Sori että taidat nyt hävetä omiasi, turn-offejasiHauska, miten Setis kimmahti kun menin kehumaan toista palstamiestä.
Ja puhuin vain kintuista. Kauhia, jos olisin vielä käsivarsiakin kehaissut.
Sori että taidat nyt hävetä omiasi, turn-offejasiHauska, miten Setis kimmahti kun menin kehumaan toista palstamiestä.
Ja puhuin vain kintuista. Kauhia, jos olisin vielä käsivarsiakin kehaissut.
Ei mainittu paksukinttu todellakaa voi saada sellaista aikaiseksi.ottaa koville tällä "luomakunnan kruunulla". Hengen päälle. Ei kyrvän. Koska oletan että et tekstisi osalta saa nyt setäkälle mitään seisiötä aikaiseksi.
Sori että taidat nyt hävetä omiasi, turn-offejasi
Dementia on noinkin ”nuorelle” jo iskenytEn hiukkaakaan. Enkä moittinut edes sun jalkoja.
Dementia on noinkin ”nuorelle” jo iskenyt
Kyllä mulla on jo pidempään viirannut. Oma on häpeäsi ettet aiemmin havainnut.Voi kuinka nolo heppu sä oletkaan, joku eunukki vissiin
Sinullahan se vasta on alkanut päässäsi viiraamaan, huomasin sen jtn viikko sitten tyhjänpäiväisestä räyhäämisestäsi.
Mikäs sen mukavampaa on kuin se, että oma nuori, kaunis, hoikkavartaloinen, muodollisesti pätevä nainen hellästi kouraisee g-alueita. Et ole tainnut ikinä kokea sellaista, voisin vaikka lyödä vetoa…
Annie sai kuitenkin 10+ pinnaa minulta siitä. Etkö edes tajua mitä nuo kivat hellät temput tarkoittavat vihjeenä myöhemmälle illalle?
Vaikuttaa siltä, että ukonrähjän mikälie nappula on jäänyt jumiin kuin auton varashälytin. Siitä sitten saa kärsiä tämän palstan asiakaskunta.Ethän sä voi lyhentää sanoja miten huvittaa...g-alue? G on gramman lyhenne.
Vakka vakan löytää? Mitä ihmettä. Eikö toisen pitäisi olla kansi. Vakka+vakka= hoomooKaksi kuumaa ja kyltymätöntä vakkaa löysivät toisensa, ja nauttivat toisistaan, joten missä muka olisi joku ongelma?
Sori pieni g tietysti. Tuli lauseen alkuun isonaEthän sä voi lyhentää sanoja miten huvittaa...g-alue? G on gramman lyhenne.
No ei ole kun itse Annie tekee sen, tosin sallisin sen myös muilta viehättäviltä naisiltaVaatteiden päältä kopelointi ilman lupaa on seksuaalista ahdistelua.
Saan, ja tosi paljonkinNiin setis, saatko katseita miehiltä?
Totta. Sama asia ruotsiksi, niin ei setiksen tartte olla niin häpnaad ettei ymmärtäisi: sant.Kyllä mulla on jo pidempään viirannut. Oma on häpeäsi ettet aiemmin havainnut.
Ei tarvitse heti vetää hernettä nekkuun, jos heittää vähän hurttia huumoria.
Mutta joo, eksyt kyllä aiheesta aika usein, ja jos nyt puhutaan totisesti, niin itse en huorilla ylpeilisi. No olipas törkeästi taas sanottu minulta, mutta tottahan tuo on. Vai miksi Annie nykyisen miehensä kanssa olisi ellei syy ole raha. Olet naiivi mikäli kuvittelet olevasi itse jotenkin ainutlaatuinen tapaus. Olet kakkosvaihtoehtohillotolppa, nyt ja aina.
Hienoa kun tunnustat ongelmasi Nostan :ttuani sinulle.Kyllä mulla on jo pidempään viirannut. Oma on häpeäsi ettet aiemmin havainnut.
Ei tarvitse heti vetää hernettä nekkuun, jos heittää vähän hurttia huumoria.
Mutta joo, eksyt kyllä aiheesta aika usein, ja jos nyt puhutaan totisesti, niin itse en huorilla ylpeilisi. No olipas törkeästi taas sanottu minulta, mutta tottahan tuo on. Vai miksi Annie nykyisen miehensä kanssa olisi ellei syy ole raha. Olet naiivi mikäli kuvittelet olevasi itse jotenkin ainutlaatuinen tapaus. Olet kakkosvaihtoehtohillotolppa, nyt ja aina.
Ymmärsin mainiosti, toivottavasti sinäkin kun kirjoitin asioista jurta jaksain Viestissä #113Totta. Sama asia ruotsiksi, niin ei setiksen tartte olla niin häpnaad ettei ymmärtäisi: sant.
#113Ymmärsin mainiosti, toivottavasti sinäkin kun kirjoitin asioista jurta jaksain Viestissä #113
Kunde du förstå allt?
Hattuttuani? Tämä selittääkin paljon...Hienoa kun tunnustat ongelmasi Nostan :ttuani sinulle.
No nyt meni taas kieliopillisesti väärin ihan porvoon mitalla#113
Sorry men det var inte ditt svar. Lite problem med syn? Har du tappat brillar?
Hanki sinäkin ”brillat” kun et näe/ymmärrä lukemaasiHattuttuani? Tämä selittääkin paljon...
Sinuna en arvostelisi muiden oikeinkirjoitustaNo nyt meni taas kieliopillisesti väärin ihan porvoon mitalla
Sulla oli kirjoitettu hattu:ttuani.Hanki sinäkin ”brillat” kun et näe/ymmärrä lukemaasi
Ymmärsit kuitenkin, kun osasit vastata. Tiedätkö, mitä sanotaan tyhjää nauravasta miehestä, joka sinä olet? Luultavasti et, joten voit googlettaa senkin.No nyt meni taas kieliopillisesti väärin ihan porvoon mitalla
Linkki mahdollisiin kirjoitusvirheisiini?Sinuna en arvostelisi muiden oikeinkirjoitusta
Mm. #114.Linkki mahdollisiin kirjoitusvirheisiini?
Tästä heitostasi rapsahti ilmianto valvojalle.Linkki mahdollisiin kirjoitusvirheisiini?