Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tai sit B ei vaan enää jaksanut mennä kun oli kuitenkin jo päivällä tapaamass? Kyllähän Kriskin aika nopeasti ilmeisesti meni bussiin molemmat varmaan väsyneitä keikan jälkeen
Tai sitten myös Kris halusi hyvästellä J:n. Olen ymmärtänyt, että myös hänelle J:stä on tullut todella tärkeä. On söpöä, että hän pitää jatkuvasti vihreää Käärijä-paitaa päällään, sillähän lienee ikää jo vuoden päivä ja varmasti käytön jäljet näkyvät.
 
vierailija
Ilmeisesti olet läheinenkin ystävä Jeren kanssa, kun tiedät kaiken noin varmasti ? Me muut sen sijaan joudumme punnitsemaan asioita sen mukaan, miltä ne meille näyttävät. Jere toden totta on hyvä ystävä koko JO:lle. Mutta nököttäisikö ihan pelkästään hyvä ystävä keikoilla katsomossa pari kertaa putkeen? Seuraisiko Tallinnaan vain hyvää hyvyyttään? Kyllä sillä mielestäni haettiin mahdollisuutta olla mahdollisimman paljon yhdessä ja nähdä toista.
Tämä Tallinna kuvio itse asiassa oli mielenkiintoinen, koska se muistutti omia ihme hämäyksiä, joita olen joskus tehnyt saadakseni haluamani . Jos olisin mennyt Tallinnan keikalle, niin ainoa vaihtoehto itse asiassa olisi ollut tuollainen puolisolle kylpyläreissuna mainostettu ratkaisu.
Ja sitten tuosta Brokeback mountain fiiliksistä... Itse en todellakaan kuvittele tietäväni mitään J:n seksuaalisesta suuntautumisesta. Ja silloin kaikki vaihtoehdot ovat auki. Muistutan taas kerran siitä, että sellaista kuin perushetero ei ole oikeastaan olemassa.
Kukaan ei ole mielestäni väittänyt tietävänsä, että J ja B olisi intiimisuhde, mutta ainakaan minä en tiedä, etteikö sellaista olisi voinut olla tai että sellaista jompi kumpi tai molemmat toivoisivat.
Ihminen voi, yllätys yllätys, olla rakastunut kahteen ihmiseen yhtäaikaa. Silloin on pakko tehdä katkeransuloisia ratkaisuja ja tässä tapauksessa olosuhteet nyt aika pitkälle varmasti määrittelevät mihin suuntaan ratkaisu on tehty. Se ei silti tietenkään pyyhi pois J:n mahdollisia tunteita B:tä kohtaan. Ei ihminen voi päättää, mitä tuntee.

Joo, ja kun ratkaisuja on tehtävä, on se perinteinen ja tavallisempi helpompi vaihtoehto etenkin julkisuudessa olevalle ihmiselle, jonka tekemisiä kytätään koko ajan, ja joka joutuisi perustelemaan ratkaisunsa medialle (tai ainakin sitä jatkuvasti kyseltäisiin).
 
vierailija
"Jere on hetero tai ainakin VAIN hyvä ystävä Bojanin kanssa, eikä ole oikeasti ikinä harkinnutkaan mitään suhdetta ja seksin harrastamista tämän kanssa" on kyllä väite, jonka totuudellisuuden tietää vain J itse.

(ja en itse shippaa ja näen heidän välillään "vain" muuta kuin romanttista rakkautta, mutta v*tuttaa myös se, että sitä näkeville täytyy tulla aina jonkun pätemään)
 
vierailija
Tai sitten myös Kris halusi hyvästellä J:n. Olen ymmärtänyt, että myös hänelle J:stä on tullut todella tärkeä. On söpöä, että hän pitää jatkuvasti vihreää Käärijä-paitaa päällään, sillähän lienee ikää jo vuoden päivä ja varmasti käytön jäljet näkyvät.
Joo varmasti on tärkeä mut hän on voinut olla myös väsynyt keikan jälkeen eikä siksi jaksanut jäädä juttelemaan kuten ja B on voinut kans olla väsynyt. Kultsallahan he oli vissiin suht pitkään fanien kanssa höpöttelemässä jos oli väsynyt oli parempi lähteä nopeasti muuten ei pääse vähään aikaa pois
 
vierailija
En nyt ymmärrä, missä on päätetty, ettei heillä ollut kahdenkeskistä aikaa koko reissun aikana, vaikka Vantaalla/Helsingissä, kun kerran mitään todistusaineistoa puoleen tai toiseen ei ole. Meillä ei ole tietoa joka ikisestä viikon hetkestä. Jos haluatte uskoa näin negatiivisesti asioiden olevan sen kun vaan, mutta älkää nyt sitä faktana pitäkö ja jankatko, että muidenkin tulisi olla samaa mieltä.
👍
 
vierailija
Voisin listata tuntemieni ihmisten joukosta varmaan kaksinumeroisen määrän tilanteita, joissa suuret molemminpuoliset tunteet eivät ole johtaneet suhteeseen, vaikka yhdessäkään näistä kumpikaan ei ole ollut varattu tai tunteet kohdistuneet samaan sukupuoleen ja vain parissa tapauksessa on ollut välimatkaa tai muuta haasteita. Suuret tunteet voivat olla hyvin pelottavia ja tyypillisesti se, jolla on mennyt pupu pöksyyn, on valinnut hyvin hajuttoman ja mauttoman parisuhteen suuren rakkautensa sijaan.
👍
 
vierailija
mä kyllä uskon suoraan sanottuna siihen, että tunteiden riittävyydestä tässä ei nyt ole kyse. Pikemminkin päin vastoin. Mutta jos haluaa pysyä uskollisena kumppanilleen eikä myöskään esim antaa mitään turhaa spekuloitavaa fandomille (kyllä ne tietää mitä niistä ajatellaan) ja tällä tavalla kunnioittaa sitä kumppania, niin näin on toimittava.

mä uskon myös, että hyvästit on ollut tunteikkaat ja on myös itketty. Olen itse asiassa siitä varma.
Täsmälleen samaa mieltä 💚❤💙! Ja tähän mielestäni viittasi myös se, että ccc esitettiin tällä kertaa selkeästi välttäen intiimejä kosketuksia ja näytti siltä, että välillä eivät oikein tienneet, mitä siinä nyt sitten saisi/voisi tehdä. Uskon myös, että eivät ole olleet ihan helpot jäähyväiset. Molemmat ovat herkkiä, varmasti muistissa on J:n itku Euroviisujen jälkeen, kun ei tiennyt näkeekö koskaan enää B:tä 🥹. Onneksi B ratkaisi asian tulemalla niin nopeasti Suomeen. Ja sitten syksyn NT, jossa J tiukasti mukana. Eli eihän noin selkeästi syvät tunteet hetkessä häviä, kyllä ne siellä edelleen on olemassa 💕
 
vierailija
Mä kyllä uskon että ovat olleet kaksinkin jossain kohtaa tai vähintään miesporukalla pyörimässä kyllä sillä eräällä henkilöllä varmasti jotain tilannetajua on miks sitä koko ajan pitää haukkua. Eiköhän ne oo saaneet omalla porukalla viettää aikaa ja K&B kaksistaan jossain kohtaa
En ole varma siitä tilannetajusta, mutta K itse lopulta päättää, mihin aikansa käyttää. Emme tiedä riittikö motivaatio kahdenkeskiseen aikaan B n kanssa.
 
vierailija
Tai sitten myös Kris halusi hyvästellä J:n. Olen ymmärtänyt, että myös hänelle J:stä on tullut todella tärkeä. On söpöä, että hän pitää jatkuvasti vihreää Käärijä-paitaa päällään, sillähän lienee ikää jo vuoden päivä ja varmasti käytön jäljet näkyvät.
J oli jo lähtenyt kun Kris tuli moikkaamaan faneja ja lähti pikaisesti bussiin.
 
vierailija
En ole varma siitä tilannetajusta, mutta K itse lopulta päättää, mihin aikansa käyttää. Emme tiedä riittikö motivaatio kahdenkeskiseen aikaan B n kanssa.
Miksi se on aina K jota täällä haukutaan ja sanotaan ettei muka motivaatio riitä kahdenkeskeiseen aikaa B:n kanssa? Jos eivät ole olleet kaksin (uskon että ovat) niin ohan B:kin voinut sanoa et hengaillaan muiden kanssa tää reissu kun hekin tulivat suomeen monta päivää ennen?
 
vierailija
Voisin listata tuntemieni ihmisten joukosta varmaan kaksinumeroisen määrän tilanteita, joissa suuret molemminpuoliset tunteet eivät ole johtaneet suhteeseen, vaikka yhdessäkään näistä kumpikaan ei ole ollut varattu tai tunteet kohdistuneet samaan sukupuoleen ja vain parissa tapauksessa on ollut välimatkaa tai muuta haasteita. Suuret tunteet voivat olla hyvin pelottavia ja tyypillisesti se, jolla on mennyt pupu pöksyyn, on valinnut hyvin hajuttoman ja mauttoman parisuhteen suuren rakkautensa sijaan.
Mä taas esim. puolestani uskalsin hypätä pitkästä suhteesta pois ja mennä niiden suurten tunteiden perässä (tuo kokemus myös varmaan aika paljon resonoi mulla tässä). Oltiinkin tämän elämän rakkauden kanssa yhdessä muutama vuosi, mutta kaikesta erikoislaatuisuudestaan huolimatta suhde kaatui. Se ei kaatunut tunteiden puuttumiseen vaan muihin asioihin. En nyt mitenkään rinnasta tuota omaa juttuani päähenkilöiden tilanteeseen, kun en todellisuudessa heidän suhteensa laadusta mitään tiedä. Mutta se mitä yritän sanoa on, että joskus se erityinen syvä ystävyys voi olla kestävämpi vaihtoehto kuin parisuhde.
 
vierailija
Mä taas esim. puolestani uskalsin hypätä pitkästä suhteesta pois ja mennä niiden suurten tunteiden perässä (tuo kokemus myös varmaan aika paljon resonoi mulla tässä). Oltiinkin tämän elämän rakkauden kanssa yhdessä muutama vuosi, mutta kaikesta erikoislaatuisuudestaan huolimatta suhde kaatui. Se ei kaatunut tunteiden puuttumiseen vaan muihin asioihin. En nyt mitenkään rinnasta tuota omaa juttuani päähenkilöiden tilanteeseen, kun en todellisuudessa heidän suhteensa laadusta mitään tiedä. Mutta se mitä yritän sanoa on, että joskus se erityinen syvä ystävyys voi olla kestävämpi vaihtoehto kuin parisuhde.
Moni hokee tuota viimeistä virkettä ja ymmärrän kyllä sen pointin, mutta itse taas koen, että sielunkumppanit pystyvät kyllä olemaan ystäviä, vaikka suhde päättyisi. En näe tätä asiaa minkäänlaisena riskinä tässä tilanteessa.
 
vierailija
Mä kyllä uskon että ovat olleet kaksinkin jossain kohtaa tai vähintään miesporukalla pyörimässä kyllä sillä eräällä henkilöllä varmasti jotain tilannetajua on miks sitä koko ajan pitää haukkua. Eiköhän ne oo saaneet omalla porukalla viettää aikaa ja K&B kaksistaan jossain kohtaa
Epäilen tätä suuresti aikaisemman käytöksen perusteella. Esim jos oikeasti oli silloin B:n ekan Suomen reissun aikana siellä yksiössä mukana. Jos itse olisin tilanteessa, jossa vaikka puolisoni inttikaveri olisi tulossa kyläilemään, niin moikkaisin nopeasti, toivottelisin mukavaa tapaamista ja häipyisin viettämään aikaa omien kavereideni kanssa. Oletus kun olisi, että kyllästymiseen asti kertaisivat niitä inttijuttuja.
B&J keskustelujen olisi voinut olettaa koskevan lähinnä yhdessä koettuja euroviisuja ja musiikkia. Toki tilanteita on hieman vaikea verrata, itsellä kun ei ole kokemusta siitä, että puolisosta olisi netissä klippejä jonkun toisen kanssa onnellisena ja ihastuneena. Voi toki olla, että silloin itsekin olisin jäänyt varmuuden vuoksi kuuntelemaan niitä inttijuttuja.
 
vierailija
Moni hokee tuota viimeistä virkettä ja ymmärrän kyllä sen pointin, mutta itse taas koen, että sielunkumppanit pystyvät kyllä olemaan ystäviä, vaikka suhde päättyisi. En näe tätä asiaa minkäänlaisena riskinä tässä tilanteessa.
Onhan se näinkin, ja tietysti tämä on niin yksilöllistä. Tässä omassa kokemuksessani sielunkumppanuus on ehkä vähintä mitä siitä voi sanoa, mutta vaikka olemme väleissä ja pidämme yhteyttä, niin kertaakaan eron jälkeen emme ole tavanneet. Se olisi jotenkin "liikaa". Teoriassa jos olisimme vain ystäviä, pystyisimme olemaan eri tavalla tekemisissä. Sinänsä tämä nyt on turhaa spekulaatiota, koska koskee vain omaa tilannettani ja toisaalta ei se suhde missään vaiheessa ollut kaverisuhde, joten ei käytännössä olisi ollut muuta mahdollisuutta kuin romanttinen suhde.
 
vierailija
Pidän mahdollisena, että tämän reissun pidempiä jäähyväisiä on vietetty jo bussissa Kultsalla. Kukaan ei kai ole ilmoittanut nähneensä J:n lopullista poistumista sieltä? Sitten Tallinnan keikan jälkeen vielä pikaiset (pikaiset siksi, ettei alkaisi liikaa itkettää) kahdenkeskiset heipat taas bussissa.
 
vierailija
Miksi se on aina K jota täällä haukutaan ja sanotaan ettei muka motivaatio riitä kahdenkeskeiseen aikaa B:n kanssa? Jos eivät ole olleet kaksin (uskon että ovat) niin ohan B:kin voinut sanoa et hengaillaan muiden kanssa tää reissu kun hekin tulivat suomeen monta päivää ennen?
Ei se ole haukkumista, minkä ihminen tunteilleen tai niiden puuttumiselle voi.
 
vierailija
Täsmälleen samaa mieltä ! Ja tähän mielestäni viittasi myös se, että ccc esitettiin tällä kertaa selkeästi välttäen intiimejä kosketuksia ja näytti siltä, että välillä eivät oikein tienneet, mitä siinä nyt sitten saisi/voisi tehdä. Uskon myös, että eivät ole olleet ihan helpot jäähyväiset. Molemmat ovat herkkiä, varmasti muistissa on J:n itku Euroviisujen jälkeen, kun ei tiennyt näkeekö koskaan enää B:tä 🥹. Onneksi B ratkaisi asian tulemalla niin nopeasti Suomeen. Ja sitten syksyn NT, jossa J tiukasti mukana. Eli eihän noin selkeästi syvät tunteet hetkessä häviä, kyllä ne siellä edelleen on olemassa
Tuota Bn tuloa Suomeen muutama viikko viisujen jälkeen en kyllä ymmärrä vieläkään. Se oli niin läpinäkyvää, ei mitään varsinaista syytä ulospäin, ja niin vain tyyppi hoitaa itsensä tänne.

Siinä vaiheessa J oli varmasti ihan hukassa sekä omien tunteidensa ja kaiken ympärillä pyörivän häslingin kanssa, että se matka tuskin kuitenkaan vastasi B:n odotuksia. En toki tiedä, mitä odotti, mutta jotainhan tuosta nopeasta tänne ryntäyksestä voi päätellä.

Ja tämä kiertue - jos ei olisi todella syvää kaveruutta (or something more), tuskin ne tänne päiväkausia ennen varsinaisia keikkoja olisivat tulleet. Vaikka harjoittelivat Kultsalla perjantain, ei niiden olisi keskiviikkoiltana tarvinnut Suomeen ja Vantaalle lentää. Tästä Vauvalla keskusteltiinkin, mutta sekin, että J vie koko poppoon lapsuuskotiinsa, kertoo kyllä paitsi kiinteästä perheestä myös jostain muusta. Tuskin se olisi jotain Luke Blackia kotiinsa kutsunut.
 
vierailija
Tuota Bn tuloa Suomeen muutama viikko viisujen jälkeen en kyllä ymmärrä vieläkään. Se oli niin läpinäkyvää, ei mitään varsinaista syytä ulospäin, ja niin vain tyyppi hoitaa itsensä tänne.

Siinä vaiheessa J oli varmasti ihan hukassa sekä omien tunteidensa ja kaiken ympärillä pyörivän häslingin kanssa, että se matka tuskin kuitenkaan vastasi B:n odotuksia. En toki tiedä, mitä odotti, mutta jotainhan tuosta nopeasta tänne ryntäyksestä voi päätellä.

Ja tämä kiertue - jos ei olisi todella syvää kaveruutta (or something more), tuskin ne tänne päiväkausia ennen varsinaisia keikkoja olisivat tulleet. Vaikka harjoittelivat Kultsalla perjantain, ei niiden olisi keskiviikkoiltana tarvinnut Suomeen ja Vantaalle lentää. Tästä Vauvalla keskusteltiinkin, mutta sekin, että J vie koko poppoon lapsuuskotiinsa, kertoo kyllä paitsi kiinteästä perheestä myös jostain muusta. Tuskin se olisi jotain Luke Blackia kotiinsa kutsunut.
Niinpä eihän K tainnut Alessandraakaan vielä porukoilleen kävi katsomassa vaan keikan. B ja Joksut ovat todellakin hänelle tärkeitä että haluaa viedä ne lapsuudenkotiin ja viettää heidän kanssaan paljon aikaa. Ja kävi molemmat kultsan keikat katsomassa sekä Tallinnan. Kyllä se kertoo jo aika paljon jotain ❤
 
vierailija
Tuota Bn tuloa Suomeen muutama viikko viisujen jälkeen en kyllä ymmärrä vieläkään. Se oli niin läpinäkyvää, ei mitään varsinaista syytä ulospäin, ja niin vain tyyppi hoitaa itsensä tänne.

Siinä vaiheessa J oli varmasti ihan hukassa sekä omien tunteidensa ja kaiken ympärillä pyörivän häslingin kanssa, että se matka tuskin kuitenkaan vastasi B:n odotuksia. En toki tiedä, mitä odotti, mutta jotainhan tuosta nopeasta tänne ryntäyksestä voi päätellä.

Ja tämä kiertue - jos ei olisi todella syvää kaveruutta (or something more), tuskin ne tänne päiväkausia ennen varsinaisia keikkoja olisivat tulleet. Vaikka harjoittelivat Kultsalla perjantain, ei niiden olisi keskiviikkoiltana tarvinnut Suomeen ja Vantaalle lentää. Tästä Vauvalla keskusteltiinkin, mutta sekin, että J vie koko poppoon lapsuuskotiinsa, kertoo kyllä paitsi kiinteästä perheestä myös jostain muusta. Tuskin se olisi jotain Luke Blackia kotiinsa kutsunut.
Ja ero on huikea myös sister wife Alessandran kanssa vietettyyn aikaan.
 
vierailija
JOS olisi ollut niin että J peruikin sen keikkabussijutun, niin ehkä yritti jotenkin hyvitellä sitä kutsumalla vanhemmilleen. Sen jälkeen on vaikeampi toisen esim. suuttua ja sanoa että antaapa olla, tämä oli tässä. Mutta pitää muistaa sekin, ettei me oikeasti tiedetä miten ne asiat meni.
 

Yhteistyössä