Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Omg, sanooko! 😨 Siis mä pidin jo koko ajan tota biisiä K:sta kertovana kun näin noi sanat (ja itseasiassa keikallakin höristelin korviani, kun Bojan selitti mistä se kertoo, että whaaaat, tämähän kuulostaa tutulta...) Mutta jos hän sanoo, että HE, se on Kärtsästä.
Kun miehestä ainakin, koska hän ei sano "muut" naiset....
Mullekin tuli jokin intuitio, että tämä biisi voisi kertoa Kärtsästä tai että hänen olemassaolonsa olisi jotenkin vaikuttanut tähän…
 
vierailija
Omg, sanooko! Siis mä pidin jo koko ajan tota biisiä K:sta kertovana kun näin noi sanat (ja itseasiassa keikallakin höristelin korviani, kun Bojan selitti mistä se kertoo, että whaaaat, tämähän kuulostaa tutulta...) Mutta jos hän sanoo, että HE, se on Kärtsästä.
Kun miehestä ainakin, koska hän ei sano "muut" naiset....
Ei. sanoo "There's someone home waiting for you, and the only thing you need in your day is that moment you are going to call them it's like *aaah* I know where I am. That's this song"
 
vierailija
B hehkutti että viettävät paljon aikaa yhdessä ja että K haluaa lähteä keikkabussiin mukaan ja kaikki tuntui niin kivalta ja puhuivat niin ihanasti toisistaan. Nyt tilanne näyttää ihan eriltä. Mitä tapahtui?
 
vierailija
Täällä on ihan pösilöä porukkaa. Onneks seassa muutama, jotka haluaisi raportoida keikasta ja hehkuttaa sitä, mutta eihän se onnistu tässä sekopäälaumassa. Menkää nukkumaan ja koittakaa tulla järkiinne vähän. Keikka meni ilmeisen hyvin ja senhän tässä pitäis olla pääasia. Trollit ohjastaa ja pöhköt villinä valittaa perässä ja syyttää Kärtsää taas kaikesta. Aikuisen oikeesti. Kukaan ei oo teille mitään luvannut mistään eikä harhaan johtanut. K ja B on aikuisia ihmisiä ja artisteja, ei teidän marionetteja. Ja varmaan on heidän ystävyytensä ihan kuulkaas kunnossa, eikä mitään ongelmaa siinä ole. Huomion pitäis nyt muutenkin olla bändisssä ei näissä kaveruksissa.
 
vierailija
Täällä on ihan pösilöä porukkaa. Onneks seassa muutama, jotka haluaisi raportoida keikasta ja hehkuttaa sitä, mutta eihän se onnistu tässä sekopäälaumassa. Menkää nukkumaan ja koittakaa tulla järkiinne vähän. Keikka meni ilmeisen hyvin ja senhän tässä pitäis olla pääasia. Trollit ohjastaa ja pöhköt villinä valittaa perässä ja syyttää Kärtsää taas kaikesta. Aikuisen oikeesti. Kukaan ei oo teille mitään luvannut mistään eikä harhaan johtanut. K ja B on aikuisia ihmisiä ja artisteja, ei teidän marionetteja. Ja varmaan on heidän ystävyytensä ihan kuulkaas kunnossa, eikä mitään ongelmaa siinä ole. Huomion pitäis nyt muutenkin olla bändisssä ei näissä kaveruksissa.
Nimenomaan! Ei K mitään puolituttuja/fanservice kavereita vie lapsuudenkotiinsa! Ovat todella hyviä ystäviä. Mitä vikaa ystävyydessä on?
 
vierailija
Ei. sanoo "There's someone home waiting for you, and the only thing you need in your day is that moment you are going to call them it's like *aaah* I know where I am. That's this song"
Eikun niin taitaakin muuten sanoa. Mulla on toi omalla puhelimella, kuuntelin sieltä ja se on kuiteskin them. Eli muoto, jota käytetään, kun et halua sanoa sukupuolta (kaikille lienee selvää, itse opin vasta noin 1,5v sitten)
 
vierailija
Eikun niin taitaakin muuten sanoa. Mulla on toi omalla puhelimella, kuuntelin sieltä ja se on kuiteskin them. Eli muoto, jota käytetään, kun et halua sanoa sukupuolta (kaikille lienee selvää, itse opin vasta noin 1,5v sitten)
Kyllä. Mutta sitä käytetään juuri tuollaisessa tilanteessa missä B sitä käyttää. B yrittää siis tehdä introsta/biisistä samaistuttava, jolloin hän käyttää "them". Hän käyttää myös you-passiivia, eli yleisön jäsenten on tarkoitus pystyä asettamaan tuohon introon/biisiin oman tilanteensa mukaiset pronominit.
 
vierailija
Kaikki on niin kuin ennenkin. Joksut olivat K:n lapsuudenkotona keskiviikkona! Tämä tarkoittaa vain sitä, että K ja B ovat aja ovat aina olleet vain ystäviä. JA joksut varmaan haluavat selvitä omilla avuillaan. Kurjaa, jos heidän keikoillaan Suomessa aina odotetaan vain K:ta lavalle!
Ei vain, vaan MYÖS. Koska heidän kahden kemia on enemmän kuin kumpikaan artisti yksin. Eipä paljoa kiinnosta Bölekään tämän jälkeen.
 
vierailija
B hehkutti että viettävät paljon aikaa yhdessä ja että K haluaa lähteä keikkabussiin mukaan ja kaikki tuntui niin kivalta ja puhuivat niin ihanasti toisistaan. Nyt tilanne näyttää ihan eriltä. Mitä tapahtui?
Ei edelleenkään tiedetä, miten paljon he ovat viettäneet aikaa keskenänsä. Molemmilla on voinut tulla välillä yllätyksiä, suunnitelmat muuttua. Ihan hyvin voi K. olla menossa edelleen Tallinnaan.
 

Yhteistyössä