Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ot, mutta käykääs tsekkaamassa Wiwiblogsin insta. Siellä on klippi (vai oliko stoori, en ole nyt varma) Serbian viisukarsinnoista, kun joku muikkeli vetää CCC:n. Tuolla sen Kärpän siis piti olla, mutta valitsi Boitsukan ja Jokerit. 🥰
T. äitihän se täällä
 
vierailija
Ot, mutta käykääs tsekkaamassa Wiwiblogsin insta. Siellä on klippi (vai oliko stoori, en ole nyt varma) Serbian viisukarsinnoista, kun joku muikkeli vetää CCC:n. Tuolla sen Kärpän siis piti olla, mutta valitsi Boitsukan ja Jokerit.
T. äitihän se täällä
Anteeksi mutta mua naurattaa - ne siis halusi niin kovasti CCC:n, että Kärpyn kieltäytymisestä huolimatta piti joku saada se esittämään? :'D Mahtavaa. Täällä se meidän Kärppy keilailee poikkiksen kanssa ja Serbian karsinnat sai tyytyä coverversioon.
 
vierailija
Boitsulla suomalaiset inkiväärishotit ja vitamiinit, varmaan hekin jo takas kämpillä illanvieton jälkeen. Kelpaa tästä itsekin mennä köllöttelemään.
Mä en kestä, kuka on saanut olla se onnellinen farmasisti, joka on saanut myydä noi Defencet noille! 😭😭😭 Välttämättä ei oo edes shippari. Olisinkohan mä pysynyt järjissäni, jos The Bojan yhtäkkiä kävis ostamaan multa jotain, ettei vilustu! No en! 😭😭 🩷
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Kahdestaan ei koskaan. Aina delegaatio mukana. Sosiaalista mieskaveriolemista. Todennäköisesti GF:llä maustettuna
For now!!! Nyt oli päivä 2. Ne on yhdessä vähintään 7 päivää. The Yksiö on edelleen varattu 3.3.-4.3. mutta ei esim nyt. (tsekkadin eilen). Kuka fani majoittuisi sinne JO-keikan jälkeen? Ei kukaan.
Voi tietty olla, etteivät nämäkään kaksi, mutta ketkä sitten??
 

Yhteistyössä