Minä luulen että me ihmiset annamme liikaa valtaa somelle ja sen kautta tehtäville tulkinnoille. Jos tulkitsemme postauksia tai niiden puutetta huolivärittyneesti tiettyihin odotuksiin nojaten, se voi vääristää meidän ajatuksia siihen suuntaan, että jokin ei olisi kunnossa. Vaikka todellisuus olisi ihan muuta.
Komppaan tätä. Mun ajatus on, että off on nyt lähinnä tulkinnat tässä shippikuplassa. Ja shippareiden odotukset tälle kiertueelle. Tosin NT ja muukin info antoi kyllä odottaa, että sama meno jatkuisi, siksi ymmärrän hyvin pettymyksen ettei niin käynytkään.
Tää lienee nyt tietyn shipin lietsonnan loppu, mutta en tekis siitä mitään päätelmiä sen suhteen, miten asiat ja välit on yksityisesti. Uskon että oikein hyvin, kaikki info (anoppila, Kärtsä keikalla anopit ja kaverit mukana) viittaa siihen suhtaan. Bojči on adoptoitu paitsi Suomeen myös Kärtsän sukuun ja perheeseen.
Mietin myös, että keikan vire saattoi olla erilainen siksikin, että Bojan hyvin tiesi, ettei tiettyihin Kärtsäodotuksiin vastata, vaan käännetään kelkkaa isosti suhteessa NT:hen.
Mut en tiedä, mahtava keikka eilen, itse harkitsen menenkö tänäänkin kaikkia akuutteja terveysongelmia, univajetta ja ensi viikon työtehoa uhmaten. Mun strategia tän pienoisen pettymyksen ja isohkon muutoksen kanssa diilaamiseen on se, että pistän nyt shipin hetkeksi hyllylle ja enkä anna näiden murheiden vaikuttaa mun musahaippeihin. Se on sikäli helppoa, että mulla on tähänkin asti ollut pikkaisen eri lokero näille asioille. Tsemiä kaikille pettymyksen työstäjille, olkaa armollisia itsellenne.