Setis-ketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Täällä on varmaan suurin osa ihan sellaisia, jotka teeskentelevät tai esittävät muuta kuin ovat.

Juu varmaan hakee, riskaabeliahan sekin.
En ala analysoida keskustelupalstan kirjoittelijoiden teeskentelyä tai esittämistä.

Hyvin moni löytää nykyään netistä puolison, ei se ole yhtään sen riskaabelia kuin muualtakaan puolison löytäminen.
 
vierailija
En ala analysoida keskustelupalstan kirjoittelijoiden teeskentelyä tai esittämistä.

Hyvin moni löytää nykyään netistä puolison, ei se ole yhtään sen riskaabelia kuin muualtakaan puolison löytäminen.
Varmaan niinkin, mutta täällä ollaan vailla omaa kuvaa ja suurin osa itseni tavoin kirjautumatta (on mulla tunnuskin). Itse en hieroisi lähempää tuttavuutta tätä kautta eikä ole tarvekaan. Tällaista kevyttä viihdettä. Totta puhuen senkin ajan voisi käyttää paremmin.

Pitemmittä puheitta - kivaa päivänjatkoa sulle, ihan rehellisesti :)
 
Varmaan niinkin, mutta täällä ollaan vailla omaa kuvaa ja suurin osa itseni tavoin kirjautumatta (on mulla tunnuskin). Itse en hieroisi lähempää tuttavuutta tätä kautta eikä ole tarvekaan. Tällaista kevyttä viihdettä. Totta puhuen senkin ajan voisi käyttää paremmin.

Pitemmittä puheitta - kivaa päivänjatkoa sulle, ihan rehellisesti
Kiitos samoin!
 
vierailija
Mainio vastaus #105 5
Kiitos!😀
Luotan siihen, että joku päivä alepa-huhuilu loppuu tällä palstalla.
Minusta on naurettavaa haalia itselleen treffiseuraa netistä. Olen aina luottanut kohtaloon. Tilaan muutenkin erittäin harvoin netistä tavaraa.
Tällä palstalla on syvä juopa persujen ja liperaalien kirjoittajien välillä. Myös pk-seutu kontra muu Suomi kahakka on jatkuvasti menossa.
Eilen kohtasin nuorehkon miehen, joka viihtyy parhaiten kotona tekniikan parissa.
Hän asuu keskustassa ja harvoin käy kehä kolmosen ulkopuolella. Luonnon ihailua hän ei erityisemmin kaipaa, mutta tykkää kutenkin käydä happihyppelyillä. Pandemia-aika muutti monen elämää eikä entiseen enää haluta palata. Nyt keittoni kohta kiehuu yli liedellä. Palaillaan.
 
vierailija
Kiitos!
Luotan siihen, että joku päivä alepa-huhuilu loppuu tällä palstalla.
Minusta on naurettavaa haalia itselleen treffiseuraa netistä. Olen aina luottanut kohtaloon. Tilaan muutenkin erittäin harvoin netistä tavaraa.
Tällä palstalla on syvä juopa persujen ja liperaalien kirjoittajien välillä. Myös pk-seutu kontra muu Suomi kahakka on jatkuvasti menossa.
Eilen kohtasin nuorehkon miehen, joka viihtyy parhaiten kotona tekniikan parissa.
Hän asuu keskustassa ja harvoin käy kehä kolmosen ulkopuolella. Luonnon ihailua hän ei erityisemmin kaipaa, mutta tykkää kutenkin käydä happihyppelyillä. Pandemia-aika muutti monen elämää eikä entiseen enää haluta palata. Nyt keittoni kohta kiehuu yli liedellä. Palaillaan.
se loppuu vasta sitten kun sie ’liperaali’ lopetat tiettyjen mustien mainitsemisen asiaankuulumattomissa yhteyksissä ja mollaamisen
 
vierailija
  • Haha
Reactions: setis ja Echo
Olen kahden vaiheilla teenkö uhkaavasta viestistäsi ilmiannon. Vaikutat sekopäältä.
Liberaali voi tarkoittaa seuraavia asioita:
Alepa valittaa kun häntä sanotaan liberaaliksi, mutta toisen sekopääksi sanominen ei haittaa. :LOL:

Ja olipa tuolla toisella "uhkaava" viesti, halusi vaan Alepan lopettavan muiden morkkaamisen...
 
  • Tykkää
Reactions: setis ja m1es

Yhteistyössä