”Saan miehiltä katseita”. Saatko sinä?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voi kuinka nolo heppu sä oletkaan, joku eunukki vissiin 🙄 🤣🤣🤣

Sinullahan se vasta on alkanut päässäsi viiraamaan, huomasin sen jtn viikko sitten tyhjänpäiväisestä räyhäämisestäsi.

Mikäs sen mukavampaa on kuin se, että oma nuori, kaunis, hoikkavartaloinen, muodollisesti pätevä nainen hellästi kouraisee g-alueita. Et ole tainnut ikinä kokea sellaista, voisin vaikka lyödä vetoa…

Annie sai kuitenkin 10+ pinnaa minulta siitä. Etkö edes tajua mitä nuo kivat hellät temput tarkoittavat vihjeenä myöhemmälle illalle? 🥰😘
Kyllä mulla on jo pidempään viirannut. Oma on häpeäsi ettet aiemmin havainnut.

Ei tarvitse heti vetää hernettä nekkuun, jos heittää vähän hurttia huumoria.

Mutta joo, eksyt kyllä aiheesta aika usein, ja jos nyt puhutaan totisesti, niin itse en huorilla ylpeilisi. No olipas törkeästi taas sanottu minulta, mutta tottahan tuo on. Vai miksi Annie nykyisen miehensä kanssa olisi ellei syy ole raha. Olet naiivi mikäli kuvittelet olevasi itse jotenkin ainutlaatuinen tapaus. Olet kakkosvaihtoehtohillotolppa, nyt ja aina.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Vaatteiden päältä kopelointi ilman lupaa on seksuaalista ahdistelua.
No ei ole kun itse Annie tekee sen, tosin sallisin sen myös muilta viehättäviltä naisilta 🤭

Mutta en valitettavasti ole kokenut sitä.

Niin setis, saatko katseita miehiltä?
Saan, ja tosi paljonkin 😎🥰

Tosin vaan kateellisia ja vain silloin kun liikun kaksistaan upean ja ah niin kauniin nuoren Annien kanssa. Hauskaa on ollut nähdä kun ulkona lähestytään lounaspaikkaa, niin johan siellä selin istuneiden päät kääntyy pöydissä 180˚kun joku vastapuolella on havainnut meidät 😁

Yksin kulkiessani en kiinnitä mitään huomiota muihin miehiin eivätkä he minuun sen suuremmin. Jos nyt kiinnittävät, niin se on ripeä ja sporttinen liikkumiseni 💪😎

vierailija

Mutta joo, eksyt kyllä aiheesta aika usein, ja jos nyt puhutaan totisesti, niin itse en huorilla ylpeilisi. No olipas törkeästi taas sanottu minulta, mutta tottahan tuo on. Vai miksi Annie nykyisen miehensä kanssa olisi ellei syy ole raha. Olet naiivi mikäli kuvittelet olevasi itse jotenkin ainutlaatuinen tapaus. Olet kakkosvaihtoehtohillotolppa, nyt ja aina.
Totta. Sama asia ruotsiksi, niin ei setiksen tartte olla niin häpnaad ettei ymmärtäisi: sant.

Hienoa kun tunnustat ongelmasi 👍 Nostan 🎩:ttuani sinulle.

En nyt kuitenkaan ota moitettasi vastaan, kas kun en seuraa aktiivisesti kaikkia ketjuja missä mahd kirjoittelet…

En ole myöskään harrastanut h:ria kun ei ole ollut tarvis enää moniin, moniin vuosiin. Joskus se oli pakko, miehet ainoastaan voivat ymmärtää sen pakottavan tarpeen, ihan jopa mielenterveyden takia.. Ekkojen ja alepoiden kaltaiset jääkylmät 🥶 kiukuttelijanaiset eivät käsitä sitä sitten millään ilveellä.

Olen varmaan toistakymmentä kertaa sanonut täällä, että näissä aasialaisnaisten ja suomalaismiesten pariutumisissa on ihan selkeä Win-Win tilanne, ei siinä ole mitään pahaa kun molemmat hyötyvät ja molemmat tietävät mistä on kyse.

Ja lopuksi jälleen kerran tuttu rautalankavääntö teille joillekin tätä suurta kokonaisuutta ymmärtämättömille.

Kyllä minussa on kai? jotain erikoista, koska nyt kolme aasialaisnaista ovat ihastuneet minuun kukin tavallaan. Suuria kehuja olen saanut ehdottomasta luotettavuudesta, ystävällisyydestä, auttavaisuudesta, hyväsydämisyydestä ja hyvästä keskusteluseurasta. Rahaa olen tarpeen vaatiessa joskus heille lainannut, ja saanut jokaikisen sentinkin takaisin.

Ja vielä vihoviimeiseksi lopuksi, huomasin erään TV:n haastattelun perusteella että eläkeläisenä tienaan yhtä hyvin kuin joku luokanopettaja pääkaupunkiseudulla. Jos nyt pariutuisin Annien kanssa niin kyllä minä olisin aika köyhä poika hänen rinnallaan sen jälkeen kun hän on saanut luvassa olevan perintönsä. Olen nähnyt ne paperit, eli onnettomat hillotolppapulinat pois!

Kun tavattiin, niin se oli hänen persoonansa johon ihastuin kovasti, nämä muut tiedot ovat tulleet jälkikäteen ja ne eivät mitenkään vaikuta suhteeseemme.

Annie on myös mitä hyväsydämisin ihminen ♥

Yhteistyössä