vierailija
This is Kauniainen erasure :'DHelsinki, Espoo and Vantaa are so close to each other, that they seem they are practically the same city, even though they’re not.
This is Kauniainen erasure :'DHelsinki, Espoo and Vantaa are so close to each other, that they seem they are practically the same city, even though they’re not.
Eka taitaa olla se, että kumpi laittaa ensimmäisenä yhteiskuvan mutta eihän ne nyt olleet yhteiskuvassa tuossa muraalikuvassakaan eli en ole ihan varma. Muumikuva varmaan liittyy siihen lentokoneen muumikuvaan, kun JO sattui tulemaan sillä Muumi-lentokoneella, jonka kyljessä on iso kuva muumeista.Luin hetken vauvaa äsken, klo6.35.
Ei pysty. Tulee vaan tosi huono mieli siellä. Toiset koittaa pitää fiilistä yllä ja sit osa tekee kaikkensa ankeuttaakseen.
Mikä muuten on se juttu "Bojan voitti yhteiskuvan" ja Muumikuva?
Mango
P.s. MRS
”You don’t remember my home town? Bojan, we are divorced! You sleep outside, I take Jure to sleep next to me. Ok, just kidding, no worries. You look cute when you blush. You too, Jure.”Bojan it’s Vantaa Voin kuvitella tilanteen kun istuvat sohvalla vierekkäin ja Jere alkaa kikatellen roastata Bojania virheestä. Multakin meni kaupunki ohi kun olin niin innoissani, ei ihme että Boitsultakin.
Mulle Helsinki, Espoo ja Vantaa on yhtä Helsinkiä. Hyvin usein Sipoo, Siuntio ja Kirkkonummikin. Ei se oo niin nökönuukaa.Bojan it’s Vantaa Voin kuvitella tilanteen kun istuvat sohvalla vierekkäin ja Jere alkaa kikatellen roastata Bojania virheestä. Multakin meni kaupunki ohi kun olin niin innoissani, ei ihme että Boitsultakin.
TottaEhkä Jere kosii tänään Bojania oikeasti, kun on karkauspäivä
Mango
Se muumilentokone oli tosi liikkis sattumaEka taitaa olla se, että kumpi laittaa ensimmäisenä yhteiskuvan mutta eihän ne nyt olleet yhteiskuvassa tuossa muraalikuvassakaan eli en ole ihan varma. Muumikuva varmaan liittyy siihen lentokoneen muumikuvaan, kun JO sattui tulemaan sillä Muumi-lentokoneella, jonka kyljessä on iso kuva muumeista.
Mä olen oppinut jos haluaa välttää ankeutuskommentit, niin kannattaa katsoa peukut ensin ja vasta sitten lukea kommentti. Tietää, että jos kommentilla paljon alapeukkuja, niin tuskin kannattaa vaivautua edes lukemaan...Luin hetken vauvaa äsken, klo6.35.
Ei pysty. Tulee vaan tosi huono mieli siellä. Toiset koittaa pitää fiilistä yllä ja sit osa tekee kaikkensa ankeuttaakseen.
Mikä muuten on se juttu "Bojan voitti yhteiskuvan" ja Muumikuva?
Mango
P.s. MRS
Bojan open his eyes in a small room somewhere in Vantaa. Or Helsinki. Who knows where and who even cares. What matters is who is next to him.
B: Jere, thank you.
J: What? Have I done something special?
B: Yes, you have. You are born and I have met you. There is enough of something special.
J: Bojan, you are so emotional. You almost make me cry. As you certainly understand, I have no part in my birth. You must thank my parents.
B: What a good idea. Do you think your mum has already waken up? I thank her for you right away.
J: Bojan, don't. Let's do something else, I have an idea. Will you come a little bit closer.
B: Sure. What do you have in mind? I can thank your mum later too.
J: And now here. Immediately, you little silly sweetie.
Sorry, Kauniainen is really close too.This is Kauniainen erasure :'D
Oletan että tarkoitat näitä kahta nimenomaista korttia, etkä kortteja ylipäätään? Olen tosiaan hirveän väsynyt, enkä siten parhaimmillani näiden kanssa tänään, mutta näkisin että tuo EXPANSIVE kertoo halusta olla toiseen yhteydessä syvällisesti, kokonaisuutena ja monella eri tavalla ja tasolla, esim. kosketus, huumori, syvälliset keskustelut ja muut eri ulottuvuudet.Miten tulkitset kortteja energiamamma?
Sen tunne kun yrität vaivihkaa bussissa vilkaista Tumblerista ja palstoilta mitä bojere-universumissa tapahtuu ja joka puolelta pulppuaa K:n kalsarikuvia niin ettei niitä pääse pakoon ja vierustoveri kröhöyttää merkitsevästi
Sen tunne kun yrität vaivihkaa bussissa vilkaista Tumblerista ja palstoilta mitä bojere-universumissa tapahtuu ja joka puolelta pulppuaa K:n kalsarikuvia niin ettei niitä pääse pakoon ja vierustoveri kröhöyttää merkitsevästi
Apua! Toi on mun painajainen, koska luen näitä palstoja tosi paljon julkisissa kulkuneuvoissa. Tänäänkin avasin The Pukuhuonekuvan metrossa, onneksi ei kuitenkaan ollut vierustoveria kyttäämässä olan yliSen tunne kun yrität vaivihkaa bussissa vilkaista Tumblerista ja palstoilta mitä bojere-universumissa tapahtuu ja joka puolelta pulppuaa K:n kalsarikuvia niin ettei niitä pääse pakoon ja vierustoveri kröhöyttää merkitsevästi