Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on tumppu mutta en oikein ole oppinut käyttämään sitä. En tajua niitä tagi juttuja ja käytän niitä kai tyhmästi lol. Tykkään paikasta ja olen HC K&B shippari mutta en osaa solahtaa siellä porukkaan. Haluaisin kyllä.
 
vierailija
Mulla on edelleen niin, että jotain oli tapahtunut, kun Bojan mainitsi (Wienissä????? vai missä se oli, pitää tarkistaa) siitä Have you ever told someone you love how good they smell to you?
Sitä ennen oli ollut kuin SIMPUKKA kaikesta, minkä vois yhdistää K&B-shippiin tai heidän keskinäiseen suhteeseen ns. romanttisella tasolla.
Ja sit hän vaan yks kaks alotti siitä puhumisen. Eikä ole hiljentynyt sen jälkeen vielä. Tiedättekö sen tunteen kun haluaisitte kertoa ihmisestä, johon olette ihastunut jokaiselle vastaantulijalle (jos vain voitte siitä puhua ääneen)? Jotain sellaista uskon tuossa tapahtuneen. Siksi Bojan pystyy julkaisemaan ne biisitkin. Hän ei vain voi olla kokonaan hiljaa.
Ehkä siinä tuli just joku positiivinen selkeys tuohon hommaan.
Ties vaikka se Kärden Antverpen Bojan-potpuri liittyis hommaan jotenkin (saaneet vielä puhuttua väleistään jotain mitä ei ollut ennen puhuttu? B ottanut kissan pöydälle että mitä toi morunta oikein oli)
 
vierailija
Mulla on edelleen niin, että jotain oli tapahtunut, kun Bojan mainitsi (Wienissä????? vai missä se oli, pitää tarkistaa) siitä Have you ever told someone you love how good they smell to you?
Sitä ennen oli ollut kuin SIMPUKKA kaikesta, minkä vois yhdistää K&B-shippiin tai heidän keskinäiseen suhteeseen ns. romanttisella tasolla.
Ja sit hän vaan yks kaks alotti siitä puhumisen. Eikä ole hiljentynyt sen jälkeen vielä. Tiedättekö sen tunteen kun haluaisitte kertoa ihmisestä, johon olette ihastunut jokaiselle vastaantulijalle (jos vain voitte siitä puhua ääneen)? Jotain sellaista uskon tuossa tapahtuneen. Siksi Bojan pystyy julkaisemaan ne biisitkin. Hän ei vain voi olla kokonaan hiljaa.
Ehkä siinä tuli just joku positiivinen selkeys tuohon hommaan.
Ties vaikka se Kärden Antverpen Bojan-potpuri liittyis hommaan jotenkin (saaneet vielä puhuttua väleistään jotain mitä ei ollut ennen puhuttu? B ottanut kissan pöydälle että mitä toi morunta oikein oli)
Mielenkiintoista analyysia 😊
 
vierailija
Järjellä ajatellen jos K tietäisi että Boitsulla on romanttisia tunteita häntä kohtaan, ei hän veisi nimeltä mainitsematonta Joksujen keikalle. Ei K ole julma. Ja en väitä että niitä tunteita olisi.
 
vierailija
Yes you are right! Maybe I let myself be influenced by the sad and confused atmosphere, maybe it's my emotional nature. I will try to regain calm and not be desperate. Thank you. Made in Italy
Hugs to you Serena! 💜 I’m sure K&B love each other, as friends or even something more. They may never end up together, but there will be always this very special bond between them that started in Liverpool (or Madrid actually). No one can take it Away from them - or from us! 🥰
 
vierailija
Olihan tuo tän illan touhu sovittu ulostulo. Siis että mennään istumaan yleisön sekaan ja matti sekä B vielä laittoi heistä varmasti kuvan kanssa ig-storyn katsomossa. Tuntuu vain julmalta tehdä tuo juuri nyt kun JO on Suomessa 😥
 
vierailija
Hugs to you Serena! I’m sure K&B love each other, as friends or even something more. They may never end up together, but there will be always this very special bond between them that started in Liverpool (or Madrid actually). No one can take it Away from them - or from us!
Thank you! I return the hug! Now I'm a little better, probably tomorrow I'll feel better and I'll be ready to see them laugh and joke together. Made in Italy (Serena)
 
vierailija
Mä veikkaan et kultsan aikataulu oli esim et puoleen mennessä pitää olla ulkona yms eikä Joksujen antama aika taulu kauan keikka kestää koska Joksut Taisivat kans aika nopeasti hotellille lähteä keikan jälkeen.
 
vierailija
Ja en ole kyllä huomannut et missään muualla alustalla ainakaan näin radikaalisesti olla petytty siihen että K ei ollutkaan lavalla. Jodelissa ihan vähän vaan puhetta mut ei sielläkään pettyneitä oltu tumpussa ei mitään
 
vierailija
Olihan tuo tän illan touhu sovittu ulostulo. Siis että mennään istumaan yleisön sekaan ja matti sekä B vielä laittoi heistä varmasti kuvan kanssa ig-storyn katsomossa. Tuntuu vain julmalta tehdä tuo juuri nyt kun JO on Suomessa
Mä en näe tuota mitenkään sovittuna juttuna. Anteeksi nyt vaan, mutta hardcore stalker-tyylisiä faneja lukuunottamatta kukaan ei edes tiedä, keitä ne naiset Matin stoorissa on puhumattakaan siitä, että pysäyttelisi kuvaa sormuksen näkemisen toivossa. Sitä harrastaa niin vähäinen ja tärähtänyt osa ihmisiä, ettei sillä tavalla kukaan tuo kumppaniaan julkisuuteen. Varsinkaan kun K:ta ei edes stoorissa näy tai ole siihen tägätty.
 
vierailija
Mä en näe tuota mitenkään sovittuna juttuna. Anteeksi nyt vaan, mutta hardcore stalker-tyylisiä faneja lukuunottamatta kukaan ei edes tiedä, keitä ne naiset Matin stoorissa on puhumattakaan siitä, että pysäyttelisi kuvaa sormuksen näkemisen toivossa. Sitä harrastaa niin vähäinen ja tärähtänyt osa ihmisiä, ettei sillä tavalla kukaan tuo kumppaniaan julkisuuteen. Varsinkaan kun K:ta ei edes stoorissa näy tai ole siihen tägätty.
Ja lisään vielä, että eiköhän B:n ensisijainen syy jakaa toi stoori ole se, että siihen oli tägätty joker_out kunniasuomalaisina, ei mikään ihmeen 5D-shakki liittyen Kärtsän ihmissuhteisiin, jestas sentään.
 
vierailija
Mä en näe tuota mitenkään sovittuna juttuna. Anteeksi nyt vaan, mutta hardcore stalker-tyylisiä faneja lukuunottamatta kukaan ei edes tiedä, keitä ne naiset Matin stoorissa on puhumattakaan siitä, että pysäyttelisi kuvaa sormuksen näkemisen toivossa. Sitä harrastaa niin vähäinen ja tärähtänyt osa ihmisiä, ettei sillä tavalla kukaan tuo kumppaniaan julkisuuteen. Varsinkaan kun K:ta ei edes stoorissa näy tai ole siihen tägätty.
Kyllä suomalaiset tietää jo volden uljonäöltä. Eikä matti tai muutkaan ole sitä noin tarkoituksella kuvannut Kn vieressä.
 

Yhteistyössä