Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin tätä samaa juuri äsken kirjoittamassa, mutta pyyhin viestini pois, koska yksityishenkilö. Mutta onhan tuo nyt jo lähes huvittavaakin, että aina on mukana. Ei voi ymmärtää. Ja jos olis omasta puolisosta kyse, niin tommonen ei tulis kuuloonkaan, että olisi joka paikassa mukana. Hermothan siinä menisi kaikilla osapuolilla, eikä olisi mielestäni edes tervettä. Jokainen tietty tyylillään, mutta silti kovin ihmettelen.
Muistaakseni Bessin miesystävä kulkee mukaan hänen turvamiehenään että voihan se toimiakin. Ja olen kyllä muistakin lukenut.
 
vierailija
Jankkarellan muistolle. RIP.
Jankkisnauta ykköstä ärsyttää gf:n piilottelu vaikka henkilö kuitenkin mukana kaikkialla, myymässä merchiä ja hymyilemässä seiskalehden kuvaajille.
Jankkisnauta kakkonen oli samaa mieltä, varsinkin sen pikku yksityiskohdan valossa että hlö vilahtelee lähipiirin julkisissa postauksissa sekä Vantaan päähenkilön omissa julkaisuissa tasaisin väliajoin. Huomautti tosin myös että Balkanin ruusun kanssa pottis ottamassa samantyylistä linjaa, eli ehkä haluaa nyt suojella myös tätä läheistään pitämällä heidän ystävyyssuhteensa pois julkisuudesta.
 
vierailija
Jankkarellan muistolle. RIP.
Jankkisnauta ykköstä ärsyttää gf:n piilottelu vaikka henkilö kuitenkin mukana kaikkialla, myymässä merchiä ja hymyilemässä seiskalehden kuvaajille.
Jankkisnauta kakkonen oli samaa mieltä, varsinkin sen pikku yksityiskohdan valossa että hlö vilahtelee lähipiirin julkisissa postauksissa sekä Vantaan päähenkilön omissa julkaisuissa tasaisin väliajoin. Huomautti tosin myös että Balkanin ruusun kanssa pottis ottamassa samantyylistä linjaa, eli ehkä haluaa nyt suojella myös tätä läheistään pitämällä heidän ystävyyssuhteensa pois julkisuudesta.
Voi Jeresus sä olet sekaisin. Miksi ihmeessä haluat keskustella tällaisesta? Miksi tämä sun persettäsi kutittaa?
 
vierailija
Jäipä paska fiilis illasta ja joidenkin käytöksestä. Ihan oikeesti, Jere on kiltti ja herkkä tyyppi. Niin monet oikeesti hänet tuntevat on näin kertonut, että en todellakaan voi olla uskomatta siihen. Sit on jotain taulapäitä, jotka haluaa riepotella, repiä, haukkua, arvostella, huo ritella, mitä vielä. Aivan käsittämättömän surullinen olo tästä, kun kyseessä on oikea ihminen. Toivon hänelle pelkkää hyvää. 💚
 
vierailija
Jäipä paska fiilis illasta ja joidenkin käytöksestä. Ihan oikeesti, Jere on kiltti ja herkkä tyyppi. Niin monet oikeesti hänet tuntevat on näin kertonut, että en todellakaan voi olla uskomatta siihen. Sit on jotain taulapäitä, jotka haluaa riepotella, repiä, haukkua, arvostella, huo ritella, mitä vielä. Aivan käsittämättömän surullinen olo tästä, kun kyseessä on oikea ihminen. Toivon hänelle pelkkää hyvää.
No sanopa muuta, nyt on hieman epäuskoinen fiilis. Nuo tietyt kommentit viittaa että siellä on riehunut tämä meidän A-henkilö, toivon että suurin osa kommenteista on hänen ja trollien eikä meillä ole oikeasti niin paljon noin huonosti käyttäytyvää porukkaa palstalla.
 
vierailija
Jäipä paska fiilis illasta ja joidenkin käytöksestä. Ihan oikeesti, Jere on kiltti ja herkkä tyyppi. Niin monet oikeesti hänet tuntevat on näin kertonut, että en todellakaan voi olla uskomatta siihen. Sit on jotain taulapäitä, jotka haluaa riepotella, repiä, haukkua, arvostella, huo ritella, mitä vielä. Aivan käsittämättömän surullinen olo tästä, kun kyseessä on oikea ihminen. Toivon hänelle pelkkää hyvää.
Jere on ihana eikä varmasti ole loukannut ketään Joksuista kaikki edelleen toisilleen tärkeitä 💚❤
 
vierailija
Jäipä paska fiilis illasta ja joidenkin käytöksestä. Ihan oikeesti, Jere on kiltti ja herkkä tyyppi. Niin monet oikeesti hänet tuntevat on näin kertonut, että en todellakaan voi olla uskomatta siihen. Sit on jotain taulapäitä, jotka haluaa riepotella, repiä, haukkua, arvostella, huo ritella, mitä vielä. Aivan käsittämättömän surullinen olo tästä, kun kyseessä on oikea ihminen. Toivon hänelle pelkkää hyvää.
En vois sanoa paremmin, nyt kyllä oikeesti vähän itketti ja myönnän sen. Hetkeksi menin siihen lankaan, että sinne on siirtynyt isompikin osa palstailijoista. En tajua tollasta ilkeyttä.
 
vierailija
Tässä olikin hyvin kiteytetty, mitä itsekin olen ajatellut. Aivan käsittämätön tilanne. Kuinkahan ison osan ajasta hän on ollut mukana joksujen vierailuajasta. Pitääköhän K itse tilannetta ihan normaalina. Ja mitä joksut loppujen lopuksi ajattelevat, vaikka kohteliaita tietysti ovatkin. Tuo tarkkailijana päivystäminen keikan harjoituksissa Tallinnassa on jo vähän surkuhupaisaa.
Oli luultavasti kaiken muun ajan paitsi sunnuntain keikalla ei kai ollut. Olihan se sit siellä keilaamassakin🙄
 
vierailija
Jäin miettimään tuota sanontaa, päästänyt irti. Se vaikuttaa käytännössä lähes mahdottomalta tilanteessa, jossa joutuu näkemään rakkautensa kohteen toisen kanssa. Minä ainakin toimisin niin, että mahdollisimman vähän näkisin heitä yhdessä ja mielellään myös lopettaisin yhteydenpidon toiseen osapuolen, ainakin aluksi.
Ihmisillä on kyllä outoja meemejä. Itse olen ollut rakastunut useaan ystävääni, eikä koskaan olisi tullut mieleenkään lopettaa yhteydenpitoa sen takia. Ihan absurdi ajatus. Se ihminenhän on ennen kaikkea kalliarvoinen ystävä! Ja ihanaa, jos saa viettää aikaa rakastamansa ihmisen kanssa, oli konteksti sitten mikä vain.

Olen myös viettänyt aikaa ihmisten kanssa, joita kohtaan minulla on tunteita, ja heidän kumppaninsa kanssa, ilman että on hajottanut yhtään. Toki tilanteissa heidän kumppaninsa ei ole kyylännyt tai vahtinut haukkana tai mitään, on vietetty aikaa yhdessä porukalla hyvässä hengessä.
 
vierailija
En vois sanoa paremmin, nyt kyllä oikeesti vähän itketti ja myönnän sen. Hetkeksi menin siihen lankaan, että sinne on siirtynyt isompikin osa palstailijoista. En tajua tollasta ilkeyttä.
Helpotti heti kun tajusi, että asialla on selvästi nyt tuttu trolli tai pari, ja suurin osa porukasta täällä on oikein mukavia ja järjellisiä. Sääli vain, että yksikin asialleen omistautunut trolli voi myrkyttää tehokkaasti ilmapiirin aika pitkäksikin aikaa (kuten on huomattu tästä eräästä).
 
vierailija
Jossain keskusteltiin siitä että Tallinnan keikalla B vilkuili paljon parvelle varsinkin alkupuolella keikkaa. Mä en yleensä kiinnitä moisiin huomiota, mutta paikalla olleena täytyy sanoa, että se on kyllä ihan totta. Olin kyllä parvesta katsottuna ihan toisella puolella, mutta kiinnitin asiaan huomiota ja katsoin ottamiani videoita keikalta ja yksi vahingossa napannut kuviin siinä kohdin parvella seisojat. Neljä nuorta naista, ei todellakaan tutun näköisiä. Ehkä olivat B:n tuttuja. Mutta jännän paljon saivat huomiota🤔
 
vierailija
En vois sanoa paremmin, nyt kyllä oikeesti vähän itketti ja myönnän sen. Hetkeksi menin siihen lankaan, että sinne on siirtynyt isompikin osa palstailijoista. En tajua tollasta ilkeyttä.
Kuka edes väitti että sinne olisi siirtynyt valtaosa. Taisi jotain 10 peukkua olla maksimissaan ja se olisi ollut ihan paikallaan olla erillinen paikka missä saa keskustella niistä mistä näissä ei saa. Itse olisin kirjoitellut molempiin jos on aihetta ja olisi vältytty siltä jatkuvalta vänkäämiseltä mistä saa kirjoitella ja mistä ei. Haukkuminen on sitten asia erikseen ja siihen en itse lähde mukaan. Koskaan.
 
vierailija
Kuka edes väitti että sinne olisi siirtynyt valtaosa. Taisi jotain 10 peukkua olla maksimissaan ja se olisi ollut ihan paikallaan olla erillinen paikka missä saa keskustella niistä mistä näissä ei saa. Itse olisin kirjoitellut molempiin jos on aihetta ja olisi vältytty siltä jatkuvalta vänkäämiseltä mistä saa kirjoitella ja mistä ei. Haukkuminen on sitten asia erikseen ja siihen en itse lähde mukaan. Koskaan.
Perusta oma ketju plussalle ja mene sinne sitten epäasiallisine kommentteinesi.
 
vierailija
Jossain keskusteltiin siitä että Tallinnan keikalla B vilkuili paljon parvelle varsinkin alkupuolella keikkaa. Mä en yleensä kiinnitä moisiin huomiota, mutta paikalla olleena täytyy sanoa, että se on kyllä ihan totta. Olin kyllä parvesta katsottuna ihan toisella puolella, mutta kiinnitin asiaan huomiota ja katsoin ottamiani videoita keikalta ja yksi vahingossa napannut kuviin siinä kohdin parvella seisojat. Neljä nuorta naista, ei todellakaan tutun näköisiä. Ehkä olivat B:n tuttuja. Mutta jännän paljon saivat huomiota
Joopa joo. Voin sanoa että vilkuili se B minuakin läpi molempien Kultsan keikkojen, selvästi seurustellaan. Ai niin, spottivalojen loisteessa, lavalla ja yleisömassaa tähyillessä ei todellakaan voi nähdä ketään tarkasti eikä paikantaa mihin kenenkään katse tarkalleen osuu. Nyt vähän valoja päälle.
 
vierailija
Joopa joo. Voin sanoa että vilkuili se B minuakin läpi molempien Kultsan keikkojen, selvästi seurustellaan. Ai niin, spottivalojen loisteessa, lavalla ja yleisömassaa tähyillessä ei todellakaan voi nähdä ketään tarkasti eikä paikantaa mihin kenenkään katse tarkalleen osuu. Nyt vähän valoja päälle.
Siis ootko sä mustis itses vai Kn puolesta, jos B katselee tiiviisti jotakin porukkaa? Outoa käyttäytymistä.
 
vierailija
Jäipä paska fiilis illasta ja joidenkin käytöksestä. Ihan oikeesti, Jere on kiltti ja herkkä tyyppi. Niin monet oikeesti hänet tuntevat on näin kertonut, että en todellakaan voi olla uskomatta siihen. Sit on jotain taulapäitä, jotka haluaa riepotella, repiä, haukkua, arvostella, huo ritella, mitä vielä. Aivan käsittämättömän surullinen olo tästä, kun kyseessä on oikea ihminen. Toivon hänelle pelkkää hyvää.
Joo mulle tuli tänään ekaa kertaa sellainen olo, että taitaa olla aika poistua paatista lopullisesti. Mukana on myös ihanaa ja hauskaa porukkaa, mutta jotkut täällä ei oikeasti osaa enää erottaa unelmiaan ja fantasiaa todellisuudesta, ja meno alkaa mennä ihan älyttömäksi kun todellisuus ei vastaakaan omia odotuksia. Vaikea sanoa onko kyseessä vaan tutun häirikön melttari vai onko mukaan lähtenyt enemmänkin porukkaa. Palaan ehkä katselemaan tilannetta joskus myöhemmin, mutta tällä hetkellä tuntuu liian raskaalta tuo Kärpän ja hänen lähipiirinsä syyttely ja jankkaus.
 

Yhteistyössä