Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en tiedä mitä niiden välillä on, mutta ei se tavallista ystävyyttä ole kun onhan ne nähty yhdessä. Ei kukaan voi tuollaista esittää koko ajan. Kärppä sanoi NT:llä että there is something special between us ja siihen minä uskon. Hän ei varmaan itsekään osaa selittää sitä itselleen mitä se on. Jos B ottais ja suutelis ihan tosta vaan Kärppää niin se olis siinä, perhoset ja salamat lentelis. Niin kävi mulle mun miehen kanssa ja koskaan aiemmin ei ollut mahanpohjassa tuntunut siltä vaikka olin luullut olevani hyvinkin rakastunut aiemminkin. Ja sanokaa vaikka seonneeksi mutta näin mä tunnen.
Jotenkin minulla on tunne, että se suudelma tai suudelmat ovat tapahtuneet siellä Liverpoolissa. Ja molemmat ovat pelästyneet omia tuntemuksiaan. Varsinkin K.
Se on jäänyt itämään sisimpään, polttavana liekkinä. Mutta pakko on ollut tukahduttaa tunne. Ja yrittää se unohtaa. Mutta toisen näkeminen saa taas uinuvan poltteen heräämään. Nämä kaksi ovat varmastikin ymmällä, miten tämä voi mennä näin. Ja seuraava yhteinen etappi on suomen kesä ja festarit.
 
vierailija
Jotenkin minulla on tunne, että se suudelma tai suudelmat ovat tapahtuneet siellä Liverpoolissa. Ja molemmat ovat pelästyneet omia tuntemuksiaan. Varsinkin K.
Se on jäänyt itämään sisimpään, polttavana liekkinä. Mutta pakko on ollut tukahduttaa tunne. Ja yrittää se unohtaa. Mutta toisen näkeminen saa taas uinuvan poltteen heräämään. Nämä kaksi ovat varmastikin ymmällä, miten tämä voi mennä näin. Ja seuraava yhteinen etappi on suomen kesä ja festarit.
Tää on sun ficciä. Säästä nää itselles.
 
vierailija
Kai sitä täytyy sitten Ruissiin lähteä kesällä. Onneksi festarit on tässä lähellä, mut nyt on haasteena löytää kaveri sinne kun en oo enää missään parhaassa festari-iässä niin moni kaveripiiristä ei enää jaksa mitään Ruissin kokoisia festareita, vai uskaltaako sitä yksin lähteä..😅 Se olis kyllä kauheeta jättää menemättä, kun käytännössä kuulisin JO:n keikan kotiin saakka, mut en pääsisi kokemaan sitä paikan päällä 🤔
 
vierailija
Kai sitä täytyy sitten Ruissiin lähteä kesällä. Onneksi festarit on tässä lähellä, mut nyt on haasteena löytää kaveri sinne kun en oo enää missään parhaassa festari-iässä niin moni kaveripiiristä ei enää jaksa mitään Ruissin kokoisia festareita, vai uskaltaako sitä yksin lähteä.. Se olis kyllä kauheeta jättää menemättä, kun käytännössä kuulisin JO:n keikan kotiin saakka, mut en pääsisi kokemaan sitä paikan päällä
Varmaan löytyy samanmielistä seuraa vaikka täältä jos ei lähipiiristä 😉
 
vierailija
Osaako joku äkkiseltään sanoa mihin asti kestää ruissin sunnuntain keikat, eikös se ole ihan sunnuntai tuo heidän esiintymispäivä. Tuskin jokereita laitetaan yömyöhään esiintymään(?) tämä oma fiilis siis
 
vierailija
Osaako joku äkkiseltään sanoa mihin asti kestää ruissin sunnuntain keikat, eikös se ole ihan sunnuntai tuo heidän esiintymispäivä. Tuskin jokereita laitetaan yömyöhään esiintymään(?) tämä oma fiilis siis
Sunnuntaina yleensä viimeinen esiintyjä joskus puolen yön aikaan. Jokerit varmaan joskus päivällä, Käärijä saattais olla myöhemmin illalla.
 
vierailija
Kai sitä täytyy sitten Ruissiin lähteä kesällä. Onneksi festarit on tässä lähellä, mut nyt on haasteena löytää kaveri sinne kun en oo enää missään parhaassa festari-iässä niin moni kaveripiiristä ei enää jaksa mitään Ruissin kokoisia festareita, vai uskaltaako sitä yksin lähteä.. Se olis kyllä kauheeta jättää menemättä, kun käytännössä kuulisin JO:n keikan kotiin saakka, mut en pääsisi kokemaan sitä paikan päällä
Sama ongelma. Kai sitä on pakko lähteä elämäni ensimmäisille kunnon festareille. Olisi kuitenkin kiva löytää sellaista seuraa, joka olisi edes vähän kiinnostunut joksuista. Mulla oli yhdellä joksujen keikalla mukana sellainen kaveri, jota ei oikeastaan joksut kiinnosta, eikä hän innostunut joksuista keikan jälkeenkään. Ei ollut kivaa kun hän vähän naureskeli mulle ja mun B ihastukselle. Ei varmaan tarkoittanut pahaa, mutta tunsin itseni vähän hölmöksi.
 
vierailija
Osaako joku äkkiseltään sanoa mihin asti kestää ruissin sunnuntain keikat, eikös se ole ihan sunnuntai tuo heidän esiintymispäivä. Tuskin jokereita laitetaan yömyöhään esiintymään(?) tämä oma fiilis siis
Iltapäivällä luultavasti esiintyvät. Viime kesänä esim. Kuumaa oli vielä vasta-alkajia festareilla, joten heidän keikka alkoi klo 16 Nova festareilla. Eli ihan eka bändi kun portit aukesi.
 
vierailija
Tuo kuulostaa hyvältä jos Jokerit esiintyy jo päivällä ja itsekin näin luulen. Omista terveydellisistä syistä ei oikein sovi yömyöhään kestävät keikat, nämä Kultsan keikat jotka loppui 22 maissa alkaa olla sitä maksimia minulle, ehkä menee klo 23 ihan maksimissaan jos on pakko. Mutta ihanaa jos/kun Jokerit olisi jo päivällä.
 

Yhteistyössä