Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi voi, harmi että Vauvan emoalus pysyy lukittuna. Kauankohan mahtaa tällä kertaa olla, vai jäikö lopullisesti sekin lukkoon näin kriittisellä hetkellä. Olis ollut paljon spekuloitavaa esim. Bojanin vapautuneisuudesta tänään ja Käärijän keikan seuraamisest yksin, sekä näiden asioiden korrelaatiosta. :(
 
vierailija
Voi voi, harmi että Vauvan emoalus pysyy lukittuna. Kauankohan mahtaa tällä kertaa olla, vai jäikö lopullisesti sekin lukkoon näin kriittisellä hetkellä. Olis ollut paljon spekuloitavaa esim. Bojanin vapautuneisuudesta tänään ja Käärijän keikan seuraamisest yksin, sekä näiden asioiden korrelaatiosta.
Eikö sitä voi täällä spekuloida? 🤔
 
vierailija
Oli tosi tosi hyvä konsertti!!! Erilainen kuin eilen (eri biisejä, eri järjestys)
Bojan todella rennon ja hyväntuulisen oloinen ❤ Jutteli paljon. Best boyfriend oli yleisössä komeana mustassa hihattomassa paidassa. Jere istui Häärijän vieressä. (6 hengen porukka, ei ollut GF mukana.)
En malta odottaa 7.7 saakka ❤🔥
Tässä pari videota tältä illalta. Tänään kuultiin uusi biisi englanniksi.
 
vierailija
Voisko säilyttää kivan fiiliksen ja pitäkää yksityishenkilön mollaus poissa spekuista. Aloitan: pitkä tauko keikkailussa ja aiemmat pankkiikohtaukset yms. taustalla + väsymys ja stressi edellisen päivän tekniikkasäädöistä , jännitys uusien biisien vastaanotosta yms. vaikutti eiliseen esiintymiseen. Yleisön rakastava vastaanotto eilen rohkaisi joten tänään parempi ja rennompi fiilis.
 
vierailija
Oli tosi tosi hyvä konsertti!!! Erilainen kuin eilen (eri biisejä, eri järjestys)
Bojan todella rennon ja hyväntuulisen oloinen Jutteli paljon. Best boyfriend oli yleisössä komeana mustassa hihattomassa paidassa. Jere istui Häärijän vieressä. (6 hengen porukka, ei ollut GF mukana.)
En malta odottaa 7.7 saakka ‍
Tässä pari videota tältä illalta. Tänään kuultiin uusi biisi englanniksi.
Siis tänäänkö K uskalsi näyttää itsensä kun eilen oli hupparinhuppu ja aurinkolasit?
 
vierailija
Voisko säilyttää kivan fiiliksen ja pitäkää yksityishenkilön mollaus poissa spekuista. Aloitan: pitkä tauko keikkailussa ja aiemmat pankkiikohtaukset yms. taustalla + väsymys ja stressi edellisen päivän tekniikkasäädöistä , jännitys uusien biisien vastaanotosta yms. vaikutti eiliseen esiintymiseen. Yleisön rakastava vastaanotto eilen rohkaisi joten tänään parempi ja rennompi fiilis.
Tuota yritti muutama eilen just sanoa vauvallakin, mutta hautautui hirveän kaaoksen alle 😅
 
vierailija
Eikö sitä voi täällä spekuloida?
Mun mieltäni vaivaa ihan luvattoman paljon tuo K B ja eräs- kuvio. Myös omasta elämästä paljon kaikenlaista ristiriitaista ajatusta liikkuu päässä joka suuntaan. Ja ne sotkeutuu iloisesti yhteen. Olen junassa tulossa joksujen konsertista. Nuoruus on mennyt ajat sitten on päällimmäinen ajatus nyt, se jotenkin korostui taas tuolla.
 
vierailija
Katsoin nyt enemmän eilisiä klippejä ja noiden perusteella en ymmärrä, miten joku voi edes verrata Boitsun vibaa ja virettä edes normaliin priimaan Joksu-keikkaan saati sitten NT:hen, mutta uskon kyllä helposti sen johtuneen jännityksestä ja teknisistä ongelmista. Keikkoihin liittyvät sotkut ovat aiemminkin useita kertoja selvästi laskeneet hänellä esiintymisiilistä.
 
vierailija
Katsoin nyt enemmän eilisiä klippejä ja noiden perusteella en ymmärrä, miten joku voi edes verrata Boitsun vibaa ja virettä edes normaliin priimaan Joksu-keikkaan saati sitten NT:hen, mutta uskon kyllä helposti sen johtuneen jännityksestä ja teknisistä ongelmista. Keikkoihin liittyvät sotkut ovat aiemminkin useita kertoja selvästi laskeneet hänellä esiintymisiilistä.
Tämä ja edellisen yön valvomiset siihen päälle kun olivat puoleen yöhön asti treenanneet keikkaa varten ja Nace tosiaan ollut vielä neljältä aamulla jotain korjaamassa. Eri lähtökohdista on keikat olleet ja eilenkin oli mun mielestä hyvä meno
 
vierailija
Tämä ja edellisen yön valvomiset siihen päälle kun olivat puoleen yöhön asti treenanneet keikkaa varten ja Nace tosiaan ollut vielä neljältä aamulla jotain korjaamassa. Eri lähtökohdista on keikat olleet ja eilenkin oli mun mielestä hyvä meno
Joskin Bojan ja Kris hyvin mahdollisesti valvoivat vielä Tavalla tai sen lähiseudulla sen jälkeen kun nuo oli korjattu. :)
 
vierailija
Voisko säilyttää kivan fiiliksen ja pitäkää yksityishenkilön mollaus poissa spekuista. Aloitan: pitkä tauko keikkailussa ja aiemmat pankkiikohtaukset yms. taustalla + väsymys ja stressi edellisen päivän tekniikkasäädöistä , jännitys uusien biisien vastaanotosta yms. vaikutti eiliseen esiintymiseen. Yleisön rakastava vastaanotto eilen rohkaisi joten tänään parempi ja rennompi fiilis.
Mä uskon myös, että näistä syistä tänään oli rennompaa.
 
vierailija
Voi voi, harmi että Vauvan emoalus pysyy lukittuna. Kauankohan mahtaa tällä kertaa olla, vai jäikö lopullisesti sekin lukkoon näin kriittisellä hetkellä. Olis ollut paljon spekuloitavaa esim. Bojanin vapautuneisuudesta tänään ja Käärijän keikan seuraamisest yksin, sekä näiden asioiden korrelaatiosta. :(
Oliko K molemmilla keikoilla ilman nimeltä mainitsematonta? Muuten ei tarvi aiheesta! Kivaa, että B vapautuneesti lavalla!
 
vierailija
Olen nyt todella mietteliäs ja melkein sanaton. Katsoin noita klippejä Bojanista. Mikä riemu ja ilo hänestä pulppusi. Nyt keikka meni varmaan hänen mielestään täysin putkeen. Ja sitten Käärijä. Ystävien kanssa katsomassa ja kuuntelemassa. Nämä kaksi ovat kuin ovatkin näkymättömän langan avulla kiinni toisissaan. Bojanin ilmoitus ruissiin menosta ja käärijän myös, oli ilotulitusta kerrakseen. Bojan ei meinannut housuissaan pysyä. Onko se sittenkin totta? Something more. Together love.
 
vierailija
Olen nyt todella mietteliäs ja melkein sanaton. Katsoin noita klippejä Bojanista. Mikä riemu ja ilo hänestä pulppusi. Nyt keikka meni varmaan hänen mielestään täysin putkeen. Ja sitten Käärijä. Ystävien kanssa katsomassa ja kuuntelemassa. Nämä kaksi ovat kuin ovatkin näkymättömän langan avulla kiinni toisissaan. Bojanin ilmoitus ruissiin menosta ja käärijän myös, oli ilotulitusta kerrakseen. Bojan ei meinannut housuissaan pysyä. Onko se sittenkin totta? Something more. Together love.
No just. Ei todellakaan oo.
 
vierailija
Voisko säilyttää kivan fiiliksen ja pitäkää yksityishenkilön mollaus poissa spekuista. Aloitan: pitkä tauko keikkailussa ja aiemmat pankkiikohtaukset yms. taustalla + väsymys ja stressi edellisen päivän tekniikkasäädöistä , jännitys uusien biisien vastaanotosta yms. vaikutti eiliseen esiintymiseen. Yleisön rakastava vastaanotto eilen rohkaisi joten tänään parempi ja rennompi fiilis.
Tänään oli parempi. Hakkasin käteni kipeiksi, vaikka yleensä olen tönkkö viilipytty. Kiva, jos kokevat Suomen ja suomalaiset turvalliseksi yleisöksi.
 
vierailija
Olen nyt todella mietteliäs ja melkein sanaton. Katsoin noita klippejä Bojanista. Mikä riemu ja ilo hänestä pulppusi. Nyt keikka meni varmaan hänen mielestään täysin putkeen. Ja sitten Käärijä. Ystävien kanssa katsomassa ja kuuntelemassa. Nämä kaksi ovat kuin ovatkin näkymättömän langan avulla kiinni toisissaan. Bojanin ilmoitus ruissiin menosta ja käärijän myös, oli ilotulitusta kerrakseen. Bojan ei meinannut housuissaan pysyä. Onko se sittenkin totta? Something more. Together love.
Minä olen ainakin vielä something more ajattelija kyllä
 

Yhteistyössä