Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mielestä se yhteiskontentti mitä ollaan saatu, on ollut ihan kivaa so far. 💙💚 Toki sitä on ollut vähemmän kuin mihin vaikka NTn aikana on totuttu, mutta se pitää vaan kestää ja hyväksyä. Kun ei K tai Joksut ole meille mitään velkaa!
Keep the faith!
 
vierailija
Täällä jotkut pyytää kyl kohtuuttomia asioita joksuista kun heidän pitäisi mukamas jokaisista liikkeistään kertoa faneilleen. Eihän me Krisin Lontoon matkastakaan Nt tourin jälkeen tiedetty kun vasta pitkän ajan päästä haastattelussa?
 
vierailija
Mun mielestä se yhteiskontentti mitä ollaan saatu, on ollut ihan kivaa so far. Toki sitä on ollut vähemmän kuin mihin vaikka NTn aikana on totuttu, mutta se pitää vaan kestää ja hyväksyä. Kun ei K tai Joksut ole meille mitään velkaa!
Keep the faith!
Nt oli kuitenkin Joksujen työtä nyt ovat olleet vapaalla eiköhän kiertueelta tule taas enemmän
 
vierailija
Mulle tää sanoo vahvasti sitä, että ovat olleet suurimman osan ajasta Kärpän kanssa.
Samoin. Koska jos olisivat liikkuneet ympäri kaupunkia, niin varmasti fanit olisivat heitä bonganneet ja raportoineet & ottaneet kuvia. Eikä taatusti oo myöskään istuneet hotellissa tätä ja eilistä päivää. Eli varmaan olleet jossain viettämässä aikaa K:n kanssa.
 
vierailija
Tällaista se normaalien ystävyyksien kanssa on, kun fanservice jätetään pois. Tähän meidän on totuttava. Tai jatkettava uusien fanitusten pariin. Mä ajattelin kyllä että näin käy, mut toivoin että oon väärässä.
 
vierailija
Täällä jotkut pyytää kyl kohtuuttomia asioita joksuista kun heidän pitäisi mukamas jokaisista liikkeistään kertoa faneilleen. Eihän me Krisin Lontoon matkastakaan Nt tourin jälkeen tiedetty kun vasta pitkän ajan päästä haastattelussa?
Ei kukaan ole tuota vaatinut. Siihen kun mahtuu paljon väliinkin sometetaanko jokainen askel vai muutama video. Se luetun ymmärtäminen olisi taas hyvä taito olla olemassa niin keskustelussa olisi enemmän järkeä.
 
vierailija
Ja sit sekin vielä, että usein tässä saagassa, kun on ollut pitkään hiljaista ja naudat suunnilleen ikävissään ja epätoivoissaan heittämässä kirvestä kaivoon, tapahtuukin jotain yllättävää ja odottamatonta ihanaa ja sitten on taas mayhemit tulilla. ☺ Just saying (and hoping).
 
vierailija
Tällaista se normaalien ystävyyksien kanssa on, kun fanservice jätetään pois. Tähän meidän on totuttava. Tai jatkettava uusien fanitusten pariin. Mä ajattelin kyllä että näin käy, mut toivoin että oon väärässä.
Niinhän se menee. Itselläni alkaa mielenkiinto herpaantua varmaan tämän kiertueen jälkeen. Mutta oli ihana vuosi poikien matkaa seuratessa <3 Jään kyllä K:n faniksi, mutta muuten varmaan jatkan seuraaviin fanituskohteisiin
 
vierailija
Tällaista se normaalien ystävyyksien kanssa on, kun fanservice jätetään pois. Tähän meidän on totuttava. Tai jatkettava uusien fanitusten pariin. Mä ajattelin kyllä että näin käy, mut toivoin että oon väärässä.
No mä en aio ainakaan jatkaa uusien fanitusten pariin, mutta ymmärrän kyllä, jos sinusta näin tuntuu, kannattaa jatkaa eteenpäin. Minulla ei ole tällaista tunnetta tällä hetkellä.
 
vierailija
Tällaista se normaalien ystävyyksien kanssa on, kun fanservice jätetään pois. Tähän meidän on totuttava. Tai jatkettava uusien fanitusten pariin. Mä ajattelin kyllä että näin käy, mut toivoin että oon väärässä.
Mutta tämähän on ystävyyden kannalta hyvä asia, että siitä on tullut enemmän yksityinen ja vähemmän fanien vuoksi suoritetyu fanservise. Toki haikailen yhteisten kuvien ja videoiden perään vähän, mutta ennemmin todellinen ystävyys ja vähemmän kontenttia kuin satunnainen työtuttavuus, joka raportoidaan aina faneille 😅
 

Yhteistyössä