Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En yleensä havainnoi juuri kenenkään instaseurauksia, mutta nyt on pakko todeta että Windows95man on alkanut viimeisimpänä seurata jokeroutia. Mitä tällä tiedolla teemme - emme varmaankaan mitään.
 
vierailija
Mitähän mieltä uusimmasta JO postauksesta. Voisin laittaa ne pellemeikit naamaan K myös tykännyt julkaisusta heti
Täälläkin ollaan pellemeikit naamalla🤡 K kieltäytyi Serbian reissusta kiertueen takia, Häärijän JO kynnet, B:n haastis, jossa kertoi K:n kysyneen onko kiertuebussissa tilaa, mitä vielä. Pidän todellakin mahdollisena, että K on kiertueella mukana enemmän kuin vain Suomessa😄
 
vierailija
En yleensä havainnoi juuri kenenkään instaseurauksia, mutta nyt on pakko todeta että Windows95man on alkanut viimeisimpänä seurata jokeroutia. Mitä tällä tiedolla teemme - emme varmaankaan mitään.
Omg! Tuleeko ne sit sinne Nokia Areenalle!? Moneenko ne bileet kestää? Ei jaksa yleensäkään valvoa viisijen pisteidenlaskua, ellei oo aivan pakko… Tietty jos lähtis kotiin (45min) mahdollisen Joksujen esityksen jälkeen.. jos ne nyt ovat siellä.
Tietty toi seuraaminen voi johtua umk:stakin.
 
vierailija
Mä en tiedä, pystynkö tippumaan tähän syvälle. Reagoin jostain syystä hirveän syvästi. Olin pitkään "kuivilla", tipahdin takaisin. Luin Leilan ficciä Lovelandista ja aloin itkemään. Olen kyllä tunteellinen, itkin myös viimeisimmän Indiana Jonesin lopussa (!).
Olenko vain tosi tunteellinen, vai koenko nyt shipin kautta jotain mitä itseltä puuttuu vai mitä ihmettä. Olen sinkku, kaksi lasta, teini ja esiteini. En ehtisi rakkaussuhdetta nyt. Vai onko tämä vain sitä, että toiset katsovat nyyhkyleffoja, toiset lukevat nyyhkykirjoja ja jotkut shippaavat Bojerea?

Toisaalta mieleen tulee Vihreän timantin metsästys (loistoleffa, jos et ole nähnyt, 80-luvulta, Michael Douglas ja Kathleen Turner). Kathleen alussa kirjoittaa kirjaa, on nyyhkykirjailija. Kirjoittaa onnellisen lopun (ja mies otti hänet vahvaan syliinsä ja nousi hevosen selkään ja he ratsastivat yhdessä kohti auringonlaskua, The end) ja itkee.
Voih, mä välillä tipahdan tähän tunteeseen. Mä oikein haen tätä tunnetta, mutta valitettavasti en aina pääse siihen (tähän tietty syy). Voisko verrata rakastumiseen?
 
vierailija
Täälläkin ollaan pellemeikit naamalla K kieltäytyi Serbian reissusta kiertueen takia, Häärijän JO kynnet, B:n haastis, jossa kertoi K:n kysyneen onko kiertuebussissa tilaa, mitä vielä. Pidän todellakin mahdollisena, että K on kiertueella mukana enemmän kuin vain Suomessa
En oikeesti usko tähän. Niin kotikissa on, ja muutenkin tiukka aikataulu.
 
vierailija
En yleensä havainnoi juuri kenenkään instaseurauksia, mutta nyt on pakko todeta että Windows95man on alkanut viimeisimpänä seurata jokeroutia. Mitä tällä tiedolla teemme - emme varmaankaan mitään.
Ehkä ei tehdä mitään, ehkä ilahduin kuitenkin tästä tiedosta. Onhan se nyt aika hauska tietää, että ikkunamies saattaisi arvostaa kanssa slovenialaista indierockia (tai sitten K puhui niin paljon Bojanista ja tästä bändistä heidän terapiatuokionsa aikana, että Win95 koki pakottavaa tarvetta seurata Joksuja :'D).
 
vierailija
Omg! Tuleeko ne sit sinne Nokia Areenalle!? Moneenko ne bileet kestää? Ei jaksa yleensäkään valvoa viisijen pisteidenlaskua, ellei oo aivan pakko… Tietty jos lähtis kotiin (45min) mahdollisen Joksujen esityksen jälkeen.. jos ne nyt ovat siellä.
Tietty toi seuraaminen voi johtua umk:stakin.
Seuraaminen johtuu kuitenkin BojanBojanBojan-potpurista. :D
 
vierailija
K: Ja siis näin niinku yhteenvetona, kyl sun ehdottomasti kantsii sinne viisuihin lähteä!

W95M: Ok!

K: Tiiätkö mikä muuten oli kaikkein parasta koko siinä hommassa?

W95M: No kerro?

K: Bojan oli siellä, siitä hetkestä asti kun me ekan kerran katottiin toisiamme niin mä tiesin, että meidän välillä oli jotain, ja sillon vikana yönä Bojan…

W95M: Aaaaaaaaaa ei taas tätä! Auttakaa joku?!

Jesse: No worries, tällasia tilanteita varten meillä kuuluu aina raideriin voileipä.


- Joymuffin-AASI
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
K: Ja siis näin niinku yhteenvetona, kyl sun ehdottomasti kantsii sinne viisuihin lähteä!

W95M: Ok!

K: Tiiätkö mikä muuten oli kaikkein parasta koko siinä hommassa?

W95M: No kerro?

K: Bojan oli siellä, siitä hetkestä asti kun me ekan kerran katottiin toisiamme niin mä tiesin, että meidän välillä oli jotain, ja sillon vikana yönä Bojan…

W95M: Aaaaaaaaaa ei taas tätä! Auttakaa joku?!

Jesse: No worries, tällasia tilanteita varten meillä kuuluu aina raideriin voileipä.


- Joymuffin-AASI
:D :D :D <3
 
vierailija
K: Ja siis näin niinku yhteenvetona, kyl sun ehdottomasti kantsii sinne viisuihin lähteä!

W95M: Ok!

K: Tiiätkö mikä muuten oli kaikkein parasta koko siinä hommassa?

W95M: No kerro?

K: Bojan oli siellä, siitä hetkestä asti kun me ekan kerran katottiin toisiamme niin mä tiesin, että meidän välillä oli jotain, ja sillon vikana yönä Bojan…

W95M: Aaaaaaaaaa ei taas tätä! Auttakaa joku?!

Jesse: No worries, tällasia tilanteita varten meillä kuuluu aina raideriin voileipä.


- Joymuffin-AASI
😂
Mutta ihan tosissaan: Puoli seitsemän haastattelun mukaan W95M oli siis käynyt muutaman tunnin vierailulla Kärtsän luona Vantaalla ja oli saanut opastusta viisuihin. Kuinkakohan monta kertaa tuon tuokion aikana K tuli maininneeksi B:n, suoraan tai epäsuorasti (tyyliin "parasta siellä oli uusien kavereiden saaminen! Tai kaverin. Sielunkumppanin. Joku sellainen. Kyllä sunkin pitäisi oma Bojan sieltä löytää.").
 
vierailija
Win95man kertoi tässä Euroviisupodcastissa olleensa K: n kotona Vantaalla kuulemassa Jeren viisukokemuksesta ja saamassa vinkkejä. Kuinkahan suuri osa tuosta vierailusta kului Bojan-potpurin parissa?
 

Yhteistyössä