Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Anteeksi jo etukäteen seuraavasta minificistä, sen kirjoitti sisäinen kolmivuotiaani. :)


K: When is your sausage gig?

B: You asked me the same thing a couple of days ago, I smell something fishy here.

K: But I forget. When is sausage party?

B: Jere.

K: It’s not my fault you play at cock sausage factory!

B: You know well it’s called “chicken” in English.

K: But “chicken” we eat is male, so it is cock.

B: Feel free to eat all the cock you want, but the show is for a reputable processed meat company.

K: Sausage party at cock factory!

* click *
 
vierailija
Anteeksi jo etukäteen seuraavasta minificistä, sen kirjoitti sisäinen kolmivuotiaani.


K: When is your sausage gig?

B: You asked me the same thing a couple of days ago, I smell something fishy here.

K: But I forget. When is sausage party?

B: Jere.

K: It’s not my fault you play at cock sausage factory!

B: You know well it’s called “chicken” in English.

K: But “chicken” we eat is male, so it is cock.

B: Feel free to eat all the cock you want, but the show is for a reputable processed meat company.

K: Sausage party at cock factory!

* click *
🤣
Mutta siihen mistä tämä tuli ja tieto, että olisi ainoa kesäkeikka Sloveniassa, on kyllä outo. 🤔
 
vierailija
Pettymys on inhimillinen tunne ja vaikka tuon itse kirjoitinkin, niin voin toki myöntää, että toki sitä aina itsekin haluaisi jotain enemmän. Aika ajoin joutuu muistuttamaan itseään siitä tosiasiasta, että ei meillä ole mitään oikeutta olettaa eikä edes toivoa mitään.
Näin jälkikäteen katsellen tuntuu siltä, että ovat todellakin nyt päättäneet pitää suhteensa ( oli se sitten millainen tahansa ) poissa julkisuudesta. Lähes täydellinen bäkkäri klippien puuttuminen, Helsingin hengailusta ei postattu oikeastaan mitään ja Tallinnan ccc esiintymisessä oltiin hyvin tarkkoja siitä, ettei tullut ylilyöntejä... Yksityisyys halutaan säilyttää ja siihen meidän on tyytyminen.
Ja kuitenkin MRS=3
Mua ei oikeastaan niin haittaa, että mitään materiaalia ei tule. Enemmän on kyse siitä, että pelkkä ystävyys ei kiinnosta. Hieman myös harmittaa se, että pitkään antoivat ymmärtää, että heidän välillään on jotain muutakin kuin ystävyyttä. Jos ajattelee esimerkiksi vaikka kaikkea sitä kähmintää, mitä lavalla on nähty ja fireandwatereita ym. Miksi he tekivät niin? Tietysti omaa tyhmyyttäni voin syyttää, kun siihen uskoin, mutta minusta tässä ei ole kyse ainoastaan omasta sinisilmäisyydestä.
 
vierailija
Mulla VIP lippu ostettuna eikä harmainta aavistusta miten pääsen perille ja missä yövyn ja pystyykö sunnuntain selviämään ilman hotellia. Tuun Helsingistä.
Asun itse Turussa ja sellaisen neuvon haluan antaa, että kannattaa miettiä liikkumiset ja majoitukset etukäteen. Ruissi viikonloppuna myös Turun keskusta on täynnä porukkaa ja majoitusta voi olla vaikea saada.
 
vierailija
Tää on niin hassua, että aikuisen ihmisen pitää elää itselleen vieraiden ihmisten elämää näin tunteet pinnassa. Vaikka olen tiennyt, ja nähnytkin, Kn gf:n, olin todella syvästi pettynyt, ettei K mennyt Tallinnaan yksin /Härtsän kanssa.

Ja vaikka senkin ymmärrän, että mitään parisuhdetta ei tästä synny, olen silti onnellinen kaikista pienistäkin hetkistä, jotka he voivat viettää kahdestaan. Esim. Tallinnassa bussissa keikan jälkeen vain he kaksi - eikä B sen jälkeen mennyt fanien luo ja Jkin vaikutti olleen jollain tavalla poissa tolaltaan. Ja tietysti näen silmissäni, millaiset hyvästit ovat olleet.
Minusta tähän vierailuun asti ei ole ollut täysin selvää, mihin suuntaan homma etenee. Nyt asia tuli kyllä hyvin selväksi myös siksi, että eräs henkilö oli tavallista enemmän mukana kuvioissa. Enää ei voi millään mielikuvituksella ajatella, että K ja B olisivat joskus oikeasti pari.
 
vierailija
Asun itse Turussa ja sellaisen neuvon haluan antaa, että kannattaa miettiä liikkumiset ja majoitukset etukäteen. Ruissi viikonloppuna myös Turun keskusta on täynnä porukkaa ja majoitusta voi olla vaikea saada.
Olen tutkinutkin majoituksia ja ne ovat älyttömän kalliita tietenkin juuri ruissin aikaan. Sunnuntaita varten tarvitsisi oikeastaan kaksi hotelliyötä, joka saattaa tarkoittaa yhteensä 500 euroa. Lisäksi pitkä kävelymatka itse festarialueelle arveluttaa. Kannattaako tämä edes joksujen takia. Varsinkin jos heitä ei tungoksessa kunnolla edes näe? Hotelli varmaan kannattaa ottaa ihan keskustasta, jos haluaa minimoida liikkumisen.
 
vierailija
Mua ei oikeastaan niin haittaa, että mitään materiaalia ei tule. Enemmän on kyse siitä, että pelkkä ystävyys ei kiinnosta. Hieman myös harmittaa se, että pitkään antoivat ymmärtää, että heidän välillään on jotain muutakin kuin ystävyyttä. Jos ajattelee esimerkiksi vaikka kaikkea sitä kähmintää, mitä lavalla on nähty ja fireandwatereita ym. Miksi he tekivät niin? Tietysti omaa tyhmyyttäni voin syyttää, kun siihen uskoin, mutta minusta tässä ei ole kyse ainoastaan omasta sinisilmäisyydestä.
Minulle tämä vierailu itse asiassa vain vahvisti aiempaakin selvemmin, että molemmilla on vahvoja tunteita toista kohtaan. Harmi, että hyvin usein sellaisissa tilanteissa ihmiset eivät päädy suhteeseen, koska se tuntuu olevan too much.
 
vierailija
Avaatko lisää tuota ensimmäistä lausetta, jos haluat. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kaikki tällä vierailla nähty ja tapahtunut/tapahtuneeksi epäilty mikä on tiedossa, yhdistyneenä edellisten kuukausien tapahtumiin, sopisi yleisen elämänkokemukseni perusteella kaikkein parhaiten skenaarioon, jossa molemmilla on vahvoja tunteita, mutta sitten kun tarjoutuisi mahdollisuus tehdä niille jotain, toisella menee pupu pöksyyn. Eikä sen tarvitse johtua edes sukupuolesta, kun tuollaista tapahtuu jatkuvasti myös miesten ja naisten välillä.
 
vierailija
Olen tutkinutkin majoituksia ja ne ovat älyttömän kalliita tietenkin juuri ruissin aikaan. Sunnuntaita varten tarvitsisi oikeastaan kaksi hotelliyötä, joka saattaa tarkoittaa yhteensä 500 euroa. Lisäksi pitkä kävelymatka itse festarialueelle arveluttaa. Kannattaako tämä edes joksujen takia. Varsinkin jos heitä ei tungoksessa kunnolla edes näe? Hotelli varmaan kannattaa ottaa ihan keskustasta, jos haluaa minimoida liikkumisen.
Itse olen aina pyöräillyt Ruissiin ja minusta se on ollut kätevintä. Pyöriä saa varmaan vuokrattua. Oletan että Fölin vesibussit kulkee myös tuolloin.
 
So when I read the chicken sausage story, at first, I wasn't surprised, because they, or at least B, appeared in Poli (name of their top selling item) commercial. So I try to find it, and it takes me forever, only to realize, it's not Poli at all, it's another brand. Here's the commercial:

Sooo I'm not sure how this connection came about, but they definitely have the money to pay JO for a gig, as they've had some big names in their commercials before, including Luka Dončić.

As for it being the only gig in Slo, that's what the article says. How reliable that is, I have no idea.

My speculation: perhaps the only summer gig? And then the Balkan tour will be in the autumn, after the album release.
 
vierailija
So when I read the chicken sausage story, at first, I wasn't surprised, because they, or at least B, appeared in Poli (name of their top selling item) commercial. So I try to find it, and it takes me forever, only to realize, it's not Poli at all, it's another brand. Here's the commercial:

Sooo I'm not sure how this connection came about, but they definitely have the money to pay JO for a gig, as they've had some big names in their commercials before, including Luka Dončić.

As for it being the only gig in Slo, that's what the article says. How reliable that is, I have no idea.

My speculation: perhaps the only summer gig? And then the Balkan tour will be in the autumn, after the album release.
Tai ehkä se on ollut ainoa sovittu keikka Sloveniaan sillä hetkellä, jos Balkanin kiertuettakin suunnitellaan vasta nyt.
 

Yhteistyössä