Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mieltäni vaivaa ihan luvattoman paljon tuo K B ja eräs- kuvio. Myös omasta elämästä paljon kaikenlaista ristiriitaista ajatusta liikkuu päässä joka suuntaan. Ja ne sotkeutuu iloisesti yhteen. Olen junassa tulossa joksujen konsertista. Nuoruus on mennyt ajat sitten on päällimmäinen ajatus nyt, se jotenkin korostui taas tuolla.
Mulla vähän samat tunnelmat ja jotenkin elän heidän kautta omaa nuoruuttani uudestaan. Toivoen tietysti etteivät toistaisi omia virheitäni.
 
vierailija
Olen nyt todella mietteliäs ja melkein sanaton. Katsoin noita klippejä Bojanista. Mikä riemu ja ilo hänestä pulppusi. Nyt keikka meni varmaan hänen mielestään täysin putkeen. Ja sitten Käärijä. Ystävien kanssa katsomassa ja kuuntelemassa. Nämä kaksi ovat kuin ovatkin näkymättömän langan avulla kiinni toisissaan. Bojanin ilmoitus ruissiin menosta ja käärijän myös, oli ilotulitusta kerrakseen. Bojan ei meinannut housuissaan pysyä. Onko se sittenkin totta? Something more. Together love.
Olen nyt todella mietteliäs ja melkein sanaton. Katsoin noita klippejä Bojanista. Mikä riemu ja ilo hänestä pulppusi. Nyt keikka meni varmaan hänen mielestään täysin putkeen. Ja sitten Käärijä. Ystävien kanssa katsomassa ja kuuntelemassa. Nämä kaksi ovat kuin ovatkin näkymättömän langan avulla kiinni toisissaan. Bojanin ilmoitus ruissiin menosta ja käärijän myös, oli ilotulitusta kerrakseen. Bojan ei meinannut housuissaan pysyä. Onko se sittenkin totta? Something more. Together love.
 
vierailija
Olen nyt todella mietteliäs ja melkein sanaton. Katsoin noita klippejä Bojanista. Mikä riemu ja ilo hänestä pulppusi. Nyt keikka meni varmaan hänen mielestään täysin putkeen. Ja sitten Käärijä. Ystävien kanssa katsomassa ja kuuntelemassa. Nämä kaksi ovat kuin ovatkin näkymättömän langan avulla kiinni toisissaan. Bojanin ilmoitus ruissiin menosta ja käärijän myös, oli ilotulitusta kerrakseen. Bojan ei meinannut housuissaan pysyä. Onko se sittenkin totta? Something more. Together love.
Ruissiin meno oli kyllä niin ihana ilmoitus, että kesken keikan aloin tutkia lipunmyyntiä. Päiväkohtaiset liput on kai vasta tulossa myyntiin. Bojan oli tosi innoissaan, kun pääsi käärijänkin mainitsemaan. Mä niin haluaisin että sitä something morea olisi molemmin puolin. Mutta todellisuus näyttää vähän toiselta. Tähän kai sitä on tyydyttävä, eihän nuo toisistaan eroon pääse kai kuitenkaan kokonaan.
 
vierailija
Ruissiin meno oli kyllä niin ihana ilmoitus, että kesken keikan aloin tutkia lipunmyyntiä. Päiväkohtaiset liput on kai vasta tulossa myyntiin. Bojan oli tosi innoissaan, kun pääsi käärijänkin mainitsemaan. Mä niin haluaisin että sitä something morea olisi molemmin puolin. Mutta todellisuus näyttää vähän toiselta. Tähän kai sitä on tyydyttävä, eihän nuo toisistaan eroon pääse kai kuitenkaan kokonaan.
eivät pääse eivätkä halua. Siis se something more on aivan varmasti, se ei välttämättä vaan ole ollenkaan romanttista laatua, mutta se että Bojan tulee hiukan yli vuoden aikana Suomeen neljä kertaa (ainakin) ja esitellään vanhemmille ja kaikille kavereille ym ym kertoo kyllä jostain muusta kuin peruskaveruudesta. Ja se voi olla sitä sielunveljeyttä.
 
vierailija
Ruissiin meno oli kyllä niin ihana ilmoitus, että kesken keikan aloin tutkia lipunmyyntiä. Päiväkohtaiset liput on kai vasta tulossa myyntiin. Bojan oli tosi innoissaan, kun pääsi käärijänkin mainitsemaan. Mä niin haluaisin että sitä something morea olisi molemmin puolin. Mutta todellisuus näyttää vähän toiselta. Tähän kai sitä on tyydyttävä, eihän nuo toisistaan eroon pääse kai kuitenkaan kokonaan.
Kyllä mä uskon, että something morea on molemmin puolin, eikä ne näytä toisistaan pääsevän eroon. Ja ehkä nyt haluavat pitää sen something moren enemmän itsellään, mikä on vain hyvä asia, vaikka toisaalta olisikin kiva saada uutta yhteistä matskua.
 
vierailija
Mä tutustuin eilen polyamoriaan, eikä se vaikuttanut minusta aivan järjettömältä systeemiltä. Erityisesti minua viehätti se, että kaikki osapuolet tietävät, missä mennään, eivätkä kaikki ole samassa sängyssä. Tämä polyamoriasta kiinnostumiseni ei sitten liity yhtään mihinkään.
 
vierailija
eivät pääse eivätkä halua. Siis se something more on aivan varmasti, se ei välttämättä vaan ole ollenkaan romanttista laatua, mutta se että Bojan tulee hiukan yli vuoden aikana Suomeen neljä kertaa (ainakin) ja esitellään vanhemmille ja kaikille kavereille ym ym kertoo kyllä jostain muusta kuin peruskaveruudesta. Ja se voi olla sitä sielunveljeyttä.
Kiinnostava tuo sielunveljeys ja saman sielun puolikkaat. Mistä sellaisessa oikein on kyse. Onkohan K n suhde Bojaniin jotenkin erilainen kuin hänen suhteensa muihin hyviin ystäviinsä. Siis olematta romanttinen kuitenkaan.
 
vierailija
Kyllä mä uskon, että something morea on molemmin puolin, eikä ne näytä toisistaan pääsevän eroon. Ja ehkä nyt haluavat pitää sen something moren enemmän itsellään, mikä on vain hyvä asia, vaikka toisaalta olisikin kiva saada uutta yhteistä matskua.
Jep, itsekin uskon vahvasti molemminpuoliseen. Mutta dissosiaatio is a bitch ja johtaa usein tuollaisiin rinnakkaistodellisuuksiin, kun toinen puoli on kuitenkin liian pelottava.
 
vierailija
Mä tutustuin eilen polyamoriaan, eikä se vaikuttanut minusta aivan järjettömältä systeemiltä. Erityisesti minua viehätti se, että kaikki osapuolet tietävät, missä mennään, eivätkä kaikki ole samassa sängyssä. Tämä polyamoriasta kiinnostumiseni ei sitten liity yhtään mihinkään.
Minua on kiinnostanut jo monta vuotta, ja omaa suhdettani haluaisin kehittää tähän suuntaan. Toinen osapuoli ei vaan ole vielä oikein innostunut.

Jostain syystä on viime aikoina mietityttänyt että voisiko olla muillekin soveltuva konsepti. Siis ihan randomeille muille.
 
vierailija
Minua on kiinnostanut jo monta vuotta, ja omaa suhdettani haluaisin kehittää tähän suuntaan. Toinen osapuoli ei vaan ole vielä oikein innostunut.

Jostain syystä on viime aikoina mietityttänyt että voisiko olla muillekin soveltuva konsepti. Siis ihan randomeille muille.
OT. Me ollaan puolison kanssa annettu toisillemme lupa ihastua omaan sukupuoleen, jos sellainen sopiva eteen tulee ja yhden illan juttuihin on lupa. Toistaiseksi ei ole ketään ihastusta löytynyt (eikä kumpikaan aktiivisesti sitä etsi), mutta jo keskustelemalla tästä asiasta ollaan saatu suhdettamme toimimaan paremmin.
 
vierailija
Samaa uskon minäkin, kyllä se something more on ihan molemmin puolista heillä.
Mä en tiedä mitä niiden välillä on, mutta ei se tavallista ystävyyttä ole kun onhan ne nähty yhdessä. Ei kukaan voi tuollaista esittää koko ajan. Kärppä sanoi NT:llä että there is something special between us ja siihen minä uskon. Hän ei varmaan itsekään osaa selittää sitä itselleen mitä se on. Jos B ottais ja suutelis ihan tosta vaan Kärppää niin se olis siinä, perhoset ja salamat lentelis. Niin kävi mulle mun miehen kanssa ja koskaan aiemmin ei ollut mahanpohjassa tuntunut siltä vaikka olin luullut olevani hyvinkin rakastunut aiemminkin. Ja sanokaa vaikka seonneeksi mutta näin mä tunnen.
 
vierailija
OT. Me ollaan puolison kanssa annettu toisillemme lupa ihastua omaan sukupuoleen, jos sellainen sopiva eteen tulee ja yhden illan juttuihin on lupa. Toistaiseksi ei ole ketään ihastusta löytynyt (eikä kumpikaan aktiivisesti sitä etsi), mutta jo keskustelemalla tästä asiasta ollaan saatu suhdettamme toimimaan paremmin.
Meillä "ongelma" se että kumpikaan ei ole omasta sukupuolesta kiinnostunut. Ehkä olisi helpompi niin.
 
vierailija
Mietinkin miten Bojan oli niin vapautunut ja onnellinen lavalla tänään. No sehän selventää, että K oli eri seurassa kuin eilen. Tuo katse K:n suuntaan on kyllä niin täynnä rakkautta. Voi Bojan. 🥰💚
 
vierailija
Olipas kyllä erilainen rento Boitsu tänään keikalla. Tosi hyvä kombo nämä kaksi iltaa kun settilistatkin eri. Niin paljon ajatuksia ja tunteita. Tän päivän kokonaisuus oli selkeästi paremmin kasassa. Tämä on ehkä hassu kommentti, mutta jotenkin se eilinen epävarmempi ja haavoittuvaisempi Bojan taas kosketti ihan eri tavalla syvältä ja avasi erilaista näkymää siihen minkälainen artisti hän on. Ja miten ihanaa et maybe something more Kärppä istuu siellä katsomossa joka ilta. Pelkkää lovea. 💚

Nyt kun vielä sais ihminen keikkatäpinöiltään nukuttua.
 
vierailija
Ihan mahtavaa pohdintaa ja ajatustenkerrontaa poikien ystävyydestä ja väleistä 😍 Eikä kukaan tullut haukkumaan ankeuttajaksi, vaikka ihan "vain" ystävyydestä moni puhui. Ehkä omatkin ajatukset taas palautuu näille raiteille. T. Eilen mentalbreakdownin saanut.
 

Yhteistyössä