Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en kestä, kuka on saanut olla se onnellinen farmasisti, joka on saanut myydä noi Defencet noille! Välttämättä ei oo edes shippari. Olisinkohan mä pysynyt järjissäni, jos The Bojan yhtäkkiä kävis ostamaan multa jotain, ettei vilustu! No en! 🩷
Eikös noita nyt saa marketistakin itse valikoitua, samalla kun nappaa (kröhöm, Pirkka) inkiväärishotinkin. 🙂
 
vierailija
Voihan Boitsu ja Joksut vetää vitamiineja ja inkiväärishottia ihan ilman että ovat kipeiksi tulossa tai sitten vaan ennaltaehkäisevät etteivät tule uudestaan kipeiksi kun vasta viime viikolla ovat. Keilastooreissa ei Boitsu näyttänyt yhtään kipeältä
 
vierailija
Voihan Boitsu ja Joksut vetää vitamiineja ja inkiväärishottia ihan ilman että ovat kipeiksi tulossa tai sitten vaan ennaltaehkäisevät etteivät tule uudestaan kipeiksi kun vasta viime viikolla ovat. Keilastooreissa ei Boitsu näyttänyt yhtään kipeältä
Jep, ovat sanoneet haastatteluissa, että syövät paljon vitamiineja ennaltaehkäsevästi. Lontoossakin heillä näkyi Berocca monesti videoissa taustalla.
 
vierailija
Väitän, että suunnilleen 20 minuuttia sitten jokin kohtalaisen merkittävä energiamaailman juttu loksahti yhtäkkiä paikoilleen Bojanilla. Oudointa tässä on se, että läheinen ystäväni, jota Jokerit eivät kiinnosta pätkääkään mutta aistii spontaanisti paljon juttuja minusta etänä, raportoi minulle aistineensa tämän saman jutun minun kauttani. En esitä väitteitä siitä, että tämä liittyisi mitenkään shippaukseen sinänsä, vaan se voisi olla esim. jokin Bojanin paniikkikohtauksiin liittyvä positiivinen muutos.

-energiamamma
 
vierailija
Ja laitan vielä tännekin varmuuden vuoksi: lauantain etkoilijat ja jatkoilijat, tarkistakaa sähköpostinne ja mielellään kuitatkaa jotain, niin tulee joku varmuus siitä, kuinka moni on oikeasti tulossa paikalle. :)

T. laivanrakentaja
 
vierailija
huhhuh! Olen itse hieman pettynyt tähän alkuviikkoon, kun olin odottanut, että stooreja pukkaisi joka välissä, mutta näyttää siltä, että K on ollut töissä eilen ja tänään ja joksutkin olivat tänään kultsalla. Toivon että someaktiivisuus nousisi keikkojen myötä. Ei ole mayhem fiilis
 
vierailija
huhhuh! Olen itse hieman pettynyt tähän alkuviikkoon, kun olin odottanut, että stooreja pukkaisi joka välissä, mutta näyttää siltä, että K on ollut töissä eilen ja tänään ja joksutkin olivat tänään kultsalla. Toivon että someaktiivisuus nousisi keikkojen myötä. Ei ole mayhem fiilis
Antaa nyt Joksujen viettää viimeiset vapaapäivänä rauhassa ja missä töissä K muka eilen oli kyllä se taisi Joksujen kanssa viettää. Kauhee valitus kun joksut rauhassa viettää K:n ja H:n kanssa aikaa
 
vierailija
huhhuh! Olen itse hieman pettynyt tähän alkuviikkoon, kun olin odottanut, että stooreja pukkaisi joka välissä, mutta näyttää siltä, että K on ollut töissä eilen ja tänään ja joksutkin olivat tänään kultsalla. Toivon että someaktiivisuus nousisi keikkojen myötä. Ei ole mayhem fiilis
Pettynyt olen itsekin, varsinkin siihen että Jokereilta ei tule niin mitään.
 
vierailija
Mä en ole pettynyt mihinkään, mutta ihmettelen vaan miksi pitää ikäänkuin puolin ja toisin piilotella että ovat Suomessa. Onko se vaan sit sen takia etteivät halua K:n suosiolla ratsastaa? Kummastuttaa.
 
vierailija
Mä en ole pettynyt mihinkään, mutta ihmettelen vaan miksi pitää ikäänkuin puolin ja toisin piilotella että ovat Suomessa. Onko se vaan sit sen takia etteivät halua K:n suosiolla ratsastaa? Kummastuttaa.
Eihän ne mitään piilottele? Ovathan ne useaan otteeseen maininneet että ovat Helsingissä ja K:lta ja H:lta tuli ne keilausvideot joissa B näkyi ja sit se twitterpostaus heavenhelsinki
 
vierailija
Mä en ole pettynyt mihinkään, mutta ihmettelen vaan miksi pitää ikäänkuin puolin ja toisin piilotella että ovat Suomessa. Onko se vaan sit sen takia etteivät halua K:n suosiolla ratsastaa? Kummastuttaa.
Ehkä he vaan haluaa olla rauhassa faneilta ja somelta hetken aikaa ennen kiertueen alkua, koska sitten kumpaakaan ei pääse pakoon millään. He on täällä lomalla ennen keikkojen alkua.
 

Yhteistyössä