Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuosa toisessa Boitsu näyttää kyllä ihan siltä että haluaa panna Kärpyn seinää vasten ja heti... Okei poistun kylmiöön ja anteeksi moraali-marketalle
Boitsun body on vähän ottanut takapakkia Lontoossa kun vertaa tuohon. Semmosta se on elää niillä fish and shipseillä ja katsoa kellon tikitystä sohvalla ja odottaa rakkaan nettipuhelua.

Nyt papuja ja protskua naamariin ja voimaharjoittelua
 
vierailija
Niin mäkin. Jotain aikuisuuden tuomaa luopumista rakkaista muistoista. Ja yhden aikakauden loppua
Mun mielestä ne tunteet on vielä olemassa. K yrittää tukahduttaa ne kaikin keinoin, mutta välillä ne pilkahtelee. Syy voi olla kaiken vaikeus, välimatka, turvallinen valinta jne. Toivottavasti ovat loppupeleissä molemmat ihanat onnellisia 💙💚
 
vierailija
Mun mielestä ne tunteet on vielä olemassa. K yrittää tukahduttaa ne kaikin keinoin, mutta välillä ne pilkahtelee. Syy voi olla kaiken vaikeus, välimatka, turvallinen valinta jne. Toivottavasti ovat loppupeleissä molemmat ihanat onnellisia
Miksi yrittäisi tukahduttaa tunteensa. Ehkä niitä tunteita ei vaan ollut tarpeeksi. Mun on vaikea ymmärtää, että jos tunteita olisi tarpeeksi ja niitä on toisellakin osapuolella, ei yrittäisi kaikkensa saadakseen homman toimimaan.
 
vierailija
Miksi yrittäisi tukahduttaa tunteensa. Ehkä niitä tunteita ei vaan ollut tarpeeksi. Mun on vaikea ymmärtää, että jos tunteita olisi tarpeeksi ja niitä on toisellakin osapuolella, ei yrittäisi kaikkensa saadakseen homman toimimaan.
En tiedä tässä tapauksessa miten asiat ovat, mutta joskus ihminen valitsee sen helpoimman tien. Jos ajattelee K ja B heidän tiensä olisi hyvin vaikea. Sama sukupuoli, välimatka, kummankin urat, elämän vaihe ehkä muuten eri yms. Tai sitten sellaisia tunteita ei ole tarpeeksi. En tiedä.
- eri
 
vierailija
K on kypsynyt ja hakee ja on saanut henkistä vastakaikua vanhemmista miehistä. Bojan tuntuu auttamattoman epäkyosältä, kuten tuonikäiset miehet luonnollisesti ovat. Erkaantuminen on tapahtunut.
 
vierailija
K on kypsynyt ja hakee ja on saanut henkistä vastakaikua vanhemmista miehistä. Bojan tuntuu auttamattoman epäkyosältä, kuten tuonikäiset miehet luonnollisesti ovat. Erkaantuminen on tapahtunut.
Ai Bojan epäkypsä No ei todellakaan ole hän on todellakin kypsä ikäisekseen osaa ajatella todella syvällisesti ja fiksusti, on todella lahjakas ja tulee kyl kaikkien kanssa toimeen ei oo yhtään epäkypsä kuten ei ole myöskään muutkaan Joksut
 
vierailija
Miksi yrittäisi tukahduttaa tunteensa. Ehkä niitä tunteita ei vaan ollut tarpeeksi. Mun on vaikea ymmärtää, että jos tunteita olisi tarpeeksi ja niitä on toisellakin osapuolella, ei yrittäisi kaikkensa saadakseen homman toimimaan.
Mielenkiintoinen analyysi. Mun mielestä K:n hymy ei ole pitkän aikaan ollut aito, siis lavalla. En tiedä, tuleeko psyykkisen sietokyvyn raja vastaan jossain vaiheessa. Ajattelen kyllä, että nämä tunneanalyysit menee tässä vaiheessa ehkä vähän liian pitkälle, jos elämä on toisella pelkkää myllytystä. Siinä tilanteessa yritetään selvitä siitä, ehkä tunteiden ja analyysien aika on myöhemmin.
 
vierailija
Mielenkiintoinen analyysi. Mun mielestä K:n hymy ei ole pitkän aikaan ollut aito, siis lavalla. En tiedä, tuleeko psyykkisen sietokyvyn raja vastaan jossain vaiheessa. Ajattelen kyllä, että nämä tunneanalyysit menee tässä vaiheessa ehkä vähän liian pitkälle, jos elämä on toisella pelkkää myllytystä. Siinä tilanteessa yritetään selvitä siitä, ehkä tunteiden ja analyysien aika on myöhemmin.
Sama fiilis mulla K:n hymystä ja luulen että hän on palamassa loppuun. Hän on ollut niin valtavassa pyörityksessä niin henkisesti ja fyysisesti, ettei mitään järkeä. Pidempi tauko olisi paikallaan. Totaalitauko kaikesta.
 
vierailija
Miksi yrittäisi tukahduttaa tunteensa. Ehkä niitä tunteita ei vaan ollut tarpeeksi. Mun on vaikea ymmärtää, että jos tunteita olisi tarpeeksi ja niitä on toisellakin osapuolella, ei yrittäisi kaikkensa saadakseen homman toimimaan.
Mä en ymmärrä, että miksi tällaisia asioita pitää edes pohtia. Kaksi kaverusta, joilla on kiva olla yhdessä. He sopivat yhteen hyvin monella tasolla, mutta se heidän välinen vetovoima koostuu ystävyyden aineksista, ei mistään sen enemmästä.
 
vierailija
Mä en ymmärrä, että miksi tällaisia asioita pitää edes pohtia. Kaksi kaverusta, joilla on kiva olla yhdessä. He sopivat yhteen hyvin monella tasolla, mutta se heidän välinen vetovoima koostuu ystävyyden aineksista, ei mistään sen enemmästä.
Olet oletettavasti vuoden roikkunut mukana, etkä ymmärrä, miksi ihmiset haluaa nähdä myös romanttisia tunteita heidän välillään? Ok.
 

Yhteistyössä