Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Anteeksi jo etukäteen seuraavasta minificistä, sen kirjoitti sisäinen kolmivuotiaani. :)


K: When is your sausage gig?

B: You asked me the same thing a couple of days ago, I smell something fishy here.

K: But I forget. When is sausage party?

B: Jere.

K: It’s not my fault you play at cock sausage factory!

B: You know well it’s called “chicken” in English.

K: But “chicken” we eat is male, so it is cock.

B: Feel free to eat all the cock you want, but the show is for a reputable processed meat company.

K: Sausage party at cock factory!

* click *
😂😂😂
 
vierailija
Minulle tämä vierailu itse asiassa vain vahvisti aiempaakin selvemmin, että molemmilla on vahvoja tunteita toista kohtaan. Harmi, että hyvin usein sellaisissa tilanteissa ihmiset eivät päädy suhteeseen, koska se tuntuu olevan too much.
Ihanaa lukea tällaisia viestejä, kun itse olen ollut ihan maani myynyt ja surkea (mikä sinänsä on naurettavaa), kun olen päätynyt siihen tulkintaan kaiken tässä tapaamisessa näkemäni jälkeen, että ovat vaan peruskavereita. En ihan ymmärrä millä perusteella edellinen kirjoittaja on päätynyt tulkintaansa, mutta se on mieltä lämmittävä. Ja minä olen aasi.
 
vierailija
Ihanaa lukea tällaisia viestejä, kun itse olen ollut ihan maani myynyt ja surkea (mikä sinänsä on naurettavaa), kun olen päätynyt siihen tulkintaan kaiken tässä tapaamisessa näkemäni jälkeen, että ovat vaan peruskavereita. En ihan ymmärrä millä perusteella edellinen kirjoittaja on päätynyt tulkintaansa, mutta se on mieltä lämmittävä. Ja minä olen aasi.
En todellakaan usko, että ovat pelkästään peruskavereita (uskomatonta, mutta puhelimeni yrittää tarjota tuohon koko ajan sanaa perushetero 😂), ihan jo pelkästään sen takia, mitä tässä ollaan vuoden aikana nähty. Eihän sitä voi pyyhkiä olemattomaksi, enkä ole kyllä törmännyt tuolla tavalla käyttäytyviin perusfrendeihin.
Se, että nyt esim nähtiin ccc, jonka aikana selkeästi välteltiin läheisiä kosketuksia, kertoo mielestäni vain sen, että niitä ei uskallettu tehdä, että ei olisi näytetty liikaa.
En ole koskaan odottanut tai olettanut, että J&B välille voisi syntyä jokin perinteinen parisuhde. Se ei oikeastaan ole realistisesti mahdollista, mutta se etteikö jonkinlainen suhde olisi ollut tai olisi, sitä eivät oikeasti tiedä kuin J ja B.
Ja täytyy muistaa, että "suhde" on hyvin väljä määritelmä ja merkitsee eri ihmisille erilaisia asioita. Myös kaukosuhde voi olla kiihkeä ja tyydyttävä monin tavoin. Siihen, miksi kuviossa liikkuu myös muita palasia, voi olla monia syitä ja nekään eivät meille kuuluu. Jokainen elää tyylillään.
 
vierailija
En todellakaan usko, että ovat pelkästään peruskavereita (uskomatonta, mutta puhelimeni yrittää tarjota tuohon koko ajan sanaa perushetero ), ihan jo pelkästään sen takia, mitä tässä ollaan vuoden aikana nähty. Eihän sitä voi pyyhkiä olemattomaksi, enkä ole kyllä törmännyt tuolla tavalla käyttäytyviin perusfrendeihin.
Se, että nyt esim nähtiin ccc, jonka aikana selkeästi välteltiin läheisiä kosketuksia, kertoo mielestäni vain sen, että niitä ei uskallettu tehdä, että ei olisi näytetty liikaa.
En ole koskaan odottanut tai olettanut, että J&B välille voisi syntyä jokin perinteinen parisuhde. Se ei oikeastaan ole realistisesti mahdollista, mutta se etteikö jonkinlainen suhde olisi ollut tai olisi, sitä eivät oikeasti tiedä kuin J ja B.
Ja täytyy muistaa, että "suhde" on hyvin väljä määritelmä ja merkitsee eri ihmisille erilaisia asioita. Myös kaukosuhde voi olla kiihkeä ja tyydyttävä monin tavoin. Siihen, miksi kuviossa liikkuu myös muita palasia, voi olla monia syitä ja nekään eivät meille kuuluu. Jokainen elää tyylillään.
Olen kirjoittajan kanssa samoilla linjoilla. Ihana, että joku sanoittaa omat ajatukseni, kun itse en vaivaudu.
 
vierailija
En todellakaan usko, että ovat pelkästään peruskavereita (uskomatonta, mutta puhelimeni yrittää tarjota tuohon koko ajan sanaa perushetero 😂), ihan jo pelkästään sen takia, mitä tässä ollaan vuoden aikana nähty. Eihän sitä voi pyyhkiä olemattomaksi, enkä ole kyllä törmännyt tuolla tavalla käyttäytyviin perusfrendeihin.
Se, että nyt esim nähtiin ccc, jonka aikana selkeästi välteltiin läheisiä kosketuksia, kertoo mielestäni vain sen, että niitä ei uskallettu tehdä, että ei olisi näytetty liikaa.
En ole koskaan odottanut tai olettanut, että J&B välille voisi syntyä jokin perinteinen parisuhde. Se ei oikeastaan ole realistisesti mahdollista, mutta se etteikö jonkinlainen suhde olisi ollut tai olisi, sitä eivät oikeasti tiedä kuin J ja B.
Ja täytyy muistaa, että "suhde" on hyvin väljä määritelmä ja merkitsee eri ihmisille erilaisia asioita. Myös kaukosuhde voi olla kiihkeä ja tyydyttävä monin tavoin. Siihen, miksi kuviossa liikkuu myös muita palasia, voi olla monia syitä ja nekään eivät meille kuuluu. Jokainen elää tyylillään.
Sulla on perushetero puhelin. 😅
 
vierailija
Kiinnostaisi kuulla tästä lisää, on mennyt minulta ohi. Meillä on siis havaintoja, että K ja B ovat bussissa kahdestaan, ja mitä tarkoitetaan että oli poissa tolaltaan?
Väitetysti ovat menneet bussiin niin, että siellä ei ollut muita, Kärtsä poistui pian ja äyski faneille, että vttuako täällä teette (fanit ilmeisesti ottivat sen Kärtsä-huumorina, eivätkä pahasti, hyvä niin) ja Bojan jäi bussiin, kun muut Joksut tapasivat faneja. Tilanteen voi toki kuvausten perusteella kuvitella useilla eri tavoin.
 
vierailija
En todellakaan usko, että ovat pelkästään peruskavereita (uskomatonta, mutta puhelimeni yrittää tarjota tuohon koko ajan sanaa perushetero ), ihan jo pelkästään sen takia, mitä tässä ollaan vuoden aikana nähty. Eihän sitä voi pyyhkiä olemattomaksi, enkä ole kyllä törmännyt tuolla tavalla käyttäytyviin perusfrendeihin.
Se, että nyt esim nähtiin ccc, jonka aikana selkeästi välteltiin läheisiä kosketuksia, kertoo mielestäni vain sen, että niitä ei uskallettu tehdä, että ei olisi näytetty liikaa.
En ole koskaan odottanut tai olettanut, että J&B välille voisi syntyä jokin perinteinen parisuhde. Se ei oikeastaan ole realistisesti mahdollista, mutta se etteikö jonkinlainen suhde olisi ollut tai olisi, sitä eivät oikeasti tiedä kuin J ja B.
Ja täytyy muistaa, että "suhde" on hyvin väljä määritelmä ja merkitsee eri ihmisille erilaisia asioita. Myös kaukosuhde voi olla kiihkeä ja tyydyttävä monin tavoin. Siihen, miksi kuviossa liikkuu myös muita palasia, voi olla monia syitä ja nekään eivät meille kuuluu. Jokainen elää tyylillään.
Hyvä kirjoitus. Olen huomannut, että mun aivoni toimivat niin, että niiden liikkuvien palasten olemassaolo tekee mahdottomaksi ajatella, että K ja B suhteessa olisi muuta kuin ystävyyttä, toki varmaan syvää ystävyyttä. Olen iloinen, että muut pystyvät näkemään enemmän.
 
vierailija
So when I read the chicken sausage story, at first, I wasn't surprised, because they, or at least B, appeared in Poli (name of their top selling item) commercial. So I try to find it, and it takes me forever, only to realize, it's not Poli at all, it's another brand. Here's the commercial:

Sooo I'm not sure how this connection came about, but they definitely have the money to pay JO for a gig, as they've had some big names in their commercials before, including Luka Dončić.

As for it being the only gig in Slo, that's what the article says. How reliable that is, I have no idea.

My speculation: perhaps the only summer gig? And then the Balkan tour will be in the autumn, after the album release.
Thanks, this is interesting! Did I understand correctly from the article that tickets to the gig would be given out to competition/prize draw winners only?
 
vierailija
En ihan ymmärrä, miksi ihmisten mielestä vaihtoehdot ovat, että joko heillä on suhde tai sitten he ovat "peruskavereita". On muitakin vaihtoehtoja, sellaisia joita on usein elämässä vain yksi, vaikka seurustelukumppaneita olisi monta.
 
vierailija
Onpas täällä ollut tänä iltana viisasta ja kypsää analyysiä K&B väleistä!

Ei mulla mitään uutta ole siihen sanoa, jatkan samoilla ajatuksiShippilasein spekuloituna: Kyllä tämä stoori taitaa olla vähän sellainen Brokeback mountain meets Hiljaiset sillat. Elämää suurempi rakkaus voi joskus olla myös traagista. Ihanaa kuitenkin että K&B pitävät / yrittävät pitää ystävyydestä kiinni.

Meidän epäkiitollinen mutta toisaalta koukuttavan kutkuttava tehtävä on miettiä sitä, kuinka paljon sitä something morea on ollut ja mitä kaikkea onkaan tapahtunut… Siksi kai tästä laivasta /puutarhasta ei näytä pääsevän ikinä pois!😊

Mutta se on sanottava, että joka ikinen, jonka kanssa on etkoilla & jatkoilla tullut puheeksi tämä K&B välinen maaginen yhteys, sanoo samaa: se mikä viisuissa alkoi oli /on aitoa (sori!! 🙈) tunnetta ja ihastumista. Sellaista ei voi feikata ja siksi siihen myös niin moni ihminen on koukuttunut (kymmeniä, satoja kun lasketaan kv. ”Naudat” mukaan).

Ja harvoin, jos koskaan, tuollaisten tunteiden syntymistä pääsee näkemään niin läheltä. Pitää vaan yrittää kestää se, ettei sisältöä tulee enää samaan malliin.

t. Aasi minäkin
 
vierailija
Näytäppä ne vaihtoehdot
En ymmärrä kysymystä? Ihmisten välisissä suhteissa on valtava määrä muitakin vaihtoehtoja kuin parisuhde ja "peruskaveri", eikä kaikille ole edes nimeä, tai eri ihmiset voivat käyttää samoja sanoja eri asioista. Yksi näistä on kuitenkin syvä sielunkumppanuus, jolla voi olla myös romanttinen ulottuvuus, mutta se ei ole koko homma.

Itse uskon, että se spesiaaliyhteys mitä Jere on moneen kertaan yrittänyt sanallistaa on nimenomaan tuota. Sen lisäksi uskon olevan myös romanttisia tunteita ja vetovoimaa, mutta tuossa kokemuksessa on jotain lähes mystistä, siksi hän ei ole sitä osannut selittää.
 
vierailija
Ja ihan hyvin voisi kysyä, että miksi romanttinen kumppani olisi jotenkin hienompi ja erityisempi asia kuin elämää suurempi sielunkumppani. Useimmilla ihmisillä on ainakin muutama romanttinen kumppani elinaikana, mutta läheskään kaikki eivät koe yhtäkään tuontason sielunkumppanuutta.
 
vierailija
Tällä aasilla (kiitos palsta muistutuksesta, tiedän kyllä itsekin) oli mahdollisuus jokunen vuosi sitten lähteä kokeilemaan mihin vastaava hullaantuminen olisi johtanut. En uskaltanut. Tekosyitä oli monia, mm. välimatka, ikäero, vaikea elämäntilanne.
Tulen katumaan tätä koko loppuikäni, varsinkin kun menetin tämän ihmisen koska en osannut päättää mitä häneltä halusin ja satutin meitä molempia siinä sivussa suunnattomasti.
Toivon koko sydämestäni että tilanne ei ole poikien välillä mitenkään omaani verrattavissa.
 
vierailija
Biisin nimi on Yoga ja esittäjä Only Fire & Brooke Candy. Sanat on sitten todella todella rivot, ellei jopa törkeät, varoitus lienee paikallaan. Olen yksi palstan pahimmista kiimailijoista ja silti itseäkin vähän meinasi hirvittää. Tuohon B thirst edittiin oli onneksi valittu hyvä kohta biisistä!
Kiitos tästä ja tuosta varoituksesta myös, pitää kai uskaltautua kuitenkin kuuntelemaan 😅
 
vierailija
Onpas täällä ollut tänä iltana viisasta ja kypsää analyysiä K&B väleistä!

Ei mulla mitään uutta ole siihen sanoa, jatkan samoilla ajatuksiShippilasein spekuloituna: Kyllä tämä stoori taitaa olla vähän sellainen Brokeback mountain meets Hiljaiset sillat. Elämää suurempi rakkaus voi joskus olla myös traagista. Ihanaa kuitenkin että K&B pitävät / yrittävät pitää ystävyydestä kiinni.

Meidän epäkiitollinen mutta toisaalta koukuttavan kutkuttava tehtävä on miettiä sitä, kuinka paljon sitä something morea on ollut ja mitä kaikkea onkaan tapahtunut… Siksi kai tästä laivasta /puutarhasta ei näytä pääsevän ikinä pois!😊

Mutta se on sanottava, että joka ikinen, jonka kanssa on etkoilla & jatkoilla tullut puheeksi tämä K&B välinen maaginen yhteys, sanoo samaa: se mikä viisuissa alkoi oli /on aitoa (sori!! 🙈) tunnetta ja ihastumista. Sellaista ei voi feikata ja siksi siihen myös niin moni ihminen on koukuttunut (kymmeniä, satoja kun lasketaan kv. ”Naudat” mukaan).

Ja harvoin, jos koskaan, tuollaisten tunteiden syntymistä pääsee näkemään niin läheltä. Pitää vaan yrittää kestää se, ettei sisältöä tulee enää samaan malliin.

t. Aasi minäkin
Kiinnostaisi todella tietää, mitä kolmas pala on mieltä tästä kaikesta ja kuinka avoimin kortein kaikki palaset keskenään toimii. Kohta en ymmärrä itsekään mistä puhun.🙄
 
vierailija
Ja ihan hyvin voisi kysyä, että miksi romanttinen kumppani olisi jotenkin hienompi ja erityisempi asia kuin elämää suurempi sielunkumppani. Useimmilla ihmisillä on ainakin muutama romanttinen kumppani elinaikana, mutta läheskään kaikki eivät koe yhtäkään tuontason sielunkumppanuutta.
Hyvä kysymys. Sielunkumppanin löytäminen on tosi harvinaista.
 
vierailija
Onpas täällä ollut tänä iltana viisasta ja kypsää analyysiä K&B väleistä!

Ei mulla mitään uutta ole siihen sanoa, jatkan samoilla ajatuksiShippilasein spekuloituna: Kyllä tämä stoori taitaa olla vähän sellainen Brokeback mountain meets Hiljaiset sillat. Elämää suurempi rakkaus voi joskus olla myös traagista. Ihanaa kuitenkin että K&B pitävät / yrittävät pitää ystävyydestä kiinni.

Meidän epäkiitollinen mutta toisaalta koukuttavan kutkuttava tehtävä on miettiä sitä, kuinka paljon sitä something morea on ollut ja mitä kaikkea onkaan tapahtunut… Siksi kai tästä laivasta /puutarhasta ei näytä pääsevän ikinä pois!

Mutta se on sanottava, että joka ikinen, jonka kanssa on etkoilla & jatkoilla tullut puheeksi tämä K&B välinen maaginen yhteys, sanoo samaa: se mikä viisuissa alkoi oli /on aitoa (sori!! ) tunnetta ja ihastumista. Sellaista ei voi feikata ja siksi siihen myös niin moni ihminen on koukuttunut (kymmeniä, satoja kun lasketaan kv. ”Naudat” mukaan).

Ja harvoin, jos koskaan, tuollaisten tunteiden syntymistä pääsee näkemään niin läheltä. Pitää vaan yrittää kestää se, ettei sisältöä tulee enää samaan malliin.

t. Aasi minäkin
Meitä shippaajia muuten on kansainvälisesti kyllä huomattavasti enemmän kuin vain satoja. Tai näin päättelen esim siitä, että Reffys ESC:n suosituimmalla shippivideolla on 37 000 katselua. Ei ole ihan marginaalinen ilmiö.
 
vierailija
Minnehän palstalle sitä uskaltaisi tehdä vaatearviota? Ajattelin ensin saittia, mutta voi olla, että siellä ei ole kiva vetää noin spesifiä aihetta, niin spämmään nyt sitten tätä palstaa. Anteeksi ja harppaa, jos ei vaatekommentit kiinnosta.

Nyt neljän keikan perusteella olen edelleen sitä mieltä, että vaatteet ovat aika vaatimattomia enkä näe niissä mitään kokonaisuutta, vaikka Krisillä ainakin on välillä sitä kuuluisaa pitsikuviointia paidoissa (onko muilla ollut?). Kuulun niihin harvinaisuuksiin, jotka piti Stozicen jälkeisistä vaatteista, erityisesti Krisin, Janin ja Juren osalta mutta myös B:n ja Nacen vaatteet olivat kivoja, joskaan en välittänyt niin kovasti niiden malleista (liian väljiä). KK:n vaatteet olivat kiva ja raikas uudistus, vaikka välillä vähän ehkä kaipailikin Joksujen omia valintoja.

Nämä uudet ovat ehkä siksi pettymys, että ne eivät oikeastaan kuvasta Joksujen omaa makua, vaikka luultavasti ovat kyllä ohjeita niihin antaneetkin, ja useimmat näyttävät täysin vapaa-ajan vaatteilta, erityisesti Janilla mutta myös muilla. Jure ja Kris ovat ainoat, joiden vaatteet sopivat suoraan lavalle ja muiden vaatteissa olen monesti luullut, että kuvat ovat soundcheckistä. Juren vaatteisiin olen erityisen tyytyväinen ja mielestäni ne sopivat hänelle loistavasti ja ovat juuri sellaisia, joita hänen on varmasti miellyttävä pitää lavalla. Lisäksi ne ovat sopivan rock/hippi-henkisiä eli niistä näkyy myös JO:n aiempi tyyli. Krisin vaatteet noudattavat malliltaan Stocizen vaatteita ja sopivat hänelle täydellisesti. Vaatimattomimmat taisivat olla nyt Riikan keikalla ja ne taas muistuttivat kovasti viime kesän vaatteita. Ne eivät ole niin säväyttävät eivätkä hienot kuin aiemmin mutta ihan ok noin ylipäätään, ja niissä on kivoja yksityiskohtia.

Janin vaatteisiin olen eniten pettynyt, kun nuo Adidas-raidat eivät ole ollenkaan omaan mielikuvaani sopivia lavavaatteita. Riikassa taisi olla Janin parhaat vaatteet eli viime kesän tyylisiiä mutta ei varsinaisesti mitään kovin säväyttäviä. Näin tosin kaukaa eli jos niissä on kivoja yksityiskohtia, niin kertokaa ihmeessä.

Nace ja Boitsu ovat vaatteiltaan aika hajuttomia, mauttomia ja tavallisia. B:n housut ovat olleet ihan kivan mallisia, Nacella oli kivat vaatteet muistaakseni Helsingin ekalla keikalla(nyt en ole varma) ja hänellä on housuissaan ollut niitä kivoja metallirinkuloita, joista pidän kovasti. Paidat ovat olleet aika väljiä ja väreiltään neutraaleja. Mutta jotenkin hyvin huomaamattomia ja vaatimattomia kokonaisuuksia noin ylipäätään.
 
vierailija
Minnehän palstalle sitä uskaltaisi tehdä vaatearviota? Ajattelin ensin saittia, mutta voi olla, että siellä ei ole kiva vetää noin spesifiä aihetta, niin spämmään nyt sitten tätä palstaa. Anteeksi ja harppaa, jos ei vaatekommentit kiinnosta.

Nyt neljän keikan perusteella olen edelleen sitä mieltä, että vaatteet ovat aika vaatimattomia enkä näe niissä mitään kokonaisuutta, vaikka Krisillä ainakin on välillä sitä kuuluisaa pitsikuviointia paidoissa (onko muilla ollut?). Kuulun niihin harvinaisuuksiin, jotka piti Stozicen jälkeisistä vaatteista, erityisesti Krisin, Janin ja Juren osalta mutta myös B:n ja Nacen vaatteet olivat kivoja, joskaan en välittänyt niin kovasti niiden malleista (liian väljiä). KK:n vaatteet olivat kiva ja raikas uudistus, vaikka välillä vähän ehkä kaipailikin Joksujen omia valintoja.

Nämä uudet ovat ehkä siksi pettymys, että ne eivät oikeastaan kuvasta Joksujen omaa makua, vaikka luultavasti ovat kyllä ohjeita niihin antaneetkin, ja useimmat näyttävät täysin vapaa-ajan vaatteilta, erityisesti Janilla mutta myös muilla. Jure ja Kris ovat ainoat, joiden vaatteet sopivat suoraan lavalle ja muiden vaatteissa olen monesti luullut, että kuvat ovat soundcheckistä. Juren vaatteisiin olen erityisen tyytyväinen ja mielestäni ne sopivat hänelle loistavasti ja ovat juuri sellaisia, joita hänen on varmasti miellyttävä pitää lavalla. Lisäksi ne ovat sopivan rock/hippi-henkisiä eli niistä näkyy myös JO:n aiempi tyyli. Krisin vaatteet noudattavat malliltaan Stocizen vaatteita ja sopivat hänelle täydellisesti. Vaatimattomimmat taisivat olla nyt Riikan keikalla ja ne taas muistuttivat kovasti viime kesän vaatteita. Ne eivät ole niin säväyttävät eivätkä hienot kuin aiemmin mutta ihan ok noin ylipäätään, ja niissä on kivoja yksityiskohtia.

Janin vaatteisiin olen eniten pettynyt, kun nuo Adidas-raidat eivät ole ollenkaan omaan mielikuvaani sopivia lavavaatteita. Riikassa taisi olla Janin parhaat vaatteet eli viime kesän tyylisiiä mutta ei varsinaisesti mitään kovin säväyttäviä. Näin tosin kaukaa eli jos niissä on kivoja yksityiskohtia, niin kertokaa ihmeessä.

Nace ja Boitsu ovat vaatteiltaan aika hajuttomia, mauttomia ja tavallisia. B:n housut ovat olleet ihan kivan mallisia, Nacella oli kivat vaatteet muistaakseni Helsingin ekalla keikalla(nyt en ole varma) ja hänellä on housuissaan ollut niitä kivoja metallirinkuloita, joista pidän kovasti. Paidat ovat olleet aika väljiä ja väreiltään neutraaleja. Mutta jotenkin hyvin huomaamattomia ja vaatimattomia kokonaisuuksia noin ylipäätään.
Samaa mieltä! Viime vuonna oli seksikkäämpi tyyli. Tykkäsin sekä Suomen NT että Euroopan kiertueen KK vaatteista. Bojan siinä auki olleessa paidassa ❤🔥
 
vierailija
Onkohan K:lle niin kuin faneillekin ehkä tullut uudet biisit ensi kertaa kuullessaan fiilis, että tämä saattaa kertoa musta. Hämärässä Kultsassa, kun Bojan lauloi Bluzan ensisäkeet, tunnistiko Kärtsä sieltä osan itseään.
No ei, koska ei ymmärrä kieltä. Jännästi B ei muuten ko keikalla tai sen jälkeenkään kertonut, mistä biisi kertoo. Siis työnimen, mutta eihän biisi ole puserosta, eikä bluesista 🩷🩷🩷 Tämäkin vahvistaa minulle kuvaa, että se on tosi henkilökohtainen biisi hänelle.
Mutta kaksikon välille ei ole tulossa mitään parisuhdetta, erittäin epätodennäköistä, tulisiko koskaan. Se on todella surullista.
Mun uskoni mukaan Bojan ois avautunut tästä kesällä sille Ladolle ja tämä vitsaili siksi K:lle, että mulla onkin tää tyyppi kainalossani oikeasti (K ja Bojan-pullo). Sellaista lämmintä roustia kun sun bestis (Bojan) ei voi saada toista.
 

Yhteistyössä