Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä toivon että K tai H tai kukaan muukaan ylimääräinen ei jatka Tallinnaan, kun en jaksa tyyliin odottaa jotain yhteistä materiaalia mitä ei koskaan tule vaan haluan keskittyä vaan pelkkään joksujen keikkaan. Joo oon outo, mutta tää meno täällä latistaa omaa fiilistä, mutta poiskaan ei näköjään pääse ja olis helpompaa jotenkin ainakin itellä et se K ei lähtis sinne. Mitäköhän taas selitän.
Ymmärrän mitä tarkoitat. Ja ymmärrän myös jokereita, että tämmösen pesäeron halusivat, lahjakas porukka omana itsenäänkin. Ei tarvita H:takaan sinne pelleilemään.
 
vierailija
Mä toivon että K tai H tai kukaan muukaan ylimääräinen ei jatka Tallinnaan, kun en jaksa tyyliin odottaa jotain yhteistä materiaalia mitä ei koskaan tule vaan haluan keskittyä vaan pelkkään joksujen keikkaan. Joo oon outo, mutta tää meno täällä latistaa omaa fiilistä, mutta poiskaan ei näköjään pääse ja olis helpompaa jotenkin ainakin itellä et se K ei lähtis sinne. Mitäköhän taas selitän.
mä ymmärrän sua😅. Ja ajattelen samalla tavalla
 
vierailija
vierailija
Vitut EI HÄVETÄ YHTÄÄN! Itehän ne tän vedätyksen ja sekoilun aloitti. Sitä saa mitä tilaa.
Et oo tosissas. Todellakin toivot että olet trolli etkä ole ollut keikalla oikeasti. Taitaa mun palstailut olla lopullisesti tässä, ihan uskomaton meininki täällä ja tämä ilta osoittaa sen että kyllä monilla menee täysin yli etenkin jos ovat keikoilla olleet.
 
vierailija
Joo muakin ärsyttää se, että eilen pb keikalta k jakoi vaikka mitä ja tänään ei mitään, vaikka on hyvien ystäviensä keikka. Toisaalta voishan se olla niinkin, että tänään oli katsomossa ja huomenna yllätysveto lavalla. Tänään olis ollut nimittäin läppä, kun sen kakkosencoren jälkeen oliskin pamahtanut chachachan alkusävelet. Olis yleisö seonnut, mutta toisaalta, ymmärrän hyvin, että haluavat tehdä omaa juttuaan.
Mäkin vaan iloisena hihkuin kun Bojan sanoi, että tänään ei ole sellainen keikka, että vedetään kaikki vain läpi rtatatata (vaan hän haluaa jutustella) ja alkoi sitten siitä rtatatatsta ikään kuin matkia Ccc:n alkutahteja. Hihkuin, kun odotin, että sitä ois keikan lopulla luvassa 😛
Mutta tänään ei joo tosiaankaan ollut sellainen keikka 😢
 
vierailija
Mä toivon että K tai H tai kukaan muukaan ylimääräinen ei jatka Tallinnaan, kun en jaksa tyyliin odottaa jotain yhteistä materiaalia mitä ei koskaan tule vaan haluan keskittyä vaan pelkkään joksujen keikkaan. Joo oon outo, mutta tää meno täällä latistaa omaa fiilistä, mutta poiskaan ei näköjään pääse ja olis helpompaa jotenkin ainakin itellä et se K ei lähtis sinne. Mitäköhän taas selitän.
Vieläköhän joku nauraa sille palstailijalle, joka ei tullut K:n takia keikalle koko rivillisellä?
 
vierailija
Bojanin intro siihen uuteen biisiin on mielenkiintoinen. "When he is going to call..."
Omg, sanooko! 😨 Siis mä pidin jo koko ajan tota biisiä K:sta kertovana kun näin noi sanat (ja itseasiassa keikallakin höristelin korviani, kun Bojan selitti mistä se kertoo, että whaaaat, tämähän kuulostaa tutulta...) Mutta jos hän sanoo, että HE, se on Kärtsästä.
Kun miehestä ainakin, koska hän ei sano "muut" naiset....
 
Onko Bojan käyttänyt kappaleissaan aikaisemmin sloveeniksi tai serbiaksi sanaa dear?
Lisäksi mulle tää on niiin niiin red flag noiden kahden (K&B) suhteesta, koska Bojan kirjoittaa: "All the women love me a lot. Minusta TÄYSIN selkeä viittaus siihen,m että hän itse ei rakasta NAISIA. Jos toi biisi ois naiselle, siinä ois että other women love me a lot.
Todella, todella paljastava biisi. Mutta hyvä, että sanoo miten tuntee. Rehellinen kaveri. Ihana 💔💔💔
He says "draga" which is the feminine form. For a man it would be "dragi".
Not that I think this means anything because we know he wrote Barve oceana in the female form and then later revealed that it is his experience.
But this new song could also be someone else's story.
 
vierailija
Mä uskon et niiden väleille on tapahtunut jotain. Toivottavasti ei mitään lopullista.
Kaikki on niin kuin ennenkin. Joksut olivat K:n lapsuudenkotona keskiviikkona! Tämä tarkoittaa vain sitä, että K ja B ovat aja ovat aina olleet vain ystäviä. JA joksut varmaan haluavat selvitä omilla avuillaan. Kurjaa, jos heidän keikoillaan Suomessa aina odotetaan vain K:ta lavalle!
 
vierailija
Omg, sanooko! Siis mä pidin jo koko ajan tota biisiä K:sta kertovana kun näin noi sanat (ja itseasiassa keikallakin höristelin korviani, kun Bojan selitti mistä se kertoo, että whaaaat, tämähän kuulostaa tutulta...) Mutta jos hän sanoo, että HE, se on Kärtsästä.
Kun miehestä ainakin, koska hän ei sano "muut" naiset....
EI sano! Ylempänä oikea litterointi
 
vierailija
Omg, sanooko! 😨 Siis mä pidin jo koko ajan tota biisiä K:sta kertovana kun näin noi sanat (ja itseasiassa keikallakin höristelin korviani, kun Bojan selitti mistä se kertoo, että whaaaat, tämähän kuulostaa tutulta...) Mutta jos hän sanoo, että HE, se on Kärtsästä.
Kun miehestä ainakin, koska hän ei sano "muut" naiset....
Ei, sanoo they.
 

Yhteistyössä