai lähipiiriä vaan rehellisesti katsoa peiliin.
 
vierailija
Vielä tuosta bussireissusta. Kn piti siellä olla siellå ainakin Tallinnaan asti. Jospa bussissa oli/on Bojalle hyvin läheinen ystävä. Ehkä tuli yllättäen. K tajusi tilanteen ja lähti yöllä kotiinsa. Ei mennyt maanantaina Tallinnaan. Tiistaina otti mielenosoituksena mukaansa NMn ja Hn Tallinnaan. Hotellissa ja ulkona on kuvattu mainospätkää, minkä olisi voinut tehdä koti- Suomessakin. K ei ollut CCCn esitykseen meikannut, eikä mitenkään valmistaitunut. Veti vanhalla muistilla biisin.
Kaikki tätsi puuttui. Kaveruus ehkä säilyy.
Ei ollut mitään tuollaista. Se riittää, että K on varattu tuohon K:n käytökseen.
 
vierailija
Bluzan on pakko olla hyvin henkilökohtainen Bojanille, tai hän ainakin pystyy siihen hyvin eläytymään, koska olen nähnyt sen nyt kolme kertaa, Kultsalla, Tallinnassa ja Riiassa soundchekissä ja intensiteetti vaan on kasvanut joka kerta ja hän laulaa sitä paljon silmät kiinni ja todella eläytyen. Kylmät väreet on mennyt todellakkn.
Häntä varmaan jännitti esittää Bluza kun se on niin henkilökohtainen 🙂 Kun huomasi, ettei taivas pudonnutkaan niskaan eikä kukaan dissaa sitä (tietenkään!!!!), niin esiintymisvarmuus sille kasvaa keikka keikalta 🥰🥰🥰 Ah, siis niin ihanaa.
 
vierailija
Itse asiassa minä uskon tällä hetkellä, että vaikka tunteet ovat yhä hyvin vahvoja, niin vaikka Jere olisi ollut viisuissa sinkku, eikä olisi saman sukupuolen suhteisiin liittyviä ongelmia, niin hyvin mahdollisesti he eivät silti olisi päätyneet yhteen. Yleensä kun ihmiset eivät päädy suhteeseen siksi, että tunteet ovat toiselle tai molemmille osapuolille liian voimakkaita, niin ei siellä ole mitään noita muita tekijöitä. Se itsessään on riittävä este, jolle voisi tehdä jotain, mutta hyvin harva käytännössä siihen kykenee.
 
vierailija
No tää ei riitä mulle, mä odotin että Bojan ois saanut Jeren rinnalleen, mutta ei tule saamaan, Jere pysyi koko tän vierailun friend zonella, joskin he ovat intimate friend zonella, mutta se on eri asia kuin päätyä yhteen. Jere on jollain tasolla jättänyt Bojanin huutamaan yksin pimeyteen yksinjääntiään. Toki B ymmärtää miksi; Jere oli jo varattu kun he tapasivat.
Tai sitten B:lla on uudet kuviot ja ollut jo vähän aikaa. Nämä kaikki laittamasi asiat on taas omia kuvitelmiasi. Ja tästäkin taustalta kumpuaa syytös toista osapuolta kohtaan.
 
vierailija
Vielä tuosta bussireissusta. Kn piti siellä olla siellå ainakin Tallinnaan asti. Jospa bussissa oli/on Bojalle hyvin läheinen ystävä. Ehkä tuli yllättäen. K tajusi tilanteen ja lähti yöllä kotiinsa. Ei mennyt maanantaina Tallinnaan. Tiistaina otti mielenosoituksena mukaansa NMn ja Hn Tallinnaan. Hotellissa ja ulkona on kuvattu mainospätkää, minkä olisi voinut tehdä koti- Suomessakin. K ei ollut CCCn esitykseen meikannut, eikä mitenkään valmistaitunut. Veti vanhalla muistilla biisin.
Kaikki tätsi puuttui. Kaveruus ehkä säilyy.

Siis mainosvideon kuvaspaikka ja sisältöhän ovat mainostajan asioita. Ei K päätä, missä niitä kuvataan. Voi toki ehdottaa esim Tallinnaa, mutta joku muu hyväksyy tai hylkää ehdotuksen. Tämähän tietysti natsasi hyvin, kun sai kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Ilmainen reissu ja yöpymiset ja pääsi samalla kamujen keikalle.
 
vierailija
Bluzan on pakko olla hyvin henkilökohtainen Bojanille, tai hän ainakin pystyy siihen hyvin eläytymään, koska olen nähnyt sen nyt kolme kertaa, Kultsalla, Tallinnassa ja Riiassa soundchekissä ja intensiteetti vaan on kasvanut joka kerta ja hän laulaa sitä paljon silmät kiinni ja todella eläytyen. Kylmät väreet on mennyt todellakkn.
Saman huomasin siellä Kultsalla, lauloi sitä todellakin paljon silmät kiinni ihan omassa maailmassaan.
 
vierailija
Olitko Virossa itse? About kaikki keikalla olleet kehuivat tunnelmaa läheiseksi, lämpimäksi ja rakkaudentäyteiseksi, jopa NT:tä läheisemmäksi. Vauvalla joku sanoi, ettei ollut uskonut heidän välisiinsä tunteisiin ennen kuin näki esityksen livenä.
NT:llä oli suhteen alun himokas -vaihe ja nyt se oli jo lämpimiä tunteita ja rakkautta. Sitä, minkä tyyppistä rakkautta, emme tiedä.
 
vierailija
Tämä on nyt ehkä epäsuosittu mielipide, mutta minä olen tyytyväinen, että K ei enää jaa yhteismateriaalia B:sta niin paljon julkisuuteen. Olen lukenut tämän vierailun aikana näitä kirjoituksia eri palstoilla ja osa on ollut karua luettavaa. Tästä shippaamisesta ei ole K:lle ja hänen hyvinvoinnilleen kuin haittaa. Epäilen, että tästä negatiivisesta puolesta on voinut jotain päätyä hänen tai lähipiirin silmille (ehkä on jopa lähestytty jollain tavalla) ja se on yksi syy asioiden viemisessä yksityiseksi. Muitakin syitä varmasti on. Luulen myös, että Suomessa ei saatu yhteis CCC:ta NT palautteen takia. Siksikin on ihana, että oli Virossa ja he sitä arvostivat. Ehkä täälläkin yhteismateriaalin puutteesta ei kannattaisi syyttää K:ta tai lähipiiriä vaan rehellisesti katsoa peiliin.
Suomessa K ei tullut lavalle, koska osa yleisöstä vastusti sitä. Tiedän monen peruuttaneen tulonsa juuri tuon takia. Haluttiin kuunnella pelkästään Joksuja.
 
vierailija
Suomessa K ei tullut lavalle, koska osa yleisöstä vastusti sitä. Tiedän monen peruuttaneen tulonsa juuri tuon takia. Haluttiin kuunnella pelkästään Joksuja.
No ei ne Joksut tai K sitä tiedä :D K ei tullut lavalle koska se oli jo viime syksynä ja halusivat Suomessa vetää täysin oman settinsä ja K luultavasti halusi antaa lavan kokonaan Joksuille ettei Suomessa aina oleteta että hän olisi lavalla ja jotkut tulis sen takia
 
vierailija
No ei ne Joksut tai K sitä tiedä K ei tullut lavalle koska se oli jo viime syksynä ja halusivat Suomessa vetää täysin oman settinsä ja K luultavasti halusi antaa lavan kokonaan Joksuille ettei Suomessa aina oleteta että hän olisi lavalla ja jotkut tulis sen takia
Elävätkö kaikki porukat täysin pimennossa mitä yleisön toiveisiin tulee.?
Tästä esitettiin oikein kirjelmällä pyyntö buukkaajille.
Että K pysyisi poissa lavalta. CCC on niin kuutu.
Meni läpi.
K istui huppupäisenä kstsomossa avokkinsa kanssa
 
vierailija
Elävätkö kaikki porukat täysin pimennossa mitä yleisön toiveisiin tulee.?
Tästä esitettiin oikein kirjelmällä pyyntö buukkaajille.
Että K pysyisi poissa lavalta. CCC on niin kuutu.
Meni läpi.
K istui huppupäisenä kstsomossa avokkinsa kanssa
Nyt on kyllä harhaista settiä 😳! Vaikka joku seko jonkin kirjelmän rustaisikin, niin aivan varmasti tällaisia "toivomuksia" ei noudateta.
 
vierailija
Jere käyttäytyy Bojanin seurassa kuin varattu, ei tässä mitään mahdollisuuksia ole mitään syytä enää odottaa. Ovat ystäviä, ehkä intiimejä ystäviä, ja siihen ei sisälly sanaparina mitään seksiä, vaan että aivoista aivoihin yhteys on intiimi ja sille tasolle se jäi. Tää on nyt nähty jo sata kertaa, ja asiasta on turha enää herättää mitään toiveita, että siinä olisi mitään sen enempää.
En muista osaa sanoa, mutta kyllä minulle ainakin riittää se, että nämä kaksi silminnähden ovat hyvin tärkeitä toisilleen, ihan ilman mitään varsinaista parisuhdetta tai seksisuhdettakin. Tosin minulle musiikki on se tärkein asia ja nämä ihanat ja valoisat ihmiset musiikin takana ovat lähinnä kirsikka kakun päällä, mutta ilahduttavat kuitenkin mieltä kovasti.
 

Yhteistyössä