Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ok, eikös se pitänyt olla 1:40 pituinen?
Näin olin käsittänyt. Minä odotin koko ajan, että SSOL tulee vielä ja jälkeenpäin käsitin, että moni muukin jäi soittamatta, esim. Bele Sanje ja Dopamin...

Minusta Bojanin ääni kuulosti nuhaiselta. En tiiä, miten muiden korvaan kuului, mutta tuli itselle mieleen, että siksikö ne inkiväärit ja vitamiinit oli sitten ostettu ...
 
vierailija
p

Mä olin ihan puulla päähän lyöty kun keikka loppui niin ettei K ollut ollut lavalla.
Piti vielä jatkaa, että keikan fiilis oli niin intensiivinen, että en edes muistanut K:n olemassaoloa. Kyllä nää meidän ihanat boitsut on niin karismaattisia, taitavia ja rautaisia ammattilaisia, että pärjäävät omillaan! 🔥🔥🔥 Taatusti tulevat takaisin Suomeen, niin rakastavan ja lämpimän vastaanoton saivat. ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Huh mitä jankkausta. En saa keikan jälkeen unta ja olisin tullut fiilistelemään ja keikkaraporttia kirjoittamaan, mutta jätän myöhemmäksi tässä ilmapiirissä. Suosittelen muuten kaikille tumblrin hankkimista, siellä on ollut ihastunut vastaanotto keikasta, hyviä klippejä, meemejä ja tulkinnatkin uusista biiseistä ja niiden käännöksistä (jep, ovat molemmat Bojereä ihan selvästi). Ainoa pettymyksen aihe jollekin oli se, että ei kuultu SSOLia :D Ja siellä saa shipata rauhassa ja kukaan ei tuo esille asiaankuulumattomia ihmisiä. Mä siirryn sinne enemmän tästä lähtien, ei jaksa tätä vänkäystä. Huomenna (ei kun tänään!) toistamiseen keikka, en malta odottaa!
 
vierailija
Sitä samaa yritin aikaisemminkin sanoa, että jopa JO on tuntunut olevan normaalia hiljaisempi somessa. Dean oli ollut keikalla vaikka hänkään ei aikaisemmin ole mitään pistänyt. Saa muuten nähdä onko Mikke kuvaamassa tänään. Onhan se teoriassa mahdollista, että eilen tultiin yhdessä fiilistelemään ja tänään mennään enemmän takahuoneelle hengailemaan. Jossa ilmeisesti K onkin ollut myöhemmin ja nyt karaokepaikassa. Härtsä ainakin on. Joku sanoi että Bojan räkättäisi taustalla mutta en ole päässyt varmentamaan tätä.
 
vierailija
Näin olin käsittänyt. Minä odotin koko ajan, että SSOL tulee vielä ja jälkeenpäin käsitin, että moni muukin jäi soittamatta, esim. Bele Sanje ja Dopamin...

Minusta Bojanin ääni kuulosti nuhaiselta. En tiiä, miten muiden korvaan kuului, mutta tuli itselle mieleen, että siksikö ne inkiväärit ja vitamiinit oli sitten ostettu ...
Mua vähän harmittaa, ettei tullut myöskään Omamljeno Teloa. Se on mulle heidän kunkkubiisinsä. Keikka oli itselle vähän yli puolivälin hyvä kokemus, lopun olin vaan ihan watafak-tunnelmissa, kun ei menty K:n osuuteen ollenkaan.
Ennen ekaa encorea kaiuttimistahan sit tuli muutes Doorsia… The End.
Taisi olla oikea biisi eräänlaiselle fanipalvelulle.
 
vierailija
Sitä samaa yritin aikaisemminkin sanoa, että jopa JO on tuntunut olevan normaalia hiljaisempi somessa. Dean oli ollut keikalla vaikka hänkään ei aikaisemmin ole mitään pistänyt. Saa muuten nähdä onko Mikke kuvaamassa tänään. Onhan se teoriassa mahdollista, että eilen tultiin yhdessä fiilistelemään ja tänään mennään enemmän takahuoneelle hengailemaan. Jossa ilmeisesti K onkin ollut myöhemmin ja nyt karaokepaikassa. Härtsä ainakin on. Joku sanoi että Bojan räkättäisi taustalla mutta en ole päässyt varmentamaan tätä.
Selvä Bn nauru.
 
vierailija
Huh mitä jankkausta. En saa keikan jälkeen unta ja olisin tullut fiilistelemään ja keikkaraporttia kirjoittamaan, mutta jätän myöhemmäksi tässä ilmapiirissä. Suosittelen muuten kaikille tumblrin hankkimista, siellä on ollut ihastunut vastaanotto keikasta, hyviä klippejä, meemejä ja tulkinnatkin uusista biiseistä ja niiden käännöksistä (jep, ovat molemmat Bojereä ihan selvästi). Ainoa pettymyksen aihe jollekin oli se, että ei kuultu SSOLia Ja siellä saa shipata rauhassa ja kukaan ei tuo esille asiaankuulumattomia ihmisiä. Mä siirryn sinne enemmän tästä lähtien, ei jaksa tätä vänkäystä. Huomenna (ei kun tänään!) toistamiseen keikka, en malta odottaa!
Tumppu on ihana juuri mm näistä syistä <3
 
vierailija
Mua vähän harmittaa, ettei tullut myöskään Omamljeno Teloa. Se on mulle heidän kunkkubiisinsä. Keikka oli itselle vähän yli puolivälin hyvä kokemus, lopun olin vaan ihan watafak-tunnelmissa, kun ei menty K:n osuuteen ollenkaan.
Ennen ekaa encorea kaiuttimistahan sit tuli muutes Doorsia… The End.
Taisi olla oikea biisi eräänlaiselle fanipalvelulle.
Siis anteeksi ennen vikaa encorea
 
vierailija
This is the end
Beautiful friend
This is the end
My only friend, the end
Of our elaborate plans, the end
Of everything that stands, the end
No safety or surprise, the end
I'll never look into your eyes again
 
vierailija
Sen nyt haluaisin vaan sanoa, että ihminen voi mennä kihloihin ja vaikka naimisiinkin jonkun kanssa ja silti rakastaa toista. Maailma on täynnä traagisia rakkaustarinoita, eikä tämä olisi niistä ensimmäinen.

Mutta tottakai toivon, että K on onnellinen ja tyytyväinen valintaansa. Ja samalla toivon, enemmän kuin mitään muuta, että rakas Bojan on onnellinen ja löytää etsimänsä! 💙

Kyllä minä uskon, että heidän välillään oli (ja edelleen on) jotain täysin ainutlaatuista. Ei se mitään feikkiä ja fanserviceä ollut. Tässä kohtaa tunteet on ehkä enemmän siellä lämpimän ystävyyden puolella, mutta ei se poista sitä mitä on ollut. We always have Liverpool, Tavastia 1 & NT. 💙💚
 

Yhteistyössä