vierailija
Siis tarkennus tuohon. Schlager ei siis varsinainen uusi biisi, vaan tossa kohdassa Kärtsä (ja ehkä Härtsä) lavalla vetämässä "jotain" joksujen kanssa.
T. Sanokaa mun sanoneenSiis tarkennus tuohon. Schlager ei siis varsinainen uusi biisi, vaan tossa kohdassa Kärtsä (ja ehkä Härtsä) lavalla vetämässä "jotain" joksujen kanssa.
Juuri näin, Euroviisuihin vahvasti liittyvä genre.Siis tarkennus tuohon. Schlager ei siis varsinainen uusi biisi, vaan tossa kohdassa Kärtsä (ja ehkä Härtsä) lavalla vetämässä "jotain" joksujen kanssa.
Kuulostaisi todella oudolta biisin nimeltä että mahtaako olla joku ihan muu esitys kuin uusi biisi...Schlager ei ole nimi, vaan tarkoittaa musiikkityyliä. "The style has been frequently represented at the Eurovision Song Contest"
Oota multa saat kun vedän tän viimeisen silauksen naamaan.Onks joku nähnyt mun pellemeikkejä?
Sori, lainasin niitäOnks joku nähnyt mun pellemeikkejä?
Schlager on Saksaa. Kirjaimellisesti "iskelmä" Schlag=isku. Ruotsiksi slager. Euroviisupoppia kutsutaan noilla kielialueilla schlageriksi.Schlager kuulostaa jotenkin balkanilaiselta.
Sekin mahdollistaTai sitten se on biisi ilman nimeä
Joku iskelmä? Mikähän se vois olla.Siis tarkennus tuohon. Schlager ei siis varsinainen uusi biisi, vaan tossa kohdassa Kärtsä (ja ehkä Härtsä) lavalla vetämässä "jotain" joksujen kanssa.
Siis sillä tyylillä tarkoitetaan euroviisumusiikkia.Joku iskelmä? Mikähän se vois olla.
Aikuinen nainen mä ooooooon..
sille sopii noi lasitNacella silmälasit!!
No ei tarkoiteta! Schlager on iskusävelmä eli iskelmä saksaksi. Toki viisuissakin on iskelmiä.Siis sillä tyylillä tarkoitetaan euroviisumusiikkia.
Siis googlaa nyt vaikka, äläkä intä vastaan. Schlager Eurovision.No ei tarkoiteta! Schlager on iskusävelmä eli iskelmä saksaksi. Toki viisuissakin on iskelmiä.
Ihana nörttilookNacella silmälasit!!