Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo mulle tuli tänään ekaa kertaa sellainen olo, että taitaa olla aika poistua paatista lopullisesti. Mukana on myös ihanaa ja hauskaa porukkaa, mutta jotkut täällä ei oikeasti osaa enää erottaa unelmiaan ja fantasiaa todellisuudesta, ja meno alkaa mennä ihan älyttömäksi kun todellisuus ei vastaakaan omia odotuksia. Vaikea sanoa onko kyseessä vaan tutun häirikön melttari vai onko mukaan lähtenyt enemmänkin porukkaa. Palaan ehkä katselemaan tilannetta joskus myöhemmin, mutta tällä hetkellä tuntuu liian raskaalta tuo Kärpän ja hänen lähipiirinsä syyttely ja jankkaus.
Mä en ole paattia jättämässä, mutta taitaa olla aika taas viettää hetken hengähdystauko tumblrin puolella. Ainakin siellä pysyy ihmisillä tosi ja fantasia erillään ja trollit saa blokattua nappia painamalla.
 
vierailija
Joopa joo. Voin sanoa että vilkuili se B minuakin läpi molempien Kultsan keikkojen, selvästi seurustellaan. Ai niin, spottivalojen loisteessa, lavalla ja yleisömassaa tähyillessä ei todellakaan voi nähdä ketään tarkasti eikä paikantaa mihin kenenkään katse tarkalleen osuu. Nyt vähän valoja päälle.
No tämä ei kyllä ollut sellaista vilkuilua, vaan ihan selvästi etsi sieltä katseellaan jotain monta kertaa ja hymyili. Mä en todellakaan edes väitö mitään seurusteluja eikä ne ollut ainakaan mulle tuttuja henkilöitä, mutta selkeästi B ne tunsi. Se kiinnitti huomiota koska oli poikkeuksellista. Huom olin lähellä lavaa.
 
vierailija
No sanopa muuta, nyt on hieman epäuskoinen fiilis. Nuo tietyt kommentit viittaa että siellä on riehunut tämä meidän A-henkilö, toivon että suurin osa kommenteista on hänen ja trollien eikä meillä ole oikeasti niin paljon noin huonosti käyttäytyvää porukkaa palstalla.
A:n kierrokset alkaa olla taas sitä luokkaa, että pahoin pelkään ettei "pettymyksen purkaminen" jää vaan tänne palstalle, vaan kohdistuu myös Jereen, ehkä jopa hänen läheisiinsä.
 
vierailija
No tämä ei kyllä ollut sellaista vilkuilua, vaan ihan selvästi etsi sieltä katseellaan jotain monta kertaa ja hymyili. Mä en todellakaan edes väitö mitään seurusteluja eikä ne ollut ainakaan mulle tuttuja henkilöitä, mutta selkeästi B ne tunsi. Se kiinnitti huomiota koska oli poikkeuksellista. Huom olin lähellä lavaa.
Siellä keikkapaikalla ei yhtään kauempana olevia ihmisiä erottanut. Olin paikalla.
 
vierailija
Joo mulle tuli tänään ekaa kertaa sellainen olo, että taitaa olla aika poistua paatista lopullisesti. Mukana on myös ihanaa ja hauskaa porukkaa, mutta jotkut täällä ei oikeasti osaa enää erottaa unelmiaan ja fantasiaa todellisuudesta, ja meno alkaa mennä ihan älyttömäksi kun todellisuus ei vastaakaan omia odotuksia. Vaikea sanoa onko kyseessä vaan tutun häirikön melttari vai onko mukaan lähtenyt enemmänkin porukkaa. Palaan ehkä katselemaan tilannetta joskus myöhemmin, mutta tällä hetkellä tuntuu liian raskaalta tuo Kärpän ja hänen lähipiirinsä syyttely ja jankkaus.
Meno on toksista vain vauvalla ja täällä vauvan sulkemisen jälkeen. Tumpussa ja Lovelandissa on edelleen mahdollista jatkaa shippausta jos niin haluat<3
 
vierailija
Sinussa vasta vikaa onkin, jos haluat käyttää aikaasi haukkumalla ihmisiä ja juoruilemalla yksityishenkilöistä, mutta meillä kaikilla on ongelmamme.
No otetaans vielä kerran se ensimmäinen viesti aiheesta. Jos vaikka lukutaitosi olisi parantunut tässä välissä. Tummennan kohdan vielä sulle. Vaikka sulle toisten palstalaisten haukkuminen olisi ok niin minä en lähde siihen mukaan.
Kuka edes väitti että sinne olisi siirtynyt valtaosa. Taisi jotain 10 peukkua olla maksimissaan ja se olisi ollut ihan paikallaan olla erillinen paikka missä saa keskustella niistä mistä näissä ei saa. Itse olisin kirjoitellut molempiin jos on aihetta ja olisi vältytty siltä jatkuvalta vänkäämiseltä mistä saa kirjoitella ja mistä ei. Haukkuminen on sitten asia erikseen ja siihen en itse lähde mukaan. Koskaan.
 
vierailija
Kuka edes väitti että sinne olisi siirtynyt valtaosa. Taisi jotain 10 peukkua olla maksimissaan ja se olisi ollut ihan paikallaan olla erillinen paikka missä saa keskustella niistä mistä näissä ei saa. Itse olisin kirjoitellut molempiin jos on aihetta ja olisi vältytty siltä jatkuvalta vänkäämiseltä mistä saa kirjoitella ja mistä ei. Haukkuminen on sitten asia erikseen ja siihen en itse lähde mukaan. Koskaan.
Siellä oli joissakin kommenteissa 20 yläpeukkua. Peukut on kuitenkin huono mittari, koska niitä on halutessaan helppo tehtailla.
 
vierailija
Moni valittaa tuosta Kärden ainakin ulospäin näyttäytyvästä.tavasta ettei ole kahden Bojanin kanssa, mutta itseasiassa jos miettii sama asia Kyllä ainakin näenmäisesti koskee kyllä tätä gfduhdettakin. Sielä sitä nytkin ollaan romanttisesti KOLMISIN kylpylässä.


"Candlelight and moonlight all around us
I look into your eyes
You hold my hand underneath the table
And I can't disguise the way I feel
I could've wished a thousand wishes
For this night, I can't believe
That it's finally me and you, and you and me
Just us, and your friend Steve"
 

Yhteistyössä