Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi yrittäisi tukahduttaa tunteensa. Ehkä niitä tunteita ei vaan ollut tarpeeksi. Mun on vaikea ymmärtää, että jos tunteita olisi tarpeeksi ja niitä on toisellakin osapuolella, ei yrittäisi kaikkensa saadakseen homman toimimaan.
Siihen voi olla montakin syytä. Ei varmaan edes vuosi riitä hyväksymään ja käsittelemään sitä, että rakastut samaa sukupuolta olevaan ihmiseen, jos olet pitänyt itseäsi täytenä heterona aiemmin. Tästä seuraa monta kysymystä, paljon pohdittavaa, johon varmasti tarvitsisi myös ammattilaisen tukea. Sellaiseen ei taas ole tainnut olla aikaa.
 
vierailija
Mielenkiintoinen analyysi. Mun mielestä K:n hymy ei ole pitkän aikaan ollut aito, siis lavalla. En tiedä, tuleeko psyykkisen sietokyvyn raja vastaan jossain vaiheessa. Ajattelen kyllä, että nämä tunneanalyysit menee tässä vaiheessa ehkä vähän liian pitkälle, jos elämä on toisella pelkkää myllytystä. Siinä tilanteessa yritetään selvitä siitä, ehkä tunteiden ja analyysien aika on myöhemmin.
Mitä tarkoitat tässä pitkällä ajalla? 3 kk, 6kk, 9kk? Jotain siltä väliltä?

Minusta UMK:ssa helmikuussa useamman kerran livenä nähtynä näytti aidolta. Muutenhan noita lavaesiintymisiä on tänä vuonna nähty aika vähän
 
vierailija
Ihan omituinen tunnelma ja ja jotenkin järkyttäväkin meno tuolla vauvalla nyt ja välillä täälläkin. Yleensä kestän mutta nyt tuntuu että ei enää kestä tuota menoa. No, ei tämäkään viesti tunnelmaa paranna mutta pakko sanoa kun harmittaa, olisi ollut kiva fiilistellä Jokereiden keikkoja ja B/K yhteisesiintymistä.
 
vierailija
Ihan omituinen tunnelma ja ja jotenkin järkyttäväkin meno tuolla vauvalla nyt ja välillä täälläkin. Yleensä kestän mutta nyt tuntuu että ei enää kestä tuota menoa. No, ei tämäkään viesti tunnelmaa paranna mutta pakko sanoa kun harmittaa, olisi ollut kiva fiilistellä Jokereiden keikkoja ja B/K yhteisesiintymistä.
Mä fiilistelen mielelläni sun kanssasi (nimimerkillä just kokoamassa linkkejä uutistoimistoa varten, vaikkei ne ketään muuta kiinnostaisi niin kiva käydä läpi uudestaan viikonloppua).
 
vierailija
En tiedä tässä tapauksessa miten asiat ovat, mutta joskus ihminen valitsee sen helpoimman tien. Jos ajattelee K ja B heidän tiensä olisi hyvin vaikea. Sama sukupuoli, välimatka, kummankin urat, elämän vaihe ehkä muuten eri yms. Tai sitten sellaisia tunteita ei ole tarpeeksi. En tiedä.
- eri
Itse arvelen, ettei kyse ole välttämättä edes käytännön jutuista, vaikka ne toki tekisivät hommasta käytännössä erittäin hankalaa. Monille ihmisille ihan jo suuret tunteet ilman mitään erityisiä ulkopuolisia hankaluuksia tuntuvat liiallisilta, ja silloin on helpompi valita turvallisempi vaihtoehto. Tällaisia tapauksia olen nähnyt monesti ja kaikki ihan heteroromansseissa.
 
vierailija
Nimenomaan. Onneksi saatiin kuulla se ruisrock-uutinen, muuten olisi kyllä masentanut vielä enemmän keikkojen jälkeen. Ei siihen ole enää kuin päälle 4kk
Ja sitten oli vielä se PIlvet pilvet -hämmennys eilen! Että he olivat sanoneet livessä, että Jokereilla on pian taas keikka Helsingissä. Sekaannus, viittaus loppusyksyyn vai jotain muuta?
 
vierailija
Ja sitten oli vielä se PIlvet pilvet -hämmennys eilen! Että he olivat sanoneet livessä, että Jokereilla on pian taas keikka Helsingissä. Sekaannus, viittaus loppusyksyyn vai jotain muuta?
Menee ihan arvailun puolelle, mutta mun mielestä se kuulosti ihan vaan kevyeltä heitolta. Tyyliin no kyllähän ne kuitenkin pian tulee uudestaan, ilman että mistään konkreettisesta on ollut oikeasti puhetta.
 
vierailija
Menee ihan arvailun puolelle, mutta mun mielestä se kuulosti ihan vaan kevyeltä heitolta. Tyyliin no kyllähän ne kuitenkin pian tulee uudestaan, ilman että mistään konkreettisesta on ollut oikeasti puhetta.
Nöin voi olla, mutta kun kirjoittivat postaukseensa sen soon ja sitten vielä tuo kommentti livessä, niin ehkä se vähön toiveita herättää😅. No, nähtäväksi jää, jos heillä tosiaan on keikkq Helsingissä SOON, niin pakkohan se kohta on julkaista.
 
vierailija
Tuota ihmettelen itsekin, että miten sen ulkonäkö voi olla parin päivän välein aivan erilainen. Perjantaina niin kuuma(ilman meikkiä) ja eilen ei niin, tai oli tosi väsyneen näköinen. Miten se dissosiaatio sitten muuttaisi ulkonäköä?
Dissosiaatio vaikuttaa usein etenkin silmien fokukseen (näkökentän reunat korostuvat keskiosien kustannuksella), mikä voi näkyä myös ulospäin tietynlaisena poissaolevuutena katseessa ja koko kasvojen olemuksessa (joka ei ole aivan sama efekti kuin väsymyksellä). Silmät eivät näytä yhtä "eloisilta". Brasilialainen terapeutti Lael Katharine Keen on tuottanut tästä aiheesta erittäin havainnollista materiaalia (ei tietääkseni ole julkisessa jakelussa ainakaan englanniksi).

Ja mitään "diagnoosejahan" tässä ei ole tehty sen enempää kuin vaikkapa tilanteessa, jossa joku sanoisi, että Bojanin silmät näyttävät turvonneilta, onkohan hän itkenyt. Hyvin suuri osa ihmisistä itkee, hyvin suuri osa ihmisistä dissosioi. Se ei ole kritiikki, syytös eikä myöskään minkäänlainen diagnoosi.

Mutta ehkä tämä riittää tästä aiheesta. Kiinnostaa kyllä, jos joku myöhemmin törmää johonkin kuviin, joissa Jeren kasvot näyttävät samanlaisilta, koska minä en ole sellaisia onnistunut löytämään.
 
vierailija
Mikä uusista biiseistä on suosikkinne? Itsellä varmaan Šta bih ja. Siinä on jotain tosi vetäviä musiikillisia ratkaisuita ja vetoaa enemmän kuin vaikka EW, vaikka tosi hankala verrata kahta ihan erilaista biisiä.
 
Which of the new songs is your favorite? I probably have Šta bih ja. It has some really attractive musical solutions and appeals more than, say, EW, although it's really difficult to compare two completely different songs.
Yeah, I like both for completely different reasons, like you said, they are very different, like from another continent different. EW is very British, and ŠBJ is very much ex-Yu old pop-rock.
 
vierailija
Mikä uusista biiseistä on suosikkinne? Itsellä varmaan Šta bih ja. Siinä on jotain tosi vetäviä musiikillisia ratkaisuita ja vetoaa enemmän kuin vaikka EW, vaikka tosi hankala verrata kahta ihan erilaista biisiä.
Mä ihastuin jostain syystä siihen Behind Those Eyes/Galaxy Of Me ja oon sitä kuunnellut tässä viime päivien aikana ties kuinka monta kertaa :D Toivon että vielä soittavat sen tämän kiertueen aikana uudestaan! Tykkään kyllä paljon myös Bluzasta & Šta Bih Jasta
 
vierailija
Mä ihastuin jostain syystä siihen Behind Those Eyes/Galaxy Of Me ja oon sitä kuunnellut tässä viime päivien aikana ties kuinka monta kertaa Toivon että vielä soittavat sen tämän kiertueen aikana uudestaan! Tykkään kyllä paljon myös Bluzasta & Šta Bih Jasta
Mä en oikeastaan välittänyt Behind Those Eyesistä kun sen keikalla kuulin, ajattelin sen olevan aika yhdentekevä kappale, joka ei juuri tehnyt yleisöön vaikutusta. Mutta hemmetti, se on soinut nyt päässäni varmaan yhtä usein toistolla kuin Šta bih ja, johon ihastuin välittömästi. Kaikki uudet biisit on hyviä omalla tavallaan, vaikka hetki menikin ennen kuin niihin pääsin sisään. Nyt ei millään malttaisi odottaa studioversioita!
 

Yhteistyössä