Ymmärrän toki erittäin hyvin katkeruutesi. Tasan ei käy onnen lahjat…Noi setiksen jutut on ihan täyttä putousta. Sitten vielä tuo ontuva emojien käyttö.
Sitä se on kun latimerialla alkoi iso ruuvi heittään pahasti. Tulos on sitten tuommoista harhojen sekasotkua...Noi setiksen jutut on ihan täyttä putousta. Sitten vielä tuo ontuva emojien käyttö.
Tuskin Setistä huolittaisiin MTV:n Putous-ohjelmaan. Outo tyyppi jonkaSitä se on kun latimerialla alkoi iso ruuvi heittään pahasti. Tulos on sitten tuommoista harhojen sekasotkua...
Öhh ”rakas” Alepa.Tuskin Setistä huolittaisiin MTV:n Putous-ohjelmaan. Outo tyyppi jonka
jutut ohitan. Hän ilmeisesti taas sätti harhoissaan jotain toista kirjoittajaa.
Eli Setis tuli taas ja pilasi koko viesti ketjunÖhh ”rakas” Alepa.
En ole, enkä ikinä tule olemaan kaltaisesi TV- tyrkky julkkisohjelmiin
Vain ja ainoastaan ehtat suomalaisjuntit, kuten sinä, katsovat tuollaisia ala-arvoisia heh-heh-hohhoh ohjelmia…
linkki siihen ?Eli Setis tuli taas ja pilasi koko viesti ketjun
linkki siihen väittämääsi ?
Taitaa olla vähän yksinkertainen tapausOnkohan nuoren naisen kouraisu mun haarovälistä raiskaus, kun mulla on farkut päällä?
No tuskin on, ja tuntuu ihan mukavalta kun Anniella on tapana tehdä se montakin kertaa yhteisillä kauppareissuillamme.
Alkaako alzheimer häiritsemään järjenjuoksua vai katosiko muuten vaan konteksti johonkin? Vaatteiden päältä kopelointi ilman lupaa on seksuaalista ahdistelua. Alastomaan kajoaminen ja jotain sisään työntäminen ilman lupaa on raiskaus.Onkohan nuoren naisen kouraisu mun haarovälistä raiskaus, kun mulla on farkut päällä?
No tuskin on, ja tuntuu ihan mukavalta kun Anniella on tapana tehdä se montakin kertaa yhteisillä kauppareissuillamme. Olen kyllä toppuutellut häntä, kun on ne laajakulma-valvontakamerat katossa tasaisin välimatkoin
No turvakameroiden valvojalle ja naispuoliselle kauppiaalle hän tarjoaa hyvää viihdettä ihan ilmaiseksi.
Eli en tule tekemään hänestä rikosilmoitusta
*kuulen pettymyksen huokaukset nikeiltä @Echo ja @Alepa*
Ei ole, vaan hän on tosi kuuma mirri. Ymmärrän hyvin että oot kadeTaitaa olla vähän yksinkertainen tapaus
Ilmeisen tyhmä myös ja käytöstavaton, koska ei osaa käyttäytyä julkisilla paikoilla. Tätäkään sinä et testohuuruissasi ymmärrä. Joten toisaalta, vakka kantensa valitsee.Ei ole, vaan hän on tosi kuuma mirri. Ymmärrän hyvin että oot kade
Voi kuinka nolo heppu sä oletkaan, joku eunukki vissiinAlkaako alzheimer häiritsemään järjenjuoksua vai katosiko muuten vaan konteksti johonkin? Vaatteiden päältä kopelointi ilman lupaa on seksuaalista ahdistelua. Alastomaan kajoaminen ja jotain sisään työntäminen ilman lupaa on raiskaus.
Kaksi kuumaa ja kyltymätöntä vakkaa löysivät toisensa, ja nauttivat toisistaan, joten missä muka olisi joku ongelma?Ilmeisen tyhmä myös ja käytöstavaton, koska ei osaa käyttäytyä julkisilla paikoilla. Tätäkään sinä et testohuuruissasi ymmärrä. Joten toisaalta, vakka kantensa valitsee.
Oletko kuullut sanoja yleiset käytöstavat? Ilmeisesti et eli jotain on jäänyt ja pahasti väliin äitisi kasvatuksesta.Kaksi kuumaa ja kyltymätöntä löysivät toisensa, ja nauttivat toisistaan, joten missä muka olisi joku ongelma?
Oletko kuullut sanoja yleiset käytöstavat? Ilmeisesti et eli jotain on jäänyt ja pahasti väliin äitisi kasvatuksesta.
Kourikaa keskenänne miten paljon haluatte mutta se ei ole soveliasta julkisilla paikoilla. Tätä asiaa et saa selitetty mitenkään mustasta valkoiseksi. Puhut itsestäsi herrasmiehenä. Paska. Et ole herrasmiestä nähnytkään.
Et oikeasti voi olla noin yksinkertainen, parahin Latte. Tai mikä nyt ikinä oletkaan. Juurihan kehuit kuinka varmasti on kuvamateriaalia teistä valvontakameroissakin.
Typerys, miksi minua syytät? Olin katsos se ”uhri”, mutta onnellinen sellainen
Annie teki ne huomaamattomasti hyllyjen välissä, kun muita ei ollut näkyvillä.
Päättele tästä arvon harmaa kiukku-trolli, mikä ”siellä” mahtaakaan luurata?Et oikeasti voi olla noin yksinkertainen, parahin Latte. Tai mikä nyt ikinä oletkaan. Juurihan kehuit kuinka varmasti on kuvamateriaalia teistä valvontakameroissakin.
Kannattaa käydä lääkärissä tutkituttamassa tuo yläpääsi. Että miten pahasti se tyhjäpäisyys vai vaakaan, kun elämää ohjaa jalkovälissä roikkuva kurtturuttupötkylä rusinapalloineen. Alzheimer? Dementia?
Nämä sanat olivat musiikkia korvilleni kun Annie sanoi ne ensimmäistä (vaan ei viimeistä) kertaa :
-it’s so big
-it’s so hard
-it’s so warm
Elämä on laiffii, vai mitä arvon trollit?
Postimyyntikatalogi-thaikkufilippiinit ovat päteviä kyllä. Valehtelemaan. Saadakseen minkä haluavat. Eli rahaa.Päättele tästä arvon harmaa kiukku-trolli, mikä ”siellä” mahtaakaan luurata?
On.Onko miehillä g-alue?
Mistä tämä ruokakaupan hyllyjen välissä sekstaava papparainen on saanut käsityksen, että olen tv-julkkis? Olen katsonut Putousta nollaluvulla, kun se oli suosittu ja yleinen puheenaihe. Myöhemmin olen katsonut muutamia videopätkiä maikkarin sivulta. Tuskin Setiksestä kukaan tekee sketsihahmoa. Hän on liian törkyinen hahmo perheohjelmaan kuin myös tälle palstalle.Öhh ”rakas” Alepa.
En ole, enkä ikinä tule olemaan kaltaisesi TV- tyrkky julkkisohjelmiin
Vain ja ainoastaan ehtat suomalaisjuntit, kuten sinä, katsovat tuollaisia ala-arvoisia heh-heh-hohhoh ohjelmia…
Heippa sinä umpikade naisoletettu. Väännän sinulle nyt rautalangasta tietämäni taustat aasialaisnaisten suhteenPostimyyntikatalogi-thaikkufilippiinit ovat päteviä kyllä. Valehtelemaan. Saadakseen minkä haluavat. Eli rahaa.
Säälittävää noin vanhalta mieheltä, ettei elämän realiteetteja tajua. Raha on se joka ratkaisee Sunkin tapauksessa ja se on niin läpinäkyvää. Iske vaan jatkoviestiisi vaikka sen seittemän riviä täyteen hekotushymiöitä. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, kuinka tyhjälle nauraja olet ja täysin vedätettävissä.
Mä vaan lainaan tän. Että pysyy tallessa.Voi kuinka nolo heppu sä oletkaan, joku eunukki vissiin
Sinullahan se vasta on alkanut päässäsi viiraamaan, huomasin sen jtn viikko sitten tyhjänpäiväisestä räyhäämisestäsi.
Mikäs sen mukavampaa on kuin se, että oma nuori, kaunis, hoikkavartaloinen, muodollisesti pätevä nainen hellästi kouraisee g-alueita. Et ole tainnut ikinä kokea sellaista, voisin vaikka lyödä vetoa…
Annie sai kuitenkin 10+ pinnaa minulta siitä. Etkö edes tajua mitä nuo kivat hellät temput tarkoittavat vihjeenä myöhemmälle illalle?